GuidZP400 |
b03924f8-8ae5-4bbe-87ee-710f1f1cc1b1
|
Biuletyn |
555970-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
|
Regon |
27625548200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 960 600
|
Zamawiajacy fax |
32 296 06 05
|
Zamawiajacy email |
informatyk@um.sosnowiec.pl
|
Adres strony url |
www.bip.um.sosnowiec.pl
|
Adres strony internetowej |
www.bip.um.sosnowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Obywatel IT - Sieć bez tajemnic”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.um.sosnowiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.um.sosnowiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, II piętro, pokój 213.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa laptopów. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Dostawa skanera. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawa toreb do komputerów przenośnych na potrzeby projektu pn.: „Obywatel IT - Sieć bez tajemnic”
|
Numer referencyjny |
WZP.271.1.65.2019.KM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa laptopów. Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych. Dostawa skanera. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawa toreb do komputerów przenośnych na potrzeby projektu pn.: „Obywatel IT - Sieć bez tajemnic”. Projekt w zakresie Części V jest współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje społeczeństwa działania 3.1.: Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych dotycząca realizacji projektu grantowego pn.: „Obywatel IT - Sieć bez tajemnic”;
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
Część 1 – do 31.12.2019 r. sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Termin realizacji jednostkowej dostawy - do 10 dni roboczych od dnia złożenia jednostkowego zamówienia przez Zamawiającego.
Część 2 i 3 – do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Część 4 – do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Część 5 – do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie dostawy sprzętu komputerowego o łącznej wartości nie mniejszej niż:
Część 1 – 5.000,00 zł brutto,
Część 2 – 1.000,00 zł brutto,
Część 3 – 100,00 zł brutto,
Część 4 – 2.000,00 zł brutto,
Część 5 – 500,00 zł brutto.
W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany będzie wykazać, iż wykonał należycie wyżej wymienione dostawy sprzętu komputerowego o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż suma wartości przypisanych do części na które Wykonawca składa ofertę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów:
1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1. odnośnie tego podmiotu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w pkt 1.1. należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów:
1.1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1. Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
2. Oferta musi być podpisana - za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
3.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ;
3.2. dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ;
3.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1. SIWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzory umów, określające warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ (dla każdej z części zamówienia zostanie sporządzona odrębna umowa).
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa laptopów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia:
Część 1 – do 31.12.2019 r. sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Termin realizacji jednostkowej dostawy - do 10 dni roboczych od dnia złożenia jednostkowego zamówienia przez Zamawiającego.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa laptopów zgodnie z wymogami zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część 2 – do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Skaner
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część 3 – do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa skanera
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część 4 – do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa toreb
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237270-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część 5 – do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 sztuk toreb do komputerów przenośnych na potrzeby projektu pn.: „Obywatel IT - Sieć bez tajemnic”.
|
| |