Dostawa artykułów do sterylizacji dla Szpitala Powiatowego w Radomsku

Publication date 2019-06-10
End date 2019-06-19 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Radomsku
Miejscowość Radomsko
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 557383-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów do sterylizacji dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
2.Opis szczegółowy i wymagane ilości przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – formularz cenowy
3.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 zadań /pakietów Pakiet nr 1 - Wskażniki do sterylizacji parą wodną oraz Formaldechydem Pakiet nr 2 - Włóknina do sterylizacji Pakiet nr 3 - Rękawy papierowo foliowe Pakiet nr 4 - Sól do zmiękczania wody Pakiet nr 5 - Płyny do myjni maszynowej Pakiet nr 6 - Oleje Pakiet nr 7 - Akcesoria do myjni Pakiet nr 8 - Naboje do sterylizatora plazma Pakiet nr 9 - Artykuły do sterylizacji Plazma Pakiet nr 10 - Płyny do myjni – dezynfektora

Dodatkowe informacje

GuidZP400 29e437bc-459d-494f-b2df-0b85351fe497
Biuletyn 557383-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Radomsku
Regon 00031342000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Radomsko
Zamawiajacy kod pocztowy 97-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48446854716
Zamawiajacy fax +48446854701
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.biz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.biz.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów do sterylizacji dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
Numer referencyjny 474/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów do sterylizacji dla Szpitala Powiatowego w Radomsku 2.Opis szczegółowy i wymagane ilości przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – formularz cenowy 3.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 zadań /pakietów Pakiet nr 1 - Wskażniki do sterylizacji parą wodną oraz Formaldechydem Pakiet nr 2 - Włóknina do sterylizacji Pakiet nr 3 - Rękawy papierowo foliowe Pakiet nr 4 - Sól do zmiękczania wody Pakiet nr 5 - Płyny do myjni maszynowej Pakiet nr 6 - Oleje Pakiet nr 7 - Akcesoria do myjni Pakiet nr 8 - Naboje do sterylizatora plazma Pakiet nr 9 - Artykuły do sterylizacji Plazma Pakiet nr 10 - Płyny do myjni – dezynfektora
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 699154,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru, zał. nr 3 do SIWZ. 2)Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie ma być przekazane zamawiającemu w oryginale, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ,o której mowa w art.86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik 4 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1)Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy 2)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 4) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 5)Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Oryginalne foldery lub strony katalogowe producenta wyrobu, potwierdzające wymagane parametry i opisy dla wszystkich pozycji w pakietach 2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące wyrobów medycznych – załącznik nr 6 3.Ponadto Zamawiający wymaga dla Pakietu 1,5, 9: Pakiet nr 1 ;- poz. 1 i 2: ISO 11140-1 ; dokument potwierdzający klasę 6 wydany przez niezależną jednostkę notyfikowaną ( certyfikat); dokument potwierdzający nietoksyczność wydanego przez producenta wyrobu nie wcześniej niż w 2010 r - poz. 4 : przykładowy atest serii oferowanego wskaźnika - poz. 11: potwierdzenie klasy 2 wg PN – EN ISO 11140 ; aktualny dokument producenta potwierdzające brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych wydany nie wcześniej niż w 2010 r, - poz. 13 : potwierdzenie klasy 6 wg PE –EN ISO 11140-1 - poz. 14 : norma PN-EN ISO 15883-5; potwierdzenie producenta o możliwości stosowania w myjni ultradźwiękowej , Pakiet nr 5 - poz. 1 i 2 wymagane dołączenie kart charakterystyk- poz. 3 : raport laboratorium potwierdzający, że produkt nie powoduje korozji oraz że wykazuje działanie statyczne wobec bakterii w tym Escherichia coli Pseudomonas aeruginosa, Staphylococcus Aureus oraz grzybów w tym Candida albicans i Aspergillus niger . Pakiet nr 9 . - poz. 2 – wskaźnik nietoksyczny - potwierdzenie wskaźnika wg ISO 111401:2014 wskaźnika z aktualnie obowiązującą normą potwierdzona dokumentem wystawionym przez producenta wskaźnika. Wskażniki wolne od toksycznych ciężkich metali potwierdzone dokumentem wystawionym przez producenta wskaźnika. - poz. 3 – wymagana charakterystyka wytrzymałościowa- poz. 4 – oświadczenie producenta o zgodności z normą ISO-1140-1:2014 oraz oświadczenie o braku metali ciężkich. - poz. 6- wskaźnik typu 1 –spełnianie normy europejskiej EN -868-9:2009 dla niepowlekanych włókien HDPE.- poz. 12 – oświadczenie producenta o spełnianiu przez wskaźnik normy ISO 11140-1:2014. Na każdym z załączonych dokumentów należy wskazać, którego pakietu i której pozycji dotyczy. Dla wyrobów wielokrotnego użycia należy dołączyć instrukcje obsługi oraz dekontaminacji w pierwszej partii dostarczonego produktu.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 – formularz cenowy, formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy. Złożenie oferty na innym formularzu nie będzie stanowiło przesłanki do odrzucenia oferty, ale tylko wtedy, jeżeli jego treść będzie pokrywać się z treścią formularzy wzorcowych. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik, a upoważnienie to nie wynika z dokumentacji rejestrowej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy po jej zawarciu w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna w zakresie: a)zmiany ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT,b)przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w umowie, w przypadku niezrealizowania dostaw, asortymentu w limicie cenowym wynikającym z załączonego i obowiązującego formularza cenowego w umowie.c)zmiany numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu przy zachowaniu zaoferowanych cech produktu , d)zmianę sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu zaoferowanych cech produktu.e)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, f)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.2. Zmiana umowy w zakresie, o którym mowa w pkt 23.1 lit. a następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów prawa mocą, których została zmieniona stawka podatku VAT. 3. Zmiany umowy w pozostałym zakresie wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 4. Ponadto, zmiana umowy może nastąpić w przypadkach i na warunkach określonych w art. 144 Pzp.
IV 4 4 data 2019-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 195290,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Wskażniki do sterylizacji parą wodną oraz Formaldechydem
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 43000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Włóknina do sterylizacji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22184,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Rękawy papierowo foliowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8750,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sól do zmiękczania wody
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13250,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Płyny do myjni maszynowej
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5140,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Oleje
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17482,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Akcesoria do myjni
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 330000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Naboje do sterylizatora plazma
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 63197,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Artykuły do sterylizacji Plazma
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 860,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Płyny do myjni – dezynfektora Typ INNOVA M4 firmy BHT HYGIENETECHNIK Gmbh
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)