Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania energią w projektach: „OZE w gminie Michów” oraz „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Michów”.

Publication date 2019-06-13
End date 2019-06-24 00:00:00
Instytucja Gmina Michów
Miejscowość Michów
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559719-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) CZĘŚĆ nr 1 – Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania energią w projekcie pn. „OZE w gminie Michów”,
2) CZĘŚĆ nr 2 – Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania energią w projekcie pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Michów”.
Przedmiotem części 1 jest wykonanie serwisu internetowego do obsługi klienta dla projektu pn. „OZE w gminie Michów” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 4 Energia Przyjazna Środowisku, Działanie 4.1. Wsparcie wykorzystania OZE.
System ICT ma być inteligentnym systemem do zarządzania energią, w szczególności służącym do zbierania, przesyłania i wizualizacji danych o uzysku energii z systemów solarnych zainstalowanych na terenie gminy Michów. Ma być połączony z portalem internetowym (stroną www) oraz usługą on-line dla użytkowników końcowych, którego integralną częścią będzie narzędzie służące do badania poziomu satysfakcji użytkowników z otrzymanych usług.
W skład systemu ma wchodzić pięć sztuk modemów, które należy zakupić i dostarczyć, podłączyć do Internetu oraz skonfigurować tak, aby współpracowały z systemami solarnymi zainstalowanymi w gminie Michów, umożliwiając tym samym dostęp do danych o uzysku energii oraz zdalny podgląd pracy instalacji i możliwość zmiany jej nastawień.
Na potrzeby systemu, którego on sam będzie integralną częścią, ma powstać strona www, do której dostęp będzie możliwy z poziomu administratora oraz odwiedzającego użytkownika. Strona ma być wyposażona w panel administracyjny oparty o technologię CMS, służącą do zarządzania treścią na stronie. System raz na dobę będzie pobierał i przetwarzał dane z modemów pokazując je w formie wykresów. Będzie istniała możliwość porównania danych z kilku modemów.
Dodatkowymi elementami wchodzącymi w skład strony będą informacje o zainstalowanych sterownikach wraz z instrukcją obsługi. Ponadto wspomniane już narzędzie ma służyć do badania poziomu satysfakcji użytkowników z otrzymanych usług w formie modułu ankiet online. W ramach zlecenia Wykonawca dostarczy serwer, na którym utrzymywana będzie strona wraz z systemem.
Przedmiotem części 2 jest wykonanie Systemu Sterowania, Pomiaru, Monitoringu, Zarządzania Lokalnymi Źródłami i Odbiorami Energii dla projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Michów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja Systemu Sterowania, Pomiaru, Monitoringu, Zarządzania Lokalnymi Źródłami i Odbiorami Energii dla projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Michów stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 047bd0ff-2026-450c-9904-7c7273f4d774
Biuletyn 559719-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Michów
Regon 43101956600000
Zamawiajacy adres ulica Rynek I 16
Zamawiajacy miejscowosc Michów
Zamawiajacy kod pocztowy 21-140
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 566 001
Zamawiajacy fax 81 8566001 w. 29
Zamawiajacy email sekretariat@michow.eurzad.eu
Adres strony url https://ugmichow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=82
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Energia Przyjazna Środowisku Działanie 4.1. Wsparcie wykorzystania OZE oraz Oś priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://ugmichow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=82
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ugmichow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=82
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016 r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Michów ul. Rynek I 16, 21-140 Michów pok. nr 12
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania energią w projektach: „OZE w gminie Michów” oraz „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Michów”.
Numer referencyjny In.271.4.2019
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1) CZĘŚĆ nr 1 – Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania energią w projekcie pn. „OZE w gminie Michów”, 2) CZĘŚĆ nr 2 – Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania energią w projekcie pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Michów”. Przedmiotem części 1 jest wykonanie serwisu internetowego do obsługi klienta dla projektu pn. „OZE w gminie Michów” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 4 Energia Przyjazna Środowisku, Działanie 4.1. Wsparcie wykorzystania OZE. System ICT ma być inteligentnym systemem do zarządzania energią, w szczególności służącym do zbierania, przesyłania i wizualizacji danych o uzysku energii z systemów solarnych zainstalowanych na terenie gminy Michów. Ma być połączony z portalem internetowym (stroną www) oraz usługą on-line dla użytkowników końcowych, którego integralną częścią będzie narzędzie służące do badania poziomu satysfakcji użytkowników z otrzymanych usług. W skład systemu ma wchodzić pięć sztuk modemów, które należy zakupić i dostarczyć, podłączyć do Internetu oraz skonfigurować tak, aby współpracowały z systemami solarnymi zainstalowanymi w gminie Michów, umożliwiając tym samym dostęp do danych o uzysku energii oraz zdalny podgląd pracy instalacji i możliwość zmiany jej nastawień. Na potrzeby systemu, którego on sam będzie integralną częścią, ma powstać strona www, do której dostęp będzie możliwy z poziomu administratora oraz odwiedzającego użytkownika. Strona ma być wyposażona w panel administracyjny oparty o technologię CMS, służącą do zarządzania treścią na stronie. System raz na dobę będzie pobierał i przetwarzał dane z modemów pokazując je w formie wykresów. Będzie istniała możliwość porównania danych z kilku modemów. Dodatkowymi elementami wchodzącymi w skład strony będą informacje o zainstalowanych sterownikach wraz z instrukcją obsługi. Ponadto wspomniane już narzędzie ma służyć do badania poziomu satysfakcji użytkowników z otrzymanych usług w formie modułu ankiet online. W ramach zlecenia Wykonawca dostarczy serwer, na którym utrzymywana będzie strona wraz z systemem. Przedmiotem części 2 jest wykonanie Systemu Sterowania, Pomiaru, Monitoringu, Zarządzania Lokalnymi Źródłami i Odbiorami Energii dla projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Michów”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja Systemu Sterowania, Pomiaru, Monitoringu, Zarządzania Lokalnymi Źródłami i Odbiorami Energii dla projektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Michów stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1)aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2)w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3)jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie informacje zawarte są w projektach umów stanowiących załączniki nr 4 a/b do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: 1) W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy adekwatnie do wprowadzonej zmiany wysokości stawki VAT. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w oparciu o dane dotyczące ceny ofertowej w rozbiciu na cenę netto i VAT, które wykonawca przedłoży zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 2) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. 3) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w takcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców i dalszych podwykonawców, którzy byli związani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie, 4) W uzasadnionych przypadkach, w ramach przedmiotowego zamówienia, dopuszcza się, za zgodą zamawiającego, możliwość wykonania zamówienia w inny sposób niż określono to w opisie przedmiotu zamówienia. Zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego i nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana sposobu wykonania zamówienia, o której mowa powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego i może nastąpić w szczególności w związku z następującymi okolicznościami: a) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia, c) są korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy i przyniosą korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia, 5) przewiduje się możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia, z uwagi na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo dołożenia należytej staranności, w przypadkach związanych z wprowadzeniem zmian, o których mowa w pkt 4 oraz w przypadku opóźnień wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku niezałączenia wyjaśnień wykazujących, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zastrzeżenie informacji jako tajemnica przedsiębiorstwa nie będzie skuteczne. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tzn. informacji podawanych w trakcie otwarcia ofert, tj. nazwy (firmy), adresu Wykonawcy, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
IV 4 4 data 2019-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2019-07-23T00:00:00+02:00

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania energią w projekcie pn. „OZE w gminie Michów”,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem części 1 jest wykonanie serwisu internetowego do obsługi klienta dla projektu pn. „OZE w gminie Michów” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 4 Energia Przyjazna Środowisku, Działanie 4.1. Wsparcie wykorzystania OZE. System ICT ma być inteligentnym systemem do zarządzania energią, w szczególności służącym do zbierania, przesyłania i wizualizacji danych o uzysku energii z systemów solarnych zainstalowanych na terenie gminy Michów. Ma być połączony z portalem internetowym (stroną www) oraz usługą on-line dla użytkowników końcowych, którego integralną częścią będzie narzędzie służące do badania poziomu satysfakcji użytkowników z otrzymanych usług. W skład systemu ma wchodzić pięć sztuk modemów, które należy zakupić i dostarczyć, podłączyć do Internetu oraz skonfigurować tak, aby współpracowały z systemami solarnymi zainstalowanymi w gminie Michów, umożliwiając tym samym dostęp do danych o uzysku energii oraz zdalny podgląd pracy instalacji i możliwość zmiany jej nastawień. Na potrzeby systemu, którego on sam będzie integralną częścią, ma powstać strona www, do której dostęp będzie możliwy z poziomu administratora oraz odwiedzającego użytkownika. Strona ma być wyposażona w panel administracyjny oparty o technologię CMS, służącą do zarządzania treścią na stronie. System raz na dobę będzie pobierał i przetwarzał dane z modemów pokazując je w formie wykresów. Będzie istniała możliwość porównania danych z kilku modemów. Dodatkowymi elementami wchodzącymi w skład strony będą informacje o zainstalowanych sterownikach wraz z instrukcją obsługi. Ponadto wspomniane już narzędzie ma służyć do badania poziomu satysfakcji użytkowników z otrzymanych usług w formie modułu ankiet online. W ramach zlecenia Wykonawca dostarczy serwer, na którym utrzymywana będzie strona wraz z systemem.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie i wdrożenie systemu zarządzania energią w projekcie pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Michów”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis pracy systemu: Dane z obiektów (źródła energii i odbiory) przekazywane są do sterownika lokalnego. Zebrane dane i informacje są następnie odczytywane przez sterownik i służą do aktywnego sterowania pracą wszystkich urządzeń obiektowych, poprzez zmianę parametrów pracy tych urządzeń. Następnie sterownik komunikuje się z Centrum Sterowania i przekazuje wszelkie informacje i dane o pracy obiektu. Dane te wykorzystywane są do aktywnego sterowania pracą obiektu, z wykorzystaniem ustalonych algorytmów pracy konkretnych urządzeń. Dodatkowo system na bieżąco zbiera wszelkie informacje o obiekcie (temperatury, przepływy, wskazania liczników ciepła lub energii elektrycznej) i je archiwizuje. W sposób automatyczny (np. informacja wysyłana na telefon komórkowy obsługi) system powiadamia operatora lub obsługę o awariach lub błędnej pracy urządzeń obiektu. Umożliwia on także bieżące podawanie stanu liczników (wodomierze, liczniki ciepła. Licznik energii elektrycznej, gazomierz itp.). Cała komunikacja między sterownikiem a Centrum Sterowania, oraz miedzy Centrum Sterowania a użytkownikami systemu (operatorzy, serwis, odbiorca i dostawca energii, dowolny użytkownik) odbywa się z wykorzystaniem internetu. System archiwizacji danych umożliwia prezentację wyników pracy obiektu w wybranej formie (wykresy, dane tabelaryczne) oraz przekazuje dane do działu rozliczeń (wystawianie faktur za dostarczone media). Każdy z uczestników systemu może mieć dostęp do odpowiednich danych w zależności od ustalonego „progu dostępności”. Przykładowo, odbiorca energii będzie miał dostęp do danych historycznych lub bieżących dotyczących parametrów pracy obiektu i zużycia energii, serwis może wprowadzać ręczne korekty pracy obiektu w stanach awaryjnych, a operator systemu może zmieniać algorytmy pracy sterownika (także na życzenie odbiorcy) i w ten sposób zmieniać parametry pracy sterownego obiektu.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)