GuidZP400 |
9bc47415-bf37-4682-ad79-24bc3d05791b
|
Biuletyn |
561174-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
AMW REWITA Sp. z o.o.
|
Regon |
14299025400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. J. Odrowąża
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 2709550
|
Zamawiajacy fax |
22 2702143
|
Zamawiajacy email |
zp@rewita.pl
|
Adres strony url |
www.rewita.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.rewita.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rewita.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rewita.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
kurier, poczta
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
AMW Rewita Sp.z o. o Oddział Rewita Pieczyska , ul.Wypoczynkowa 1, 86-010 Koronowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu gastronomicznego wraz rozładunkiem i montażem do AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Pieczyska ”
|
Numer referencyjny |
RWT/OPCZ/272- PZP/07/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego wraz rozładunkiem i montażem do AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Pieczyska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunków
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp;
2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ;
3) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ;
4) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) – z wykorzystaniem załącznika nr 7 do SIWZ;
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ;
Wypełniony formularz ofertowo-cenowy – załącznik 3 do SIWZ;
Pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawcy, w szczególności do podpisania oferty, dokumentów i oświadczeń, o ile przedstawiciel Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od Umowy w całości lub w części w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionych przesłanek:
a) uchybienia przez Wykonawcę terminu dostawy przekraczającej 3 dni;
b) naruszenia norm jakościowych i ilościowych dostarczonego Towaru;
c) wydania nakazu zajęcia majątku Wykonawcy;
d) zaistnienia okoliczności, ze względu których jest wątpliwe, czy Wykonawca ma możliwość realizować przedmiot Umowy, np. istnieją przesłanki by wszcząć postępowanie upadłościowe, restrukturyzacyjne lub likwidacyjne przedsiębiorstwa Wykonawcy.
2. Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
3. Odstąpienie umowne opisane w ustępach poprzedzających nie ogranicza prawa Zamawiającego do odstąpienia
od Umowy na zasadach przewidzianych w kodeksie cywilnym. W przypadku odstąpienia umownego lub na podstawie kodeksu cywilnego, Wykonawca ma prawo wyłącznie do wynagrodzenia należnego za wykonaną i potwierdzoną przez Zamawiającego część Umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-06-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|