Dostawa sprzętu medycznego

Publication date 2019-06-07
End date 2019-06-17 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 557732-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do przychodni Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku.

3.2. Postępowanie podzielone zostało na 12 zadań:

• Zadanie 1 – dostawa wag – 13 szt.,
• Zadanie 2 – dostawa kozetek lekarskich i przewijarek niemowlęcych – 19 szt.,
• Zadanie 3 – dostawa iluminatora naczyniowego – 1 szt.,
• Zadanie 4 – dostawa lamp diagnostycznych bezcieniowych – 3 szt.,
• Zadanie 5 – dostawa stetoskopowych parawanów lekarskich – 6 szt.,
• Zadanie 6 – dostawa asystora trzyszufladowego na kółkach - 1 szt.,
• Zadanie 7 – dostawa szaf lekarskich jednodrzwiowych i dwudrzwiowych – 12 szt.,
• Zadanie 8 – dostawa testów Langa II oraz testu Wortha – 2 szt.,
• Zadanie 9 – dostawa endomotoru wraz z pilnikami – 2 szt.,
• Zadanie 10 – dostawa lampy światłoutwardzalnej do wypełnień z ładowarką – 2 szt.,
• Zadanie 11 – dostawa elektrokardiografu - 1 szt.,
• Zadanie 12 – dostawa separatorów amalgamatu – 2 szt.


3.3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych)

3.4. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z Ustawą z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz.U. 2016 poz. 831 z późn. zmianami)

3.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Ofertę można złożyć na dowolną liczbę zadań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e8aa5d42-fcc2-4e1b-86d2-e13f39a3d029
Biuletyn 557732-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku
Regon 77097910500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tuwima
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (059) 87 74 500
Zamawiajacy fax (059) 84 74 510
Zamawiajacy email przetargi@spmzoz-slupsk.pl
Adres strony url www.spmzoz-slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spmzoz-slupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spmzoz-slupsk.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku, ul. Tuwima 37, 76-200 Słupsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego
Numer referencyjny ZP-M-261-23/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do przychodni Samodzielnego Publicznego Miejskiego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupsku. 3.2. Postępowanie podzielone zostało na 12 zadań: • Zadanie 1 – dostawa wag – 13 szt., • Zadanie 2 – dostawa kozetek lekarskich i przewijarek niemowlęcych – 19 szt., • Zadanie 3 – dostawa iluminatora naczyniowego – 1 szt., • Zadanie 4 – dostawa lamp diagnostycznych bezcieniowych – 3 szt., • Zadanie 5 – dostawa stetoskopowych parawanów lekarskich – 6 szt., • Zadanie 6 – dostawa asystora trzyszufladowego na kółkach - 1 szt., • Zadanie 7 – dostawa szaf lekarskich jednodrzwiowych i dwudrzwiowych – 12 szt., • Zadanie 8 – dostawa testów Langa II oraz testu Wortha – 2 szt., • Zadanie 9 – dostawa endomotoru wraz z pilnikami – 2 szt., • Zadanie 10 – dostawa lampy światłoutwardzalnej do wypełnień z ładowarką – 2 szt., • Zadanie 11 – dostawa elektrokardiografu - 1 szt., • Zadanie 12 – dostawa separatorów amalgamatu – 2 szt. 3.3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych) 3.4. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z Ustawą z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz.U. 2016 poz. 831 z późn. zmianami) 3.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Ofertę można złożyć na dowolną liczbę zadań.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, gdy ww. oświadczenia lub dokumenty nie będą dostępne w języku polskim, Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów • informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt. 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; • oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; • oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -
Inne dokumenty niewymienione -
Wadium -
Przewiduje udzielenie zaliczek -
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe -
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania -
IV 3 1 etapy negocjacji -
IV 3 1 dodatkowe informacje -
IV 3 2 opis potrzeb -
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod -
IV 3 2 wstepny harmonogram -
IV 3 2 EtapyDialogu -
IV 3 2 DodatkoweInformacje -
IV 3 3 ElementyOpisu -
IV 3 3 DodatkoweInfo -
IV 4 6 -
IV 4 7 -
IV 4 8 --
IV 4 9 -
IV 4 12 -
IV 4 13 -
IV IstotnePostanowienia -
IV 4 14 -
IV LicytacjeDodatkoweInformacje -
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, które stanowią załączniki numer 4 do SIWZ
IV 6 1 sposob udostepniania -
IV 6 1 srodki ochrony -
IV 4 4 data 2019-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa wag – 13 szt.,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis dostawa wag – 13 szt.,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa kozetek lekarskich i przewijarek niemowlęcych – 19 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis dostawa kozetek lekarskich i przewijarek niemowlęcych – 19 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa iluminatora naczyniowego – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis dostawa iluminatora naczyniowego – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa lamp diagnostycznych bezcieniowych – 3 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis dostawa lamp diagnostycznych bezcieniowych – 3 szt
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa stetoskopowych parawanów lekarskich – 6 szt.,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis dostawa stetoskopowych parawanów lekarskich – 6 szt.,
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa asystora trzyszufladowego na kółkach - 1 szt.,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis dostawa asystora trzyszufladowego na kółkach - 1 szt.,
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawa szaf lekarskich jednodrzwiowych i dwudrzwiowych – 12 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis dostawa szaf lekarskich jednodrzwiowych i dwudrzwiowych – 12 szt
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa dostawa testów Langa II oraz testu Wortha – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis dostawa testów Langa II oraz testu Wortha – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa dostawa endomotoru wraz z pilnikami – 2 szt.,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis dostawa endomotoru wraz z pilnikami – 2 szt.,
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa dostawa lampy światłoutwardzalnej do wypełnień z ładowarką – 2 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis dostawa lampy światłoutwardzalnej do wypełnień z ładowarką – 2 szt
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa dostawa elektrokardiografu - 1 szt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis dostawa elektrokardiografu - 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa dostawa separatorów amalgamatu – 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Maksymalny termin realizacji zamówienia – do 30 dnia od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis dostawa separatorów amalgamatu – 2 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)