Dostawy materiałów opatrunkowych, szwów, fartuchów chirurgicznych, podkładów, zestawów operacyjnych

Publication date 2019-06-10
End date 2019-06-24 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Parczew
Województwo lubelskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558065-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331411001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych, szwów, fartuchów chirurgicznych, podkładów, zestawów operacyjnych w podziale na zadania, do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części – 16. Oferowane produkty muszą spełniać warunki określone w formularzach cenowych oraz muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wyroby zakwalifikowane jako wyroby medyczne muszą spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 175 ze zm.) i posiadać oznaczenie znakiem CE zgodnie z wymienioną ustawą. Produkty lecznicze muszą być oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r. poz. 1109 ze zm.). Zaoferowane w zakresie Zadania nr 1 poz. 5 oraz nr 6 poz. 1-3 wyroby muszą spełniać wymagania normy PN-EN 13795 – 1:2019-05 lub normy równoważnej. Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą opracowane przez producenta foldery/katalogi/ulotki w języku polskim, które dotyczą oferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży jedną bezpłatną próbkę w oryginalnym opakowaniu oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ (tylko Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona) – Zad. nr 1, 6 i 13.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ffc81f57-b1f7-4c5a-93f7-de3e2be8c23a
Biuletyn 558065-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 00030648900000
Zamawiajacy adres ulica Kościelna
Zamawiajacy adres numer domu 136
Zamawiajacy miejscowosc Parczew
Zamawiajacy kod pocztowy 21-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 833552113
Zamawiajacy fax 833552113
Zamawiajacy email zamowienia@spzozparczew.pl
Adres strony url www.spzozparczew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozparczew.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozparczew.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów opatrunkowych, szwów, fartuchów chirurgicznych, podkładów, zestawów operacyjnych
Numer referencyjny SPZOZ.V.ZP-3520/9/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych, szwów, fartuchów chirurgicznych, podkładów, zestawów operacyjnych w podziale na zadania, do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części – 16. Oferowane produkty muszą spełniać warunki określone w formularzach cenowych oraz muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wyroby zakwalifikowane jako wyroby medyczne muszą spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 175 ze zm.) i posiadać oznaczenie znakiem CE zgodnie z wymienioną ustawą. Produkty lecznicze muszą być oznakowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r. poz. 1109 ze zm.). Zaoferowane w zakresie Zadania nr 1 poz. 5 oraz nr 6 poz. 1-3 wyroby muszą spełniać wymagania normy PN-EN 13795 – 1:2019-05 lub normy równoważnej. Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą opracowane przez producenta foldery/katalogi/ulotki w języku polskim, które dotyczą oferowanych wyrobów objętych przedmiotem zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży jedną bezpłatną próbkę w oryginalnym opakowaniu oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ (tylko Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona) – Zad. nr 1, 6 i 13.
Cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na obrót produktami leczniczymi (dotyczy Zadania nr 4)
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego następujące oświadczenia i dokumenty dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: Dotyczy zadania nr 4: Zezwolenie uprawniające do obrotu na terenie Polski produktami leczniczymi stanowiącymi przedmiot zamówienia /odpowiedni dokument: a) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej; b) ważne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; c) w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny skład celny – zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego, składu celnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie wstępne wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) wypełniony formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Oświadczenie o grupie kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 7 pozycji asortymentowo - cenowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe W ramach tej części Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego użyczenia min. 2 pomp do podciśnieniowej terapii ran na czas trwania umowy.
Zalacznik krotki opis Część zawiera 6 pozycji asortymentowo - cenowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 15 pozycji asortymentowo - cenowych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 9 pozycji asortymentowo - cenowych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 24 pozycje asortymentowo - cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 3 pozycje asortymentowo - cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 3 pozycje asortymentowo - cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 3 pozycje asortymentowo - cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 22 pozycje asortymentowo - cenowe
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 5 pozycji asortymentowo - cenowych.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 4 pozycje asortymentowo - cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 33 pozycje asortymentowo - cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 1 pozycję asortymentowo - cenową.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 1 pozycję asortymentowo - cenową.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Część nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 3 pozycje asortymentowo - cenowe.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Część nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 1 pozycję asortymentowo - cenową
  

Criterion

Kryteria Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)