GuidZP400 |
6ec1ba5d-4190-4509-a554-17bdf2b31199
|
Biuletyn |
547630-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
|
Regon |
07218174100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Ratuszowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielsko-Biała
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 4971 851
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl
|
Adres strony url |
www.um.bilsko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.um.bielsko.pl/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem poczty, kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej- Dziennik Podawczy, pl. Ratuszowy 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie budynku przy ul. Wzgórze 14 na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku – Białej, w zakresie dostaw: D14 – Komputery i peryferia komputerowe
|
Numer referencyjny |
ZP.271.2.44.2019.AB
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie budynku przy ul. Wzgórze 14 na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku – Białej, w zakresie dostaw:
D14 – Komputery i peryferia komputerowe.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
1. Zestawów komputerowych + oprogramowanie: 10 sztuk,
2. Zestawu komputerowego dla niewidomych + oprogramowanie: 1 sztuka,
3. Drukarki dla niewidomych + oprogramowanie: 1 sztuka,
4. Laptopów 1 + oprogramowanie: 5 sztuk,
5. Laptopów 2 + oprogramowanie: 4 sztuki,
6. Urządzeń wielofunkcyjnych 1: 3 sztuki,
7. Urządzenia wielofunkcyjnego 2: 1 sztuka,
8. Urządzeń wielofunkcyjnych 3: 2 sztuki,
9. Routera sprzętowego: 1 sztuka,
10. Przełączników sieciowych: 2 sztuki.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
84175,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
nie dotyczy
|
Data zakonczenia |
2019-07-12T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
nie dotyczy
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), o którym mowa w Części III pkt VI nin. SIWZ stanowiące Załącznik nr 1a do SIWZ 3. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie)
4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik 4 do SIWZ.
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
IV 4 6 |
nie dotyczy
|
IV 4 7 |
nie dotyczy
|
IV 4 8 |
nie dotyczy
|
IV 4 9 |
nie dotyczy
|
IV 4 13 |
nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
nie dotyczy
|
IV 4 14 |
nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2019-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 6 2 Powody |
nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
VI. Informacje dotyczące zbierania danych osobowych:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający jako administrator danych osobowych wypełnia obowiązek informacyjny związany ze zbieraniem danych osobowych bezpośrednio od osób fizycznych, których dane dotyczą, w celu związanym z nin. postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, informując Wykonawcę, że:
1) administratorem danych osobowych jest:
Prezydent Miasta Bielska-Białej z siedzibą w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1
telefon: 33 / 497-18-51 faks: 33 / 497-17-86;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Bielsku-Białej jest Pan Jan Wnuczek, dane kontaktowe: nr telefonu: 33 4971721, adres poczty elektronicznej: j.wnuczek@um.bielsko.pl;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ”Wyposażenie budynku przy ul. Wzgórze 14 na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Społecznościowych w Bielsku – Białej, w zakresie dostaw: D14 Komputery i peryferia komputerowe”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, sygnatura: ZP.271.2.44.2019.AB;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
Uwaga: Zgodnie z art. 8a ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 97 ust. 1a ustawy Pzp, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
Uwaga: Zgodnie z art. 8a ust 3 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o których mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. Zgodnie z art. 97 ust. 1b ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
Uwaga: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy Pzp, wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale VI ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia.
3. Zgodnie z art. 8a ust. 6 ustawy Pzp, zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
4. Zgodnie z art. 8a ust. 7 ustawy Pzp, do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
5. Zgodnie z art. 11 ust. 6a ustawy Pzp, w przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego.
6. Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 RODO, w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych, obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego, jest również w szczególności:
1) Wykonawca – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia;
b) Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną;
c) Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą;
d) pełnomocnika Podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie);
e) członka organu zarządzającego Podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);
2) Podwykonawca/podmiot trzeci – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał – dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.
7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w nin. postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny, przewidziany w art. 13 RODO, względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny, wynikający z art. 13 RODO, nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami, zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO.
8. Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny, wynikający z art. 14 RODO, względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
9. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił, określone w pkt. 7 i 8, obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w nin. postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia w nin. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 1a do nin. SIWZ, o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
|