Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i artykułów medycznych.

Data publikacji 2019-01-22
Data zakończenia 2019-01-31 00:00:00
Instytucja Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505260-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336963008, 337930005, 380000005, 336316008, 331410000, 336965000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i artykułów medycznycho łącznej wartości nie przekraczającej 144 000 euro. Przedmiot zamówienia składa się z 9 części Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, ale dana część jest niepodzielna i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danej części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części (według swojego wyboru).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba5f3fb9-7e4f-46a4-a2a8-18f180fc2128
Biuletyn 505260-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Radomiu
Regon 67095880400000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. Leopolda Okulickiego
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26601
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 345 15 89 wew. 35
Zamawiajacy fax 48 333 20 23
Zamawiajacy email radom@psse.waw.pl
Adres strony url www.radom.psse.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.radom.psse.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.radom.psse.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (Dz.U.poz.1529 oraz 2015 r. poz.1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego POWIATOWA STACJA SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNA, ul. gen. Leopolda Okulickiego 9 D, 26-601 Radom, Sekretariat - pierwsze piętro.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i artykułów medycznych.
Numer referencyjny SOK.ZP.252.01.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i artykułów medycznycho łącznej wartości nie przekraczającej 144 000 euro. Przedmiot zamówienia składa się z 9 części Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, ale dana część jest niepodzielna i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danej części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części (według swojego wyboru).
Cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentowania, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wymagane Certyfikaty oraz inne dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia, które należy dostarczyć na wezwanie Zamawiającego (wyszczególnione i opisane szczegółowo w załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia) . CZĘŚĆ 1 Przykładowe certyfikaty kontroli jakości lub świadectwa jakości w języku polskim na produkty - dotyczy poz.: 13, 16, 17, 24, 35, 36, 58; CZĘŚĆ 3 1) Przykładowe certyfikaty kontroli jakości lub świadectwa kontroli jakości w języku polskim - dotyczy poz.: 1, 2, 11, 15, 16, 20, 22, 23, 24, 36; 2) Demonstracyjny egzemplarz bakteriologicznego korka celulozowego – dotyczy pozycji 25. CZĘŚĆ 7 Przykładowe certyfikaty kontroli jakości lub świadectwa analizy w języku polskim na produkty - dotyczy poz. 1,2,3,4,5,6,7; CZĘŚĆ 8 Przykładowe certyfikaty kontroli jakości lub świadectwa analizy w języku polskim na produkty - dotyczy poz. 1, 2; CZĘŚĆ 9 Przykładowe certyfikaty kontroli jakości lub świadectwa analizy w języku polskim na produkty - dotyczy poz.1; W ramach oceny ofert przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wymagania próbek wybranych odczynników i innych materiałów od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
Inne dokumenty niewymienione Oferta oprócz oświadczenia wymienionego w pkt.III.3 musi zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń. b) wypełniony formularz cenowy – Opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy dla części 1-9, c) oświadczenia wymienione w rozdziale VI 1-6 SIWZ sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 2. W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami w ramach każdej części zamówienia, nie przekraczając wartości zawartej umowy. 3. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadkach obniżenia cen przez producenta. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zmianie; 5. Zamawiający dopuszcza zmiany wielkości opakowania, numeru katalogowego i/lub nazwy produktu pod warunkiem, że dotyczy to tego samego produktu określonego w specyfikacji, a cena jednostkowa nie ulegnie zmianie. 6. Zamawiający dopuszcza zmiany liczby opakowań pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zmianie, w sytuacji gdy: - zmieni się liczba badań objętych zapotrzebowaniem zamawiającego; - produkt określony w specyfikacji zostanie wycofany z produkcji i obrotu, a wprowadzony produkt zmodyfikowany/ ulepszony; - wystąpi przejściowy brak produktu określonego w specyfikacji przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. 7. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności i może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron z wyłączeniem sytuacji, o której mowa w §1 ust. 3,4 .
IV 4 4 data 2019-01-31T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Odczynniki chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych. Zamówienie składa się ze 121 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Szkło i drobny sprzęt laboratoryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego. Zamówienie składa się z 85 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu laboratoryjnego jednorazowego. Zamówienie składa się z 36 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Końcówki do pipet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa końcówek do pipet. Zamówienie składa się z 10 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Środki myjące i dezynfekcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków myjących i dezynfekcyjnych. Zamówienie składa się z 12 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Artykuły medyczne jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowych. Zamówienie składa się z 19 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Odczynniki do HPLC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do HPLC. Zamówienie składa się z 7 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Filtry membranowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa filtrów membranowych. Zamówienie składa się z 3 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Kolumienki chromatograficzne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kolumienek chromatograficznych. Zamówienie składa się z 1 pozycji.
  

Criterion

Kryteria Termin dostaw
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)