Dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne.

Data publikacji 2020-01-27
Data zakończenia 2020-02-05 00:00:00
Instytucja Kancelaria Senatu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 504896-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne. Dostawa materiałów nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie.
2. Na materiałach (trzy części zamówienia) wykonawca umieści logo Senatu albo napis SENAT RP, w zależności od asortymentu. Uzgodnienia dotyczące propozycji umieszczenia wzorów graficznych zostaną przeprowadzone na etapie realizacji umowy.
3. Zamawiający zamieści na stronie internetowej – w celu poglądowym - logo Senatu i napis SENAT RP w wersji elektronicznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 15584588-6be6-4026-a362-35096076e48b
Biuletyn 504896-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Senatu
Regon 00139380011000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226949035
Zamawiajacy fax +48226949213
Zamawiajacy email bpko@senat.gov.pl
Adres strony url www.senat.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kancelaria Senatu
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.senat.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.senat.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta z załącznikami może być złożona w formie pisemnej, osobiście, albo za pośrednictwem kuriera lub operatora pocztowego, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Punkt podawczy Kancelarii Senatu, mieszczący się w budynku "N" Kancelarii Sejmu, przy al. Na Skarpie 16, w Warszawie od strony Parku Kultury im. Rydza Śmigłego, czynny w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 - 16:00, tel. 22 694 95 77.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne.
Numer referencyjny BPKO.SZP.350.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne. Dostawa materiałów nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie. 2. Na materiałach (trzy części zamówienia) wykonawca umieści logo Senatu albo napis SENAT RP, w zależności od asortymentu. Uzgodnienia dotyczące propozycji umieszczenia wzorów graficznych zostaną przeprowadzone na etapie realizacji umowy. 3. Zamawiający zamieści na stronie internetowej – w celu poglądowym - logo Senatu i napis SENAT RP w wersji elektronicznej.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow Realizacja przedmiotu zamówienia (I, II i III części zamówienia) w terminie 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna zawierać: 1.1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami nr 1, nr 2 lub nr 3 do formularza oferty, odpowiednio dla I, II i III części zamówienia – załączonymi w wersji EXCEL – oddzielnie od SIWZ. 1.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia. 1.3. Pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę lub osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.4. Wyjaśnienie wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy. 1.5. Dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) na I część zamówienia - dostawę do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w terminie do 05 lutego 2020 r., do godz. 12:00. 2. Wadium będzie mogło być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/O Warszawa nr: 18 1010 1010 0023 6513 9120 0000, z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ – I część zamówienia”. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę i godzinę uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie dokumentów, o których mowa w pkt 2 lit. b-e, do oferty należy dołączyć - w oddzielnej, wewnętrznej kopercie - ich oryginały oraz kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zaznaczeniem na kopercie „Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ – I część zamówienia”. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-02-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że: 1)administratorem danych osobowych zawartych w ofertach złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa, bpko@senat.gov.pl; 2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Kancelarii Senatu: iodo@senat.gov.pl, ul. Wiejska 6/8, 00-902 Warszawa, tel. 22 694 94 44. 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z zawartą umową i postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne.” BPKO.SZP.350.1.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy Pzp; 4) dane osobowe będą udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa; 5) podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy; 6) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Dane osobowe znajdujące się w zawartej umowie będą przechowywane przez okres 10 lat od podpisania umowy; 7) każdej osobie, której dane są przetwarzane przez zamawiającego przysługuje: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych; − na podstawie art. 17 RODO w zakresie wynikającym z przepisów – prawo do usunięcia swoich danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych; − na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie umowy w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego; 9) wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne, jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacja przedmiotu zamówienia w terminie 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostawa materiałów nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie. 2. Na materiałach (I część zamówienia) wykonawca umieści logo Senatu albo napis SENAT RP, w zależności od asortymentu. Uzgodnienia dotyczące propozycji umieszczenia wzorów graficznych zostaną przeprowadzone na etapie realizacji umowy. 3. Zamawiający zamieści na stronie internetowej – w celu poglądowym - logo Senatu i napis SENAT RP w wersji elektronicznej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacja przedmiotu zamówienia w terminie 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne. Dostawa materiałów nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie. 2. Na materiałach (II część zamówienia) wykonawca umieści logo Senatu. Uzgodnienia dotyczące propozycji umieszczenia wzorów graficznych zostaną przeprowadzone na etapie realizacji umowy. 3. Zamawiający zamieści na stronie internetowej – w celu poglądowym - logo Senatu i napis SENAT RP w wersji elektronicznej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa do Kancelarii Senatu materialów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Realizacja przedmiotu zamówienia w terminie 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu materiałów przeznaczonych na cele popularyzacyjne i edukacyjne. Dostawa materiałów nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie. 2. Na materiałach (trzy części zamówienia) wykonawca umieści logo Senatu albo napis SENAT RP, w zależności od asortymentu. Uzgodnienia dotyczące propozycji umieszczenia wzorów graficznych zostaną przeprowadzone na etapie realizacji umowy. 3. Zamawiający zamieści na stronie internetowej – w celu poglądowym - logo Senatu i napis SENAT RP w wersji elektronicznej.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)