„Dostawa laptopów. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Dostawa skanera. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawa toreb do komputerów przenośnych na potrzeby projektu pn.: „Obywatel IT - Sieć bez tajemnic”

Publication date 2019-06-07
End date 2019-06-18 00:00:00
Instytucja Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555970-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302131006, 302321108, 302161100, 301921136, 302372702
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa laptopów. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Dostawa skanera. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawa toreb do komputerów przenośnych na potrzeby projektu pn.: „Obywatel IT - Sieć bez tajemnic”. Projekt w zakresie Części V jest współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje społeczeństwa działania 3.1.: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych dotycząca realizacji projektu grantowego pn.: „Obywatel IT - Sieć bez tajemnic”;
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b03924f8-8ae5-4bbe-87ee-710f1f1cc1b1
Biuletyn 555970-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Regon 27625548200000
Zamawiajacy adres ulica al. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 960 600
Zamawiajacy fax 32 296 06 05
Zamawiajacy email informatyk@um.sosnowiec.pl
Adres strony url www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej www.bip.um.sosnowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Obywatel IT - Sieć bez tajemnic”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, II piętro, pokój 213.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa laptopów. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Dostawa skanera. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawa toreb do komputerów przenośnych na potrzeby projektu pn.: „Obywatel IT - Sieć bez tajemnic”
Numer referencyjny WZP.271.1.65.2019.KM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa laptopów. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Dostawa skanera. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawa toreb do komputerów przenośnych na potrzeby projektu pn.: „Obywatel IT - Sieć bez tajemnic”. Projekt w zakresie Części V jest współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje społeczeństwa działania 3.1.: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych dotycząca realizacji projektu grantowego pn.: „Obywatel IT - Sieć bez tajemnic”; 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Część 1 – do 31.12.2019 r. sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Termin realizacji jednostkowej dostawy - do 10 dni roboczych od dnia złożenia jednostkowego zamówienia przez Zamawiającego. Część 2 i 3 – do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Część 4 – do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Część 5 – do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy sprzętu komputerowego o łącznej wartości nie mniejszej niż: Część 1 – 5.000,00 zł brutto, Część 2 – 1.000,00 zł brutto, Część 3 – 100,00 zł brutto, Część 4 – 2.000,00 zł brutto, Część 5 – 500,00 zł brutto. W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany będzie wykazać, iż wykonał należycie wyżej wymienione dostawy sprzętu komputerowego o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż suma wartości przypisanych do części na które Wykonawca składa ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1. odnośnie tego podmiotu. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w pkt 1.1. należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 1.1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1. Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. 2. Oferta musi być podpisana - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 3.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; 3.2. dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ; 3.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1. SIWZ. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzory umów, określające warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ (dla każdej z części zamówienia zostanie sporządzona odrębna umowa). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2019-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30 dni

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa laptopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: Część 1 – do 31.12.2019 r. sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Termin realizacji jednostkowej dostawy - do 10 dni roboczych od dnia złożenia jednostkowego zamówienia przez Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Dostawa laptopów zgodnie z wymogami zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Część 2 – do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Skaner
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Część 3 – do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa skanera
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Część 4 – do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa toreb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237270-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Część 5 – do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 sztuk toreb do komputerów przenośnych na potrzeby projektu pn.: „Obywatel IT - Sieć bez tajemnic”.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)