GuidZP400 |
b09dc64e-7428-47f4-a780-fcb1eb702039
|
Biuletyn |
559856-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty w Wolsztynie
|
Regon |
97061485700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wolsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
68 347 45 65
|
Zamawiajacy fax |
68 347 45 90
|
Zamawiajacy email |
oswiata@wolsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.bip.wolsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów" projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wolsztyn.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
Gminny Zespół Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty w Wolsztynie, ul. Rynek 1, 64-200 Wolsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Doposażenie pracowni i dostawa sprzętu w ramach projektu „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów”
|
Numer referencyjny |
GZO.230.2.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni i dostawa sprzętu w ramach projektu „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów”, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania kompetencji i uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykażą się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno doposażenie pracowni lub dostawę sprzętu dydaktycznego lub sprzętu multimedialnego dla placówek edukacyjnych, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
a) w zakresie wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku:
i. zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT;
b)zmiany terminu zakończenia wykonania zamówienia w przypadku:
i. wstrzymania realizacji dostaw ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy;
ii. następstwa siły wyższej;
iii. gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego i zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy;
c) zamiany asortymentu w przypadku braku dostępności danej pozycji na rynku:
i. jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego oraz na pozycję o co najmniej takich samych parametrach.
|
IV 4 4 data |
2019-06-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Powstańców Wielkopolskich w Wolsztynie, ul. Poniatowskiego 1, 64-200 Wolsztyn
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni i dostawa sprzętu w ramach projektu „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów”, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Szkoła Podstawowa im. Stanisława Mikołajczyka w Starym Widzimiu, Stary Widzim 24, 64-200 Wolsztyn
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni i dostawa sprzętu w ramach projektu „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów”, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Szkoła Podstawowa we Wroniawach, ul. Dworcowa 33, 64-200 Wroniawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni i dostawa sprzętu w ramach projektu „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów”, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kębłowie, ul. Stradyńska 15a, 64-223 Kębłowo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni i dostawa sprzętu w ramach projektu „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów”, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Obrze, ul. Szkolna 19, 64-211 Obra
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni i dostawa sprzętu w ramach projektu „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów”, Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
|
| |