Zakup sprzętu i aparatury medycznej

Publication date 2019-06-13
End date 2019-06-24 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Włodawa
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561031-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup sprzętu i aparatury medycznej:
• zestaw narzędzi do laparoskopii z optyką – 1 komplet,
• zestaw narzędzi do artroskopii (optyka, światłowód) – 1 komplet,
• wiertarka do Halluxa – 1 szt.,
• zestaw do torakochirurgii laparoskopowej – 1 komplet

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7d66f67b-71d3-4318-8b83-a59d6a9eb956
Biuletyn 561031-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 11019766400000
Zamawiajacy adres ulica Al. J. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 64
Zamawiajacy miejscowosc Włodawa
Zamawiajacy kod pocztowy 22-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 797704880,
Zamawiajacy fax 825 724 170
Zamawiajacy email jolanta.siwiec@spzoz.wlodawa.pl ,
Adres strony url www.spzoz.wlodawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Podniesienie efektywności świadczeń zdrowotnych udzielanych przez SPZOZ we Włodawie poprzez doposażenie placówki w nowoczesny sprzęt medyczny” w ramach Działania 13.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=52
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub zapośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Zamawiającego , al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu i aparatury medycznej
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup sprzętu i aparatury medycznej: • zestaw narzędzi do laparoskopii z optyką – 1 komplet, • zestaw narzędzi do artroskopii (optyka, światłowód) – 1 komplet, • wiertarka do Halluxa – 1 szt., • zestaw do torakochirurgii laparoskopowej – 1 komplet
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w rozdz. V SIWZ, wykonawca złoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wprowadzenie zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego nastąpi zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 3. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w tym zakresie. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji, kiedy nastąpi odmowa lub nie nastąpi w terminach przewidzianych prawem wydanie przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 5. Wykonawca może przedłużyć termin wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: 1) zawieszenia realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, 2) uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji Umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania a także innych przeszkód w całości leżących po stronie Zamawiającego, 3) siły wyższej, 6. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy w zakresie, w jakim uchybienia Zamawiającego były spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie leżące po stronie Wykonawcy. 7. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany producenta, modelu przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku braku jego dostępności na rynku europejskim lub wycofania go z produkcji z tym, że cena wskazana w ofercie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne urządzenia nie mogą być gorsze niż wskazane w ofercie
IV 4 4 data 2019-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu i aparatury medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis zestaw narzędzi do laparoskopii z optyką – 1 komplet, • zestaw narzędzi do artroskopii (optyka, światłowód) – 1 komplet, • wiertarka do Halluxa – 1 szt., • zestaw do torakochirurgii laparoskopowej – 1 komplet Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018r., dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wolny od jakichkolwiek wad prawnych lub fizycznych. Dostarczane wyroby medyczne muszą spełniać wymogi Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r (t. j. Dz.U. 2017r., poz. 211ze zm.) i posiadać oznaczenie znakiem CE.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)