Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni warsztatów szkolnych Zespołu Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Łukowie

Publication date 2019-06-13
End date 2019-06-24 00:00:00
Instytucja Powiat Łukowski
Miejscowość Łuków
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble różne,
  • Meble szkolne,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559669-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391600001, 391512007, 395154009, 483000001, 385480008, 323332008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do pracowni warsztatów szkolnych Zespołu Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Łukowie.
Zamówienie zostało podzielone na 6 części, tj. w szczególności:
CZĘŚĆ 1 – Meble i wyposażenie szkolne
CZĘŚĆ 2 – Stoły montażowe i szafy metalowe
CZĘŚĆ 3 – Rolety
CZĘŚĆ 4 - Symulatory ewidencji czasu pracy kierowcy
CZĘŚĆ 5 – Sprzęt warsztatowy
CZĘŚĆ 6 – Kamery

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e52c2a8-8d1b-4878-8992-4fc387965a05
Biuletyn 559669-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Łukowski
Regon 71158656700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Łuków
Zamawiajacy kod pocztowy 21-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 257 982 203
Zamawiajacy fax 257 987 491
Zamawiajacy email przetargi@starostwolukow.pl
Adres strony url https://powiatlukowski.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://splukow.bip.e-zeto.eu/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://splukow.bip.e-zeto.eu/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, p. 209
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do pracowni warsztatów szkolnych Zespołu Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Łukowie
Numer referencyjny IZP.272.17.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do pracowni warsztatów szkolnych Zespołu Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Łukowie. Zamówienie zostało podzielone na 6 części, tj. w szczególności: CZĘŚĆ 1 – Meble i wyposażenie szkolne CZĘŚĆ 2 – Stoły montażowe i szafy metalowe CZĘŚĆ 3 – Rolety CZĘŚĆ 4 - Symulatory ewidencji czasu pracy kierowcy CZĘŚĆ 5 – Sprzęt warsztatowy CZĘŚĆ 6 – Kamery Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Ad. III.3) 1. Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.1) - nie wymaga odrębnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza ogłoszenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru (rozdzielenia) oświadczeń. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia. Do oferty każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zasady składania oświadczeń i dokumentów oraz wyboru oferty. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacji należy udzielić na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do Umowy pod rygorem nieważności w okolicznościach wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4 ppkt b i c, 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W zakresie zmiany postanowień przedmiotowej umowy, o których mowa w ust.2 stosuje się przepisy ust. 1a, 1b, 1c, 1e art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2019-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble i wyposażenie szkolne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Opis zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Stoły montażowe i szafy metalowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Opis zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Rolety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Opis zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Symulatory ewidencji czasu pracy kierowcy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Opis zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzęt warsztatowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38548000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Opis zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Kamery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32333200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Opis zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)