Zakup materiałów sanitarnych, elektrycznych i budowlanych dla 22. BLT w Malborku oraz 49. BLot w Pruszczu Gdańskim

Publication date 2019-06-14
End date 2019-06-24 00:00:00
Instytucja 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561593-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 444110004, 441110001, 316820000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa materiałów sanitarnych, elektrycznych oraz budowlanych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz 49. BLot
w Pruszczu Gdańskim według wykazu oraz opisu przedmiotu zamówienia określonego
w Formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 6, 7 i 8 do SWIZ.
Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 osobne części:
CZĘŚĆ NR 1- „Zakup materiałów sanitarnych dla Sekcji SOI 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz 49. Blot w Pruszczu Gdańskim”;
CZĘŚĆ NR 2 - „Zakup materiałów elektrycznych dla 49. BLot w Pruszczu Gdańskim”;
CZĘŚĆ NR 3- „ Zakup materiałów budowlanych dla 49. BLot w Pruszczu Gdańskim”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c24f2b65-5e85-4853-be90-cb71c1d450ef
Biuletyn 561593-N-2019
Zamawiajacy nazwa 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 19247126500000
Zamawiajacy adres ulica ul. 17 Marca
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Malbork
Zamawiajacy kod pocztowy 82-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 536 713, 261 536 216,
Zamawiajacy fax 261 536 275, 261 536 713
Zamawiajacy email 22blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.22blot.wp.pl.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.22blot.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.22blot.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Jawna, 22. Baza Lotnictwa Taktycznego , ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork
Nazwa nadana zamowieniu Zakup materiałów sanitarnych, elektrycznych i budowlanych dla 22. BLT w Malborku oraz 49. BLot w Pruszczu Gdańskim
Numer referencyjny 22.BLT.SZP.2612.86.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa materiałów sanitarnych, elektrycznych oraz budowlanych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz 49. BLot w Pruszczu Gdańskim według wykazu oraz opisu przedmiotu zamówienia określonego w Formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 6, 7 i 8 do SWIZ. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 3 osobne części: CZĘŚĆ NR 1- „Zakup materiałów sanitarnych dla Sekcji SOI 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz 49. Blot w Pruszczu Gdańskim”; CZĘŚĆ NR 2 - „Zakup materiałów elektrycznych dla 49. BLot w Pruszczu Gdańskim”; CZĘŚĆ NR 3- „ Zakup materiałów budowlanych dla 49. BLot w Pruszczu Gdańskim”.
Cpv glowny przedmiot 44411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia dla poszczególnych części zamówienia uzależniony jest od oświadczenia Wykonawcy złożonego w Formularzu ofertowym wraz z ofertą. Termin realizacji dostawy stanowi jednocześnie kryterium oceny ofert. Zamawiający dopuszcza następujące terminy realizacji zamówienia: - 7 dni – minimalny termin -14 dni -21 dni- maksymalny termin realizacji zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.2 spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) w przypadku zaoferowania produktów równoważnych w celu potwierdzenia spełnienia przez zaoferowane produkty wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że zaoferowane artykuły posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy karty katalogowe produktów równoważnych.
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełniony Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; b) Wypełnione Formularze cenowe- zgodnie z załącznikami nr 6,7 i 8 do SIWZ; c) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, – zgodnie ze wzorem Załącznika nr 5 do SIWZ; d) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SIWZ. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.
IV 4 4 data 2019-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Zakup materiałów sanitarnych dla Sekcji SOI 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz 49. Blot w Pruszczu Gdańskim".
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Projekt Umowy- załącznik nr 2 do SIWZ; b) Formularz cenowy cz. nr 1- załącznik nr 6 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Zakup materiałów elektrycznych dla 49. BLot w Pruszczu Gdańskim”;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Projekt Umowy- załącznik nr 2 do SIWZ; B) Formularz cenowy cz. nr 2- załącznik nr 7 do SIWZ;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup materiałów budowlanych dla 49. BLot w Pruszczu Gdańskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31682000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: a) Projekt Umowy- załącznik nr 2 do SIWZ; B) Formularz cenowy cz. nr 3- załącznik nr 8 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)