Sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich oraz różnych produktów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu

Publication date 2019-06-14
End date 2019-06-25 00:00:00
Instytucja Powiat Białostocki - Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Choroszcz
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561338-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158000006, 155000003, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich oraz różnych produktów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu wyszczególnionych w ,,wykazie artykułów” stanowiących załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podzielony na części:
Część I – Załącznik 1a – Artykuły Spożywcze
Część II – Załącznik 1b – Nabiał
Część III – Załącznik 1c – Jaja

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3482e6db-f036-4f05-a143-3023fa8f9e3f
Biuletyn 561338-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Białostocki - Dom Pomocy Społecznej
Regon 29301900000000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Choroszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 16-070
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 131 441
Zamawiajacy fax 857 131 440
Zamawiajacy email j.malinowski.dps.choroszcz@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Adres strony url http://bip.dpsch.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.dpsch.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.dpsch.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zgodnie z art. 10c ust.2 ustawy Pzp w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy Pzp oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z2016 r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2118 t.j.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Choroszczy, ul. Aleja Niepodległości 4, 16-070 Choroszcz
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich oraz różnych produktów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu
Numer referencyjny 3/ZP/DPS/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów mleczarskich oraz różnych produktów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu wyszczególnionych w ,,wykazie artykułów” stanowiących załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podzielony na części: Część I – Załącznik 1a – Artykuły Spożywcze Część II – Załącznik 1b – Nabiał Część III – Załącznik 1c – Jaja
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi do Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub drogą faksową Dostawy produktów określonych w części I „Artykuły Spożywcze” i części III „Jaja” realizowane będą do Magazynu Spożywczego DPS w Choroszczy w godzinach 7:00-10:00; Dostawa mleka i produktów mleczarskich określonych w części II zamówienia (zał. Nr 1b „Nabiał”) odbywać się będzie każdego dnia do godz. 6:00 oprócz niedziel i świąt. Dostawa produktów określonych w części I „Artykuły Spożywcze” odbywać się będzie nie częściej niż dwa razy w miesiącu po wcześniejszym złożonym zamówieniu telefonicznym i uzgodnieniu terminu dostawy przez Zamawiającego. Dostawa produktów określonych w części III „Jaja” odbywać się będzie jeden raz w tygodniu po wcześniejszym złożonym zamówieniu telefonicznym i uzgodnieniu terminu dostawy przez Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca ponadto wraz z ofertą składa: a) formularz ofertowy Zał. nr 2 do SIWZ); b) wypełniony Załącznik Nr 1 – Wykaz artykułów (podzielony na 3 części): Zał. 1a – Artykuły spożywcze Zał. 1b – Nabiał Zał. 1c - Jaja c) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru); UWAGA !: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład wzoru treści oświadczenia - Zał. nr 6 do SIWZ. 2) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (spółka cywilna, konsorcjum, porozumienie), oświadczenia i dokumenty wskazane w ppkt 1 i 4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pozostałe dokumenty wykonawcy składają w zakresie, w którym każdy z nich wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4) Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku: a) zmiany stawki VAT, przy czym zmiana wynagrodzenia będzie następowała o taki procent, jaki wynika z podwyżek niezależnych od Wykonawcy, bez procentowego zwiększania przysługującej mu marży. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. b) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 2) Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Zmiany będą obowiązywały od dnia podpisania aneksu do umowy do końca obowiązywania umowy (lub podpisania kolejnego aneksu wprowadzającego zmianę).
IV 4 4 data 2019-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły Spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Szybkość dostawy uzupełniającej: Poprzez czas dostawy uzupełniającej zamawiający rozumie telefoniczne zamówienie towaru, który został pominięty podczas zamówienia głównego. Deklarowane czasy dla Cz. I to: - 24 godziny po zgłoszeniu telefonicznym - 40 pkt. - 48 godzin po zgłoszeniu telefonicznym - 20 pkt. - 72 godziny po zgłoszeniu telefonicznym - 10 pkt.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb tutejszego Domu wyszczególnionych w ,,wykazie artykułów” stanowiących załącznik Nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w załączniku 1a do SIWZ zostały zawarte informacje o nazwie produktu oraz orientacyjnej ilość). Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi do Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub drogą faksową. Dostawy produktów określonych w części I „Artykuły Spożywcze” realizowane będą do Magazynu Spożywczego DPS w Choroszczy w godzinach 7:00-10:00;. Dostawa produktów określonych w części I „Artykuły Spożywcze” odbywać się będzie nie częściej niż dwa razy w miesiącu po wcześniejszym złożonym zamówieniu telefonicznym i uzgodnieniu terminu dostawy przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Szybkość dostawy uzupełniającej: Poprzez czas dostawy uzupełniającej zamawiający rozumie telefoniczne zamówienie towaru, który został pominięty podczas zamówienia głównego. Deklarowane czasy dla Cz. II to: – 2 godziny - 40 pkt. – 3 godziny - 20 pkt. – 4 godziny - 10 pkt.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów nabiałowych dla potrzeb tutejszego Domu wyszczególnionych w ,,wykazie artykułów” stanowiących załącznik Nr 1b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w załączniku 1b do SIWZ zostały zawarte informacje o nazwie produktu oraz orientacyjnej ilość). Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi do Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub drogą faksową. Dostawa mleka i produktów mleczarskich określonych w części II zamówienia (zał. Nr 1b „Nabiał”) odbywać się będzie każdego dnia do godz. 6:00 oprócz niedziel i świąt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szybkość dostawy uzupełniającej: Poprzez czas dostawy uzupełniającej zamawiający rozumie telefoniczne zamówienie towaru, który został pominięty podczas zamówienia głównego. Deklarowane czasy dla Cz. III to: – 2 godziny - 40 pkt. – 3 godziny - 20 pkt. – 4 godziny - 10 pkt.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa "jaj" dla potrzeb tutejszego Domu wyszczególnionych w ,,wykazie artykułów” stanowiących załącznik Nr 1c do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (w załączniku 1c do SIWZ zostały zawarte informacje o nazwie produktu oraz orientacyjnej ilość). Dostawy będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi do Wykonawcy telefonicznie, e-mailem lub drogą faksową. Dostawy produktów określonych w części III „Jaja” realizowane będą do Magazynu Spożywczego DPS w Choroszczy w godzinach 7:00-10:00; Dostawa produktów określonych w części III „Jaja” odbywać się będzie jeden raz w tygodniu po wcześniejszym złożonym zamówieniu telefonicznym i uzgodnieniu terminu dostawy przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Szybkość dostawy uzupełniającej
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)