Dostawa środków ochrony indywidualnej

Publication date 2020-09-10
End date 2020-09-18 00:00:00
Instytucja Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582571-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części tj.:
Część 1 – rękawiczki nitrylowe
Część 2 – rękawiczki nitrylowe
Część 3 – rękawiczki nitrylowe z warstwą kolagenową
Część 4 – maski przeciwpyłowe
Część 5 – środki ochronne
Część 6 – maseczki chirurgiczne
Część 7 – fartuchy jednorazowe na napy
Część 8 – fartuchy jednorazowe flizelinowe
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 40db3e15-ca7a-4da6-ae59-764c6ca53458
Biuletyn 582571-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii
Regon 00003007360000
Zamawiajacy adres ulica Stabłowicka
Zamawiajacy adres numer domu 147
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-066
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48 71 734 77 77,
Zamawiajacy fax +78 71 720 16 00
Zamawiajacy email zakupy@port.org.pl,
Adres strony url https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu POIR.04.01.04-00-0012/17, DIR/WK/2017/2018/01-1, LIDER/47/0194/L-9/17/NCBR/2018, UMO-2014/14/E/NZ6/00365, UMO-2015/19/D/NZ5/03518, UMO-2018/31/D/ST5/01365, UMO-2018/31/B/ST8/02832, UMO-2018/29/B/NZ3/02675, UMO-2019/35/B/NZ6/03748
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa osoba prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii, ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, Recepcja, bud. 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków ochrony indywidualnej
Numer referencyjny PO.271.35.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem części tj.: Część 1 – rękawiczki nitrylowe Część 2 – rękawiczki nitrylowe Część 3 – rękawiczki nitrylowe z warstwą kolagenową Część 4 – maski przeciwpyłowe Część 5 – środki ochronne Część 6 – maseczki chirurgiczne Część 7 – fartuchy jednorazowe na napy Część 8 – fartuchy jednorazowe flizelinowe 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Termin dostawy przedmiotu zamówienia: 10 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy - (dotyczy części 1-8 do SIWZ).
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. certyfikat zgodności z normą PN-EN 149 lub równoważną wydaną przez akredytowaną jednostkę certyfikującą lub akredytowane laboratorium – dot. części 4 poz. 1 i 2 Formularza wyceny; 2. deklaracja zgodności UE (certyfikat badania typu UE wydany przez jednostkę notyfikowaną) – dot. części 4 poz. 1 i 2 Formularza wyceny.
Inne dokumenty niewymienione Na zawartość oferty składa się: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz wyceny (w zakresie części na którą wykonawca składa ofertę) - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi załączniki nr 4 do SIWZ. 4. Dowody, o których mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ (jeżeli dotyczy), 5. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy), 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego rejestru (jeżeli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszystkie zmiany lub uzupełnienia postanowień Umowy, jak również jednostronne oświadczenia woli jej dotyczące, które mają na celu rozwiązanie Umowy (oświadczenie o odstąpieniu/wypowiedzeniu), wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z tym zastrzeżeniem, że zakazuje się istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w razie wystąpienia określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania (Umowy) i/lub terminów pośrednich (dostaw): i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień, ii) z powodu działania siły wyższej, o której mowa w § 9 Umowy, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy – maksymalnie o czas jej występowania, iii) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, iv) w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych, v) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw, vi) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu – o uzgodniony okres, vii) w związku z przedłużeniem terminu realizacji projektów i/lub zadań badawczych realizowanych przez Zamawiającego, b) zmiana miejsca dostawy, jednakże bez wzrostu wysokości wynagrodzenia umownego, c) zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, zmian umowy (umów) o dofinansowanie projektu (projektów) bądź wytycznych dotyczących realizacji projektu (projektów) realizowanych przez Zamawiającego, mających wpływ na sposób realizacji projektu (projektów) w zakresie wynikającym ze zmian przepisów i ww. dokumentów, d) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodująca konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, która nastąpiła w trakcie realizacji Umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT, e) zmiana parametrów Materiałów w przypadku zaniechania produkcji określonego rodzaju Materiałów i/lub wprowadzenia Materiałów nowej generacji i/lub nowego modelu (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w Formularzu wyceny lub je przewyższać, z zastrzeżeniem, że zamiennik/równoważnik musi pochodzić od tego samego producenta, co pierwotnie zaoferowany w ofercie. Przesłanką niezbędną do takiej zmiany Umowy jest również brak wzrostu ceny Materiałów i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianych w ten sposób Materiałów muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy, f) w przypadku zmiany numerów katalogowych Materiałów przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen i wartości Umowy na wyższe. Dostarczony przedmiot umowy musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać, g) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej (zawartych) przez Zamawiającego umowy (umów) o dofinansowanie projektu (projektów) lub wytycznych dotyczących realizacji projektu (projektów) realizowanych przez Zamawiającego, h) nieuzyskanie planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
IV 4 4 data 2020-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa rękawiczki nitrylowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są rękawiczki nitrylowe AQL 1.5
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa rękawiczki nitrylowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są rękawiczki nitrylowe AQL 0.65
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa rękawiczki nitrylowe z warstwą kolagenową
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są rękawiczki nitrylowe z warstwą kolagenową
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa maski przeciwpyłowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są maski przeciwpyłowe FFP2 z zaworem wydechowym oraz maski przeciwpyłowe FFP3 z zaworem wydechowym
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa środki ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są czepki okrągłe typu beret, osłony na obuwie, osłony na obuwie wzmacniane.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa maseczki chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia są maseczki chirurgiczne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa fartuchy jednorazowe na napy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są fartuchy jednorazowe na napy
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa fartuchy jednorazowe flizelinowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia są fartuchy jednorazowe flizelinowe
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Zastosowanie opakowań zewnętrznych przyjaznych środowisku
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)