Dostawa i montaż foteli kinowych w sali kinowej „Sceny na Starówce” w Żorach

Publication date 2019-06-13
End date 2019-06-24 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Żory
Miejscowość Żory
Województwo śląskie
Branża
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

Szczegóły

Numer ogłoszenia 560235-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż foteli kinowych w sali kinowej „Sceny na Starówce” w Żorach. Ilość: 14 foteli podwójnych typu „love seat” i 175 foteli pojedynczych (tj. 14 rzędów naprzemiennie po 15 i 14 miejsc w sumie 203 miejsca, w tym 2 rzędy foteli podwójnych).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 51057f0c-ecfa-4afb-909c-db3edd5a8d48
Biuletyn 560235-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Żory
Regon 27625554200000
Zamawiajacy adres ulica Al. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Żory
Zamawiajacy kod pocztowy 44-240
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 348 245
Zamawiajacy fax 324 348 248
Zamawiajacy email umzory@um.zory.pl
Adres strony url http://bip.zory.pl/?c=7074
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zamawiający: Miejski Ośrodek Kultury, ul. Dolne Przedmieście 1, 44-240 Żory Przeprowadzający Postępowanie: Urząd Miejski Żory, al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory.
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.zory.pl/?c=7074
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zory.pl/?c=7074
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Żory Al. Wojska Polskiego 25 44-240 Żory INFORMACJA-parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż foteli kinowych w sali kinowej „Sceny na Starówce” w Żorach
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż foteli kinowych w sali kinowej „Sceny na Starówce” w Żorach. Ilość: 14 foteli podwójnych typu „love seat” i 175 foteli pojedynczych (tj. 14 rzędów naprzemiennie po 15 i 14 miejsc w sumie 203 miejsca, w tym 2 rzędy foteli podwójnych).
Cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie i montażu 150 foteli kinowych oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje Przeprowadzającemu Postępowanie oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Przeprowadzający Postępowanie wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, tj: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu zostanie on pobrany przez Przeprowadzającego Postępowanie za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych - o ile takie istnieją), e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; g) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Przeprowadzającego Postępowanie na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; h) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Przeprowadzającego Postępowanie na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; i) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); j) jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, dokumenty w odniesieniu do tych podmiotów, tj: -informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Przeprowadzającego Postępowanie na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; -zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; (w przypadku gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu, zostanie on pobrany przez Przeprowadzającego Postępowanie za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych - o ile takie istnieją), -oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; -oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; -oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; -oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Przeprowadzającego Postępowanie na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; -oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu Przeprowadzający Postępowanie wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, tj: 1) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt – (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), - W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, które należy dołączyć do oferty, ponadto winno wskazywać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego, - jeden egzemplarz (wzór) oferowanego fotela pojedynczego w skali 1:1, - jeden przekrój pionowy oparcia modelu oferowanego fotela, - jeden przekrój pionowy siedziska modelu oferowanego fotela.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sposób przewidziany przepisami art. 144 ustawy pzp
IV 4 4 data 2019-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie wymogi przedstawione w SIWZ oraz uzyska łącznie największą ilość punktów (P) stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z poniższych kryteriów. P = C+ G+ S gdzie: P- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena” G- liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „okres gwarancji” S – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „odporność na ścieralność” 1.1./ Kryterium „Cena” Kryterium „cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 40 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: C= (Cmin / Co) x 50 pkt Gdzie: C min – najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) C o - cena brutto badanej oferty (zł) 1.2/ Kryterium „ Okres gwarancji” Kryterium „Okres gwarancji” będzie rozpatrywane na podstawie gwarancji na przedmiot zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu „Oferta”. Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego liczony jest od daty podpisania przez obie strony protokołu zdawczo odbiorczego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Okres gwarancji należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Przeprowadzający postępowanie przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji 36 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodną z SIWZ. Maksymalny okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (60 miesięcy) otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium gwarancja. G = (Go-Gmin / Gmax-Gmin) x 40 pkt gdzie: Go- gwarancja oferty ocenianej G - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium gwarancja G max – gwarancja maksymalna G min – gwarancja minimalna 1.3/ Kryterium „odporność na ścieralność” W zakresie tego kryterium punkty zostaną przyznane na podstawie deklaracji Wykonawcy złożonej na Formularzu oferty. Ścieralność - określa wytrzymałość tkaniny, mierzonej testem Martindale'a, podaną w liczbie cykli (tarć), jakie tkanina wytrzymuje. • Poniżej lub równe 20.000 cykli - 0 pkt • 21.000 cykli do 39.000 cykli - 5 pkt • Powyżej lub równe 40000 cykli - 10 pkt

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Odporność na ścieralność
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)