GuidZP400 |
4a1ed9f6-ec8e-44fa-b5ad-b0fd3a4706f8
|
Biuletyn |
557379-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
|
Regon |
14500001111000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chrzanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-338
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(58) 355 33 33
|
Zamawiajacy fax |
(58) 620 67 43
|
Zamawiajacy email |
zam_pub@umgdy.gov.pl
|
Adres strony url |
www.umgdy.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.umgdy.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umgdy.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umgdy.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. nr 8 (kancelaria ogólna)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów oraz części i podzespołów komputerowych na potrzeby Urzędu Morskiego w Gdyni
|
Numer referencyjny |
ZP.371.20.2019.JL
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów oraz części i podzespołów komputerowych. Zamówienie dotyczy fabrycznie nowych komputerów oraz części i podzespołów komputerowych tzn. nie używanych przed dniem dostarczenia. Komputery, części i podzespoły komputerowe muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Dostawa realizowana będzie jednorazowo.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Specyfikacja komputerów oraz części i podzespołów komputerowych Załącznik nr 4 SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
129783,13
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
I.Termin wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia: minimalnie do 14 dni roboczych maksymalnie do 21 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (stanowi kryterium zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ).
II.Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
III.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
IV.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2
do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewidział zmiany umowy w Załączniku nr 3 SIWZ w § 7 Zmiany umowy:
1.Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tych zmian zaistniałych na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć np. brak dostępności lub zaprzestanie produkcji towaru określonego w wypełnionym przez Wykonawcę formularzu cenowym do niniejszej umowy, pod warunkiem zapewnienia towarów o co najmniej takich samych właściwościach/parametrach i takiej samej cenie. Z propozycją zmiany występuje Wykonawca, składając pisemny wniosek z uzasadnieniem. Oceny zasadności wniosku dokonuje Zamawiający.
|
IV 4 4 data |
2019-06-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
I.Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|