Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Publication date 2020-09-11
End date 2020-09-22 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Nośniki danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583887-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 325820006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz nośników danych, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do specyfikacji („Formularz cenowy”).
Zamówienie podzielone jest na 3 pakiety (części) wymienione w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub większej ilości pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza jednak także oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.1 i o parametrach - jeśli je doprecyzowano - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika.
W przypadku pakietu nr 1 – asortyment równoważny to produkt kompatybilny jest ze sprzętem, do którego jest zamówiony o parametrach porównywalnych z produktami oryginalnymi oraz tożsamych pod względem pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku). Przedmiot zamówienia musi zostać oznakowany w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak
i producenta tj. na opakowaniu winny być zawarte informacje: nazwę producenta, model, symbol, kod produktu.
Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tuszy lub tonerów regenerowanych (napełnianych powtórnie). Oferowany asortyment może być zamiennikiem oryginalnego, jednakże musi być fabrycznie nowy (dotyczy pakietu nr 1).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 198e982a-df53-4975-ae1c-c1b43f1b8c47
Biuletyn 583887-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Regon 27278032300014
Zamawiajacy adres ulica ul. Energetyków
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0324291000, 4291288
Zamawiajacy fax 324 291 225
Zamawiajacy email zampub@szpital.rybnik.pl
Adres strony url www.szpital.rybnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.rybnik.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.rybnik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ WSS NR 3 44-200 Rybnik ul. Energetyków 46, sekretariat Dyrektora w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer referencyjny DZPZ-450-PN/43-2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz nośników danych, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz oferty”), a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do specyfikacji („Formularz cenowy”). Zamówienie podzielone jest na 3 pakiety (części) wymienione w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub większej ilości pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza jednak także oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przeznaczeniu jak opisany w załączniku nr 1.1 i o parametrach - jeśli je doprecyzowano - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika. W przypadku pakietu nr 1 – asortyment równoważny to produkt kompatybilny jest ze sprzętem, do którego jest zamówiony o parametrach porównywalnych z produktami oryginalnymi oraz tożsamych pod względem pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku). Przedmiot zamówienia musi zostać oznakowany w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta tj. na opakowaniu winny być zawarte informacje: nazwę producenta, model, symbol, kod produktu. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tuszy lub tonerów regenerowanych (napełnianych powtórnie). Oferowany asortyment może być zamiennikiem oryginalnego, jednakże musi być fabrycznie nowy (dotyczy pakietu nr 1).
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie
Inne dokumenty niewymienione Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA. 3. Dla potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamawiającego należy: do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment, scharakteryzowany w załączniku nr 1.1 aktualnych świadectw dopuszczenia do obrotu i stosowania na rynku polskim, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami tj. aprobat technicznych, deklaracji zgodności i oświadczenie potwierdzające zgodność zaoferowanego asortymentu z asortymentem wymaganym przez Zamawiającego. Oświadczenia zawierają się w formularzu oferty, stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. 3.2. na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona): - Zamawiający nie wymaga dokumentów na wezwanie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2020-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca sporządza ofertę wg wzoru formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, dołączając do niej: 1. formularz cenowy (wg wzoru załącznika nr 1.1 do specyfikacji); 2. oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia i potwierdzeniu spełniania warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie, o którym mowa powyżej w punkcie III.3 (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji); 3.pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy, zgodnie z wymaganiami specyfikacji). Oświadczenie potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment, scharakteryzowany w załączniku nr 1.1 aktualnych świadectw dopuszczenia do obrotu i stosowania na rynku polskim, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami tj. aprobat technicznych, deklaracji zgodności i oświadczenie potwierdzające zgodność zaoferowanego asortymentu z asortymentem wymaganym przez Zamawiającego zawarte jest w formularzu oferty. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zawarta jest w rozdziale I specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do drukarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do drukarek
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tusze do urządzenia Epson DISCPRODUCERTMPP-100II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Tusze do urządzenia Epson DISCPRODUCERTMPP-100II
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Płyty DVD do badań medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32582000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Płyty DVD do badań medycznych
  

Criterion

Kryteria termin dostaw
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)