Przetarg nieograniczony na dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”.

Publication date 2019-06-06
End date 2019-06-18 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Radomia
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 554636-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został zawarty w załącznikach nr 1 – 6 do SIWZ.
Część 1 zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych to jest zestawów odczynników w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
Część 2 zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ.
Część 3 zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych to jest m.in.: mikroskopów, preparatów mikroskopowych, szkło laboratoryjne, kalorymetrów, zestawów laboratoryjnych w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.
Część 4 zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych to jest programów komputerowych w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ.
Część 5 zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych to jest m.in.: mikrofon, zestaw głośników, przewody w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ.

Część 6 zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych to jest m.in.: mierniki uniwersalne, stopery, ciśnieniomierze, siłomierze w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c0e8ef12-0220-4f7b-a6e0-d31ebbbf70d2
Biuletyn 554636-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Radomia
Regon 67022345100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (48)3620283
Zamawiajacy fax (48)3620289
Zamawiajacy email bzp@umradom.pl
Adres strony url http://www.bip.radom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu ,,Innowacyjna szkoła - kreatywny uczeń"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.radom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 189 (wejście od ul. Żeromskiego 53, I piętro), 26-600 Radom
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”.
Numer referencyjny BZP.271.1.328.2019.KK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został zawarty w załącznikach nr 1 – 6 do SIWZ. Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych to jest zestawów odczynników w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. Część 3 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych to jest m.in.: mikroskopów, preparatów mikroskopowych, szkło laboratoryjne, kalorymetrów, zestawów laboratoryjnych w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. Część 4 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych to jest programów komputerowych w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ. Część 5 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych to jest m.in.: mikrofon, zestaw głośników, przewody w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Część 6 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych to jest m.in.: mierniki uniwersalne, stopery, ciśnieniomierze, siłomierze w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wpkt. III.4): • składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. • składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 4 data 2019-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z przesłanki unieważnienia postępowania, zawartej w art. 93 ust. 1a ustawy Pzp. W związku ze zmianą przepisu zawartego w art. 93 ust. 1a ustawy Pzp - Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane (...). 2) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, Polska Tel.: +48 224587701; e-mail:uzp@uzp.gov.pl ; Faks: +48 224587700 Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl, 3. W przypadku kierowania jakiejkolwiek korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem informujemy, iż Zamawiający będzie przetwarzał dane osobowe nadawcy korespondencji. W związku z powyższym niezbędne jest zastosowanie poniższej klauzuli informacyjnej skierowanej do nadawcy korespondencji: Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30; b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panem Mateuszem Szczypior – iod.kontakt@umradom.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną; f) posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania* - na podstawie art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ( tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych); h) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych to jest zestawów odczynników w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych to jest m.in.: mikroskopów, preparatów mikroskopowych, szkło laboratoryjne, kalorymetrów, zestawów laboratoryjnych w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych to jest programów komputerowych w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych to jest m.in.: mikrofon, zestaw głośników, przewody w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6 zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych to jest m.in.: mierniki uniwersalne, stopery, ciśnieniomierze, siłomierze w ramach projektu pn. „Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)