Sukcesywne dostawy mięsa iw yrobów mięsnych do Zakładu Karnego w Kluczborku

Publication date 2019-06-14
End date 2019-06-24 00:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561444-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 151120006, 151311350, 151130003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1Drób
filet z kurczaka kg 650
skrzydełka drobiowe kg 800
udko z kurczaka kg 4000

2 wędliny drobiowe bez zawartości wieprzowiny
kiełbasa krakowska drobiowa kg 1100
kiełbaski wiedeńskie drobiowe kg 2400
polędwica drobiowa kg 700
polędwica z indyka kg 900
serdelki drobiowe kg 600
szynka drobiowa kg 700


3 wędliny wieprzowe i podrobowe
kaszanka kg 1200
kiełbasa biała parzona kg 1500
kiełbasa boczkowa kg 2300
kiełbasa mortadela kg 1300
kiełbasa wieprzowa kg 2800
kiełbasa zwyczajna kg 2000
salceson kg 800

4 wieprzowina
łopatka wieprzowa kg 750
mięso mielone kg 2200
podgardle wędzone kg 1500
słonina wieprzowa kg 100
wątroba wieprzowa kg 1000
smalec kg 800

1. Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa i żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149).
2. Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem spełniającym warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności oraz na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony umowy.
3. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, muszą być świeże i posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko wykonawcy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów (zmniejszenia do 20%), ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych, bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami. Z tytułu zmniejszenia ilości dostaw, wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie.
5. Odbiór jakościowy, gwarancja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w tym samym dniu wadliwą partię towaru. Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny.
6. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane minimum dwa razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 12.00 na podstawie zapotrzebowania zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy dostawcą i odbiorcą (w godzinach pracy magazynu).
7. Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonych w Polskich Normach.
Cechy dyskwalifikujące:
mięso i podroby – zawartość tłuszczu większa niż 20 % w przypadku mięsa, obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa; zanieczyszczenia ciałami obcymi,
wędliny – obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zacieki tłuszczu i galarety pod osłonką, jej pęknięcia i wycieki farszu, składniki użyte do produkcji pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami itp., skupiska jednego ze składników, obecność szkodników oraz ich pozostałości, objawy obniżenia jędrności i elastyczności, nieprzyleganie osłonki wędlin i, odcinki jednakowe pod względem długości i grubości, itp.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 cc6a88cf-16f5-49ae-96f9-11890901473f
Biuletyn 561444-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny
Regon 32100000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Katowicka
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kluczbork
Zamawiajacy kod pocztowy 46-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 447 20 70
Zamawiajacy fax 77 417 21 70
Zamawiajacy email dkw_kluczbork@sw.gov.pl
Adres strony url www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny , ul.Katowicka 4, 46-200 Kluczbork
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy mięsa iw yrobów mięsnych do Zakładu Karnego w Kluczborku
Numer referencyjny DKW.2232.7.2019.SP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1Drób filet z kurczaka kg 650 skrzydełka drobiowe kg 800 udko z kurczaka kg 4000 2 wędliny drobiowe bez zawartości wieprzowiny kiełbasa krakowska drobiowa kg 1100 kiełbaski wiedeńskie drobiowe kg 2400 polędwica drobiowa kg 700 polędwica z indyka kg 900 serdelki drobiowe kg 600 szynka drobiowa kg 700 3 wędliny wieprzowe i podrobowe kaszanka kg 1200 kiełbasa biała parzona kg 1500 kiełbasa boczkowa kg 2300 kiełbasa mortadela kg 1300 kiełbasa wieprzowa kg 2800 kiełbasa zwyczajna kg 2000 salceson kg 800 4 wieprzowina łopatka wieprzowa kg 750 mięso mielone kg 2200 podgardle wędzone kg 1500 słonina wieprzowa kg 100 wątroba wieprzowa kg 1000 smalec kg 800 1. Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa i żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 149). 2. Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem spełniającym warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności oraz na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony umowy. 3. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, muszą być świeże i posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów (zmniejszenia do 20%), ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych, bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami. Z tytułu zmniejszenia ilości dostaw, wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. 5. Odbiór jakościowy, gwarancja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w tym samym dniu wadliwą partię towaru. Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny. 6. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane minimum dwa razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 12.00 na podstawie zapotrzebowania zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy dostawcą i odbiorcą (w godzinach pracy magazynu). 7. Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonych w Polskich Normach. Cechy dyskwalifikujące: mięso i podroby – zawartość tłuszczu większa niż 20 % w przypadku mięsa, obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, zazielenienie mięsa; zanieczyszczenia ciałami obcymi, wędliny – obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zacieki tłuszczu i galarety pod osłonką, jej pęknięcia i wycieki farszu, składniki użyte do produkcji pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami itp., skupiska jednego ze składników, obecność szkodników oraz ich pozostałości, objawy obniżenia jędrności i elastyczności, nieprzyleganie osłonki wędlin i, odcinki jednakowe pod względem długości i grubości, itp.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-07-15T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie zamierza wzywać Wykonawcy do złożenia oświadczeń w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 pkt.3 ustawy PZP
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie zamierza wzywać Wykonawcy do złożenia oświadczeń w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 pkt.1 ustawy PZP
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie zamierza wzywać Wykonawcy do złożenia oświadczeń w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art.25 ust.1 pkt.2 ustawy PZP
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zmiana nie dotyczy ceny jednostkowej netto; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia; 4) zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez producenta (ceny niższe niż zawarte w umowie). Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-06-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis filet z kurczaka kg 650 skrzydełka drobiowe kg 800 udko z kurczaka kg 4000
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa wędliny drobiowe - bez zawartości wieprzowiny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131135-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis kiełbasa krakowska drobiowa kg 1100 kiełbaski wiedeńskie drobiowe kg 2400 polędwica drobiowa kg 700 polędwica z indyka kg 900 serdelki drobiowe kg 600 szynka drobiowa kg 700
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa wędliny wieprzowe i podrobowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131135-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis kaszanka kg 1200 kiełbasa biała parzona kg 1500 kiełbasa boczkowa kg 2300 kiełbasa mortadela kg 1300 kiełbasa wieprzowa kg 2800 kiełbasa zwyczajna kg 2000 salceson kg 800
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa wieprzowina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15113000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis łopatka wieprzowa kg 750 mięso mielone kg 2200 podgardle wędzone kg 1500 słonina wieprzowa kg 100 wątroba wieprzowa kg 1000 smalec kg 800
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)