Dostawa sprzętu gospodarczego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.

Publication date 2019-06-13
End date 2019-06-27 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561016-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 397000009, 392240008, 429950007, 397134007, 397134306, 444232003, 391500008, 391411003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu z podziałem na 10 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d6906f60-5ba2-42f1-b6cd-4610f9f416ea
Biuletyn 561016-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Regon 31033800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jeleniogórska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 59-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 380 225
Zamawiajacy fax 75 738 00 13 75 738 02 01
Zamawiajacy email jablonskir@spzoz.boleslawiec.pl
Adres strony url www.zozbol.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozbol.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozbol.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu; 59-700 Bolesławiec, ul. Jeleniogórska 4 (Budynek Administracji Sekretariat, pok. nr 1)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu gospodarczego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
Numer referencyjny 6/sprzęt gospodarczy/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu z podziałem na 10 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow 1. Wymagany termin realizacji zamówienia: a) w zakresie zadania nr 1, 2, 3 - do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy – KRYTERIUM PUNKTOWANE zgodnie z pkt. 15.2.2. SIWZ. b) w zakresie zadania nr 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 – do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. aktualnego na dzień składnia ofert, oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ). 1.2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy. - na wezwanie Zamawiającego zgodnie z pkt. 7.1.4 SIWZ. 1.3. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia). UWAGA: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ w formie pisemnej. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dniowym terminie, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy. 2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 7.1.2. SIWZ, składa: 2.3. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 2.3.3. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.3.4. Dokument o którym mowa w pkt. 7.2.1. SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7.2.1. SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 7.2.2. SIWZ stosuje się odpowiednio. 3 .W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający w związku z powyższym nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Złożona oferta musi zawierać: 1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, (Zamawiający prosi o załączenie wypełnionego Formularza na płycie CD lub DVD) 2. wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. (Zamawiający prosi o załączenie wypełnionego Formularza na płycie CD lub DVD). 3. wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 4. pełnomocnictwo – jeżeli niezbędne – vide pkt. 12.4. – 12.5. SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa zostanie zawarta na warunkach zawartych we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w postanowieniach umowy. Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy.
IV 4 4 data 2019-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Sprzęt serwisowy - wózki wraz z osprzętem. Liczba pozycji: 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Drobny sprzęt sprzątający. Liczba pozycji: 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Wózki do przewożenia odpadów i bielizny. Liczba pozycji: 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42995000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szorowarka jednotarczowa - sztuk 1. Liczba pozycji: 31. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713400-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Polerka wysokoobrotowa - sztuk 1. Liczba pozycji: 30. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713430-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Odkurzacz do pracy w systemie mokro-sucho - sztuk 1. Liczba pozycji: 31. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713430-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Odkurzacz do pracy w systemie sucho - sztuk 2. Liczba pozycji: 29. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44423200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Drabiny - sztuk 9. Liczba pozycji: 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szafki ubraniowe - sztuk 26
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Regały magazynowe - sztuk 26. Liczba pozycji: 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria W zakresie zadania nr 4,5,6,7,8,9,10 - termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria W zakresie zadania nr 4,5,6,7,8,9,10 - oferowana cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria W zakresie zadania nr 1,2,3 - oferowana cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria W zakresie zadania nr 1,2,3 - termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)