Dostawa mebli do Budynku G Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – sala 116 oraz pomieszczenie 326

Publication date 2019-06-07
End date 2019-06-18 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558524-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie:
Zadanie 1 – dostawa mebli do sali 116 G;
Zadanie 2 – dostawa mebli do pomieszczenia 326 G.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają załączniki do SIWZ:
dla Zadania 1:
- Załącznik Nr 1 – Specyfikacja techniczna (opis) mebli do sali 116 G
- Załącznik Nr 2 – Wzór umowy dla Zadania 1
dla Zadania 2:
- Załącznik Nr 3 – Specyfikacja techniczna (opis) mebli do pomieszczenia 326 G
- Załącznik Nr 4 – Wzór umowy dla Zadania 2
3. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia mebli, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ, w załącznikach do SIWZ oraz zgodnie ze złożoną ofertą.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione meble na własny koszt i ryzyko (transport wraz z wyładunkiem i montażem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, a także uprzątnięcie i wywiezienie opakowań po meblach) do Budynku Głównego przy al. Niepodległości 162 w Warszawie.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyraził zgodę, żeby odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady była równa okresowi udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, nie krótszy niż 24 miesiące. Ponadto okres gwarancji rozpoczyna bieg z dniem odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego w sposób określony w umowie.
6. Zamawiający wymaga dołączenia kart gwarancyjnych lub innych równoważnych dokumentów do dostarczanych mebli objętych gwarancją.
7. Jeżeli w ciągu okresu gwarancyjnego ujawnią się wady fizyczne dostarczonych mebli, Wykonawca niezwłocznie wymieni wadliwe egzemplarze na nowe bez żadnej dopłaty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d328314e-b90a-419c-9f0e-95c68b970cc7
Biuletyn 558524-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Regon 15020000000000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 162
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-554
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 648 608
Zamawiajacy fax 225 648 608
Zamawiajacy email dzp@sgh.waw.pl
Adres strony url www.sgh.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny publiczna uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sgh.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sgh.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zakupów, pokój 043
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli do Budynku G Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – sala 116 oraz pomieszczenie 326
Numer referencyjny ADZ.25.19.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie (dwie części)
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: Zadanie 1 – dostawa mebli do sali 116 G; Zadanie 2 – dostawa mebli do pomieszczenia 326 G. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają załączniki do SIWZ: dla Zadania 1: - Załącznik Nr 1 – Specyfikacja techniczna (opis) mebli do sali 116 G - Załącznik Nr 2 – Wzór umowy dla Zadania 1 dla Zadania 2: - Załącznik Nr 3 – Specyfikacja techniczna (opis) mebli do pomieszczenia 326 G - Załącznik Nr 4 – Wzór umowy dla Zadania 2 3. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia mebli, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ, w załącznikach do SIWZ oraz zgodnie ze złożoną ofertą. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione meble na własny koszt i ryzyko (transport wraz z wyładunkiem i montażem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, a także uprzątnięcie i wywiezienie opakowań po meblach) do Budynku Głównego przy al. Niepodległości 162 w Warszawie. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyraził zgodę, żeby odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady była równa okresowi udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, nie krótszy niż 24 miesiące. Ponadto okres gwarancji rozpoczyna bieg z dniem odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego w sposób określony w umowie. 6. Zamawiający wymaga dołączenia kart gwarancyjnych lub innych równoważnych dokumentów do dostarczanych mebli objętych gwarancją. 7. Jeżeli w ciągu okresu gwarancyjnego ujawnią się wady fizyczne dostarczonych mebli, Wykonawca niezwłocznie wymieni wadliwe egzemplarze na nowe bez żadnej dopłaty.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 49
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: dla Zadania 1 – co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa mebli o wartości nie mniejszej niż 32 000,00 zł brutto (dla każdego zamówienia) oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie. dla Zadania 2 – co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa mebli o wartości nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto (dla każdego zamówienia) oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 1 Części V SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 5a do SIWZ dla Zadania 1 oraz formularz nr 5b do SIWZ dla Zadania 2 oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej, są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, b) oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa wyżej w pkt. 2 lit. a).
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Formularz oferty, zgodny w treści z formularzem nr 1 do SIWZ, podpisany przez Wykonawcę i zawierający oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom; 3) Wypełniona specyfikacja techniczna mebli do sali 116 G, w przypadku składania oferty na Zadanie 1 (Załącznik Nr 1 do SIWZ), podpisana jak oferta; 4) Wypełniony formularz cenowy na meble do pomieszczenia 326 G, w przypadku składania oferty na Zadanie 2 (formularz nr 2 do SIWZ), podpisany jak oferta; 5) Oświadczenia wymienione w Części V ust. 1 niniejszej SIWZ; 6) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania; 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do sali 116 G
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 49
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: Zadanie 1 – dostawa mebli do sali 116 G; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają załączniki do SIWZ: dla Zadania 1: - Załącznik Nr 1 – Specyfikacja techniczna (opis) mebli do sali 116 G - Załącznik Nr 2 – Wzór umowy dla Zadania 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli do pomieszczenia 326 G
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie: Zadanie 2 – dostawa mebli do pomieszczenia 326 G Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają załączniki do SIWZ: dla Zadania 2: - Załącznik Nr 3 – Specyfikacja techniczna (opis) mebli do pomieszczenia 326 G - Załącznik Nr 4 – Wzór umowy dla Zadania 2
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)