GuidZP400 |
13f6c25e-7727-496e-9a58-54e2e601e513
|
Biuletyn |
560882-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Opolskie
|
Regon |
53141242100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
775 416 400,
|
Zamawiajacy fax |
077 54 16 411
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@opolskie.pl,
|
Adres strony url |
http://www.umwo.opole.pl; bip.opolskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Część 1: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Schematu II Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Część 2: Europejski Fundusz Morski i Rybacki w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.umwo.opole.pl; bip.opolskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty pisemnie opatrzone własnoręcznym podpisem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 IIp. - pok. 202
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji zadań w ramach PT PROW 2014-2020 oraz PT PO „Rybactwo i Morze”
|
Numer referencyjny |
DOA-IV.272.19.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy na obie części.
|
Okreslenie przedmiotu |
Wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji zadań w ramach PT PROW 2014-2020 oraz PT PO „Rybactwo i Morze” dla Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich w roku 2019 składa się z dwóch części.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji zadań w ramach Schematu II PT PROW 2014-2020. Zamówienie, podzielone na dwie części, obejmuje także: opracowanie graficzne (projekt), wykonanie lub pozyskanie elementów graficznych tj. zdjęć i innej grafiki zwiększającej atrakcyjność i przejrzystość przekazywanych treści, oznaczenie oraz dostawa z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje:
co najmniej jedną dostawę polegająca na wykonaniu i dostawie gadżetów o wartości co najmniej 5 000 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (…), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane
lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (…).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadkach określonych w §9 ust. 3 Istotnych postanowień umowy odpowiednio dla Części 1 i 2, stanowiących załączniki do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-06-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji zadań PT PROW 2014-2020 w ramach Planu komunikacyjnego na 2019 rok”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
„Wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji zadań PT PROW 2014 -2020 w ramach Planu komunikacyjnego na 2019 rok”
• Długopis z nadrukiem – projekt indywidualny - 600 szt.
• Długopis „zwierzątka” -projekt indywidualny – 300 szt.
• Balony – projekt indywidualny – 200 szt.
• Teczka konferencyjna – projekt indywidualny – 300 szt.
• Torba papierowa z nadrukiem – projekt indywidualny – 300 szt.
• Notatnik A5 -projekt indywidualny – 300 szt.
• Zawieszka z nadrukiem z metalowym uchwytem (smycz) – projekt indywidualny – 300 szt.
• Plecak/Worek ze sznurkiem - projekt indywidualny – 200 szt.
• Kredki świecowe – projekt indywidualny – 200 szt.
• Opaska odblaskowa zwijana – projekt indywidualny – 600 szt.
• Torba składana – projekt indywidualny – 300 szt.
• Skarbonka "świnka" - projekt indywidualny – 200 szt.
• Ponczo przeciwdeszczowe – projekt indywidualny – 200 szt.
• Etui na kartę kredytową z ochroną przed skanowaniem – projekt indywidualny – 200 szt.
• Torba bawełniana wielokrotnego użytku z długim uchem – projekt indywidualny – 300 szt.
• Pudełko na ciasto samoskładające się - projekt indywidualny – 200 szt.
• Kalendarz książkowy na rok 2020 – projekt indywidualny – 150 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji zadań w ramach PT PO Rybactwo i Morze w 2019 roku w ramach Planu Informacji i Promocji Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na rok 2019”.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
„Wykonanie, oznaczenie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji zadań w ramach PT PO Rybactwo i Morze w 2019 roku w ramach Planu Informacji i Promocji Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na rok 2019”.
• Balony – projekt indywidualny – 200 szt.
• Lunchbox/ pudełko śniadaniowe – projekt indywidualny – 200 szt.
• Długopis „żarówka” – projekt indywidualny – 200 szt.
• Linijka z długopisem – projekt indywidualny – 200 szt.
• Wodoodporne etui - projekt indywidualny – 200 szt.
• Notes z długopisem – projekt indywidualny – 200 szt.
• Kubek ceramiczny - projekt indywidualny – 200 szt.
• Śrubokręt w kształcie długopisu – projekt indywidualny – 200 szt.
• Kalendarz ścienny trójdzielny na rok 2020 – projekt indywidualny – 200 szt.
• Kalendarz biurkowy z kalendarium tygodniowym na rok 2020 – projekt indywidualny – 150 szt.
|
| |