Dostawa krzeseł i foteli dla Poradni Profilaktyczno-Leczniczej HIV/AIDS

Publication date 2019-06-14
End date 2019-06-21 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561511-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł i foteli dla Poradni Profilaktyczno-leczniczej HIV/AIDS oraz zamontowanie w pomieszczeniach znajdujących się w budynku C Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego przy ul. Koszarowej 5 Wrocław

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8876746-3ba3-4deb-adc7-963300f9b043
Biuletyn 561511-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Regon 29046900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Koszarowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-149
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 3261325 w. 128
Zamawiajacy fax 71 3260622
Zamawiajacy email elzbietajanicka@interia.pl
Adres strony url www.szpital.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPDS.06.02.00-02-0069/16 pn: „Prosta droga do zdrowia-wdrożenie nowoczesnych standardów opieki koordynowanej dla mieszkańców Dolnego Śląska przez Centrum Medyczne „Dobrzyńska” oraz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J.Gromkowskiego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.wroc.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wrocław ul.Koszarowa 5 budynek J pokój nr 15
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa krzeseł i foteli dla Poradni Profilaktyczno-Leczniczej HIV/AIDS
Numer referencyjny PN 45/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł i foteli dla Poradni Profilaktyczno-leczniczej HIV/AIDS oraz zamontowanie w pomieszczeniach znajdujących się w budynku C Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Gromkowskiego przy ul. Koszarowej 5 Wrocław
Cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 23390,73
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-07-24T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Oświadczenia wykonawcy: a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz. 716)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Firmowe materiały informacyjnej producenta lub dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie parametrów oferowanych wyrobów - Dla wszystkich zadań
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12740,58
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Krzesło stacjonarne z podłokietnikiem - 20 szt. , zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10650,15
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis fotel obrotowy - 10 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres (termin) gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)