GuidZP400 |
29e437bc-459d-494f-b2df-0b85351fe497
|
Biuletyn |
557383-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Radomsku
|
Regon |
00031342000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radomsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48446854716
|
Zamawiajacy fax |
+48446854701
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.biz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.biz.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów do sterylizacji dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
|
Numer referencyjny |
474/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów do sterylizacji dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
2.Opis szczegółowy i wymagane ilości przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – formularz cenowy
3.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 zadań /pakietów Pakiet nr 1 - Wskażniki do sterylizacji parą wodną oraz Formaldechydem Pakiet nr 2 - Włóknina do sterylizacji Pakiet nr 3 - Rękawy papierowo foliowe Pakiet nr 4 - Sól do zmiękczania wody Pakiet nr 5 - Płyny do myjni maszynowej Pakiet nr 6 - Oleje Pakiet nr 7 - Akcesoria do myjni Pakiet nr 8 - Naboje do sterylizatora plazma Pakiet nr 9 - Artykuły do sterylizacji Plazma Pakiet nr 10 - Płyny do myjni – dezynfektora
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
699154,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru, zał. nr 3 do SIWZ.
2)Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie ma być przekazane zamawiającemu w oryginale, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ,o której mowa w art.86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik 4 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
2)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
4) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
5)Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Oryginalne foldery lub strony katalogowe producenta wyrobu, potwierdzające wymagane parametry i opisy dla wszystkich pozycji w pakietach
2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wyrobów medycznych – załącznik nr 6
3.Ponadto Zamawiający wymaga dla Pakietu 1,5, 9:
Pakiet nr 1 ;- poz. 1 i 2: ISO 11140-1 ; dokument potwierdzający klasę 6 wydany przez niezależną jednostkę notyfikowaną ( certyfikat); dokument potwierdzający nietoksyczność wydanego przez producenta wyrobu nie wcześniej niż w 2010 r - poz. 4 : przykładowy atest serii oferowanego wskaźnika - poz. 11: potwierdzenie klasy 2 wg PN – EN ISO 11140 ; aktualny dokument producenta potwierdzające brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych wydany nie wcześniej niż w 2010 r, - poz. 13 : potwierdzenie klasy 6 wg PE –EN ISO 11140-1 - poz. 14 : norma PN-EN ISO 15883-5; potwierdzenie producenta o możliwości stosowania w myjni ultradźwiękowej ,
Pakiet nr 5 - poz. 1 i 2 wymagane dołączenie kart charakterystyk- poz. 3 : raport laboratorium potwierdzający, że produkt nie powoduje korozji oraz że wykazuje działanie statyczne wobec bakterii w tym Escherichia coli Pseudomonas aeruginosa, Staphylococcus Aureus oraz grzybów w tym Candida albicans i Aspergillus niger .
Pakiet nr 9 .
- poz. 2 – wskaźnik nietoksyczny - potwierdzenie wskaźnika wg ISO 111401:2014 wskaźnika z aktualnie obowiązującą normą potwierdzona dokumentem wystawionym przez producenta wskaźnika. Wskażniki wolne od toksycznych ciężkich metali potwierdzone dokumentem wystawionym przez producenta wskaźnika. - poz. 3 – wymagana charakterystyka wytrzymałościowa- poz. 4 – oświadczenie producenta o zgodności z normą ISO-1140-1:2014 oraz oświadczenie o braku metali ciężkich. - poz. 6- wskaźnik typu 1 –spełnianie normy europejskiej EN -868-9:2009 dla niepowlekanych włókien HDPE.- poz. 12 – oświadczenie producenta o spełnianiu przez wskaźnik normy ISO 11140-1:2014.
Na każdym z załączonych dokumentów należy wskazać, którego pakietu i której pozycji dotyczy. Dla wyrobów wielokrotnego użycia należy dołączyć instrukcje obsługi oraz dekontaminacji w pierwszej partii dostarczonego produktu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Załącznik nr 1 – formularz cenowy, formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty, ale tylko wtedy, jeżeli jego treść będzie pokrywać się z treścią formularzy wzorcowych. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik, a upoważnienie to nie wynika z dokumentacji rejestrowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień umowy po jej zawarciu w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna w zakresie:
a)zmiany ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT,b)przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w umowie, w przypadku niezrealizowania dostaw, asortymentu w limicie cenowym wynikającym z załączonego i obowiązującego formularza cenowego w umowie.c)zmiany numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu przy zachowaniu zaoferowanych cech produktu ,
d)zmianę sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu zaoferowanych cech produktu.e)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, f)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.2. Zmiana umowy w zakresie, o którym mowa w pkt 23.1 lit. a następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów prawa mocą, których została zmieniona stawka podatku VAT.
3. Zmiany umowy w pozostałym zakresie wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
4. Ponadto, zmiana umowy może nastąpić w przypadkach i na warunkach określonych w art. 144 Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
195290,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Wskażniki do sterylizacji parą wodną oraz Formaldechydem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
43000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Włóknina do sterylizacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
22184,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawy papierowo foliowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8750,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Sól do zmiękczania wody
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13250,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Płyny do myjni maszynowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5140,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Oleje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
17482,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do myjni
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
330000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Naboje do sterylizatora plazma
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
63197,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły do sterylizacji Plazma
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
860,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Płyny do myjni – dezynfektora Typ INNOVA M4 firmy BHT HYGIENETECHNIK Gmbh
|
| |