DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH i TŁUSZCZÓW

Data publikacji 2020-02-21
Data zakończenia 2020-03-03 00:00:00
Instytucja Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Śmietana,
  • Masło,
  • Produkty serowarskie,
  • Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513727-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003, 155120000, 155400005, 155510005, 154000002, 155300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mlecznych i tłuszczów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ.
3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
5.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, tj.:
Część nr 1: Śmietana
Część nr 2: Sery
Część nr 3: Produkty mleczne fermentowane
Część nr 4: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
Część nr 5: Masło
6.Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części zamówienia.
7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
9.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (procedura tzw. „odwrócona”).
10. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy.
11. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy oraz w Projekcie umowy – Załączniku nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 da71c647-880e-4724-aefb-bec6999eec41
Biuletyn 513727-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 00028885700000
Zamawiajacy adres ulica ul. 28 Czerwca 1956 r.
Zamawiajacy adres numer domu 135/147
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-545
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618310142
Zamawiajacy fax +48618310107
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@orsk.ump.edu.pl
Adres strony url www.orsk.ump.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.orsk.ump.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.orsk.ump.edu.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ORTOPEDYCZNO - REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY im. Wiktora Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147 KANCELARIA SZPITALA pok.24
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH i TŁUSZCZÓW
Numer referencyjny SZP/DTG-SŻYW/04/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mlecznych i tłuszczów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, tj.: Część nr 1: Śmietana Część nr 2: Sery Część nr 3: Produkty mleczne fermentowane Część nr 4: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Część nr 5: Masło 6.Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części zamówienia. 7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. 9.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (procedura tzw. „odwrócona”). 10. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy. 11. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy oraz w Projekcie umowy – Załączniku nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada lub będzie posiadał min. 1 samochód przeznaczony do transportu żywności w warunkach chłodniczych wraz z dokumentem potwierdzającym dopuszczenie pojazdu przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wykaz środków transportu - załącznik nr 8 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a)dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP/ISO 22000 lub dokumentów równoważnych, b)aktualny certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą, lub aktualne zaświadczenie o posiadaniu wdrożonego i stosowanego systemu HACCP lub dokumentów/systemów równoważnych wraz protokołem z ostatniej kontroli sanitarnej i arkuszem oceny lub aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-03-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Śmietana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15512000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. 6.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (procedura tzw. „odwrócona”). 7. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy. 8. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy oraz w Projekcie umowy – Załączniku nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15540000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. 6.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (procedura tzw. „odwrócona”). 7. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy. 8. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy oraz w Projekcie umowy – Załączniku nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty mleczne fermentowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15551000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. 6.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (procedura tzw. „odwrócona”). 7. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy. 8. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy oraz w Projekcie umowy – Załączniku nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. 6.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (procedura tzw. „odwrócona”). 7. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy. 8. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy oraz w Projekcie umowy – Załączniku nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Masło
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15530000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. 6.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (procedura tzw. „odwrócona”). 7. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach zawartej w niniejszym postępowaniu umowy. 8. Szczegółowy opis oraz zakres opcji został określony Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Cenowy oraz w Projekcie umowy – Załączniku nr 7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)