Dostawa odzieży i sprzętu sportowego, odzieży i sprzętu survivalowego oraz pucharów i medali z przeznaczeniem dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu ( 5 zadań )

Publication date 2020-09-14
End date 2020-09-23 00:00:00
Instytucja 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Odzież sportowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585028-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 374000002, 184120000, 358000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i sprzętu sportowego, odzieży i sprzętu survivalowego oraz pucharów i medali z przeznaczeniem dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu ( 5 zadań ).
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu cenowym szczegółowym ( dla każdego zadania oddzielnie).
3. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia powinien być zabezpieczony przez bezzwrotne opakowania gwarantujące, iż nie zostanie uszkodzony w czasie transportu, przeładunku i magazynowania.
2) W celu sprawnego przyjęcia dostawy, opakowania zbiorcze lub zabezpieczające przedmiot umowy, muszą mieć opis, na którym widnieje oznaczenie liczbowe jednostki wojskowej zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny, zabezpieczy transport oraz sprzęt niezbędny przy rozładunku, zapewni wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
4) Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, wysokiej jakości, wolny od wad fizycznych lub prawnych (sprzęt sportowy i survivalowy muszą spełniać normy, które dopuszczają go do użytku), w pierwszym gatunku, pochodzić z bieżącej produkcji oraz odpowiadać Opisowi przedmiotu zamówienia.
4. Informacja o ofercie równoważnej:
1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w Formularzu cenowym szczegółowym (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia).
3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu cenowym szczegółowym (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia).
5. Informacja o miejscu realizacji zamówienia:
Miejscem odbioru towaru jest magazyn LOCO Zamawiającego w Koszalinie.
6. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 6 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f19c6495-278e-4af7-b3ca-5c2b67ee937c
Biuletyn 585028-N-2020
Zamawiajacy nazwa 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 33120312800000
Zamawiajacy adres ulica 4 Marca
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 45 68 15, 261 45 61 95
Zamawiajacy fax 261 45 62 44
Zamawiajacy email 17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www..17wog.ron.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.17wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.17wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. poz. 529 z 2015 r. poz. 1830) za pośrednictwem posłańca lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, 75-901 Koszalin, ul. 4-go Marca 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży i sprzętu sportowego, odzieży i sprzętu survivalowego oraz pucharów i medali z przeznaczeniem dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu ( 5 zadań )
Numer referencyjny 31/WOG/D/Szkol./20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i sprzętu sportowego, odzieży i sprzętu survivalowego oraz pucharów i medali z przeznaczeniem dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu ( 5 zadań ). 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu cenowym szczegółowym ( dla każdego zadania oddzielnie). 3. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien być zabezpieczony przez bezzwrotne opakowania gwarantujące, iż nie zostanie uszkodzony w czasie transportu, przeładunku i magazynowania. 2) W celu sprawnego przyjęcia dostawy, opakowania zbiorcze lub zabezpieczające przedmiot umowy, muszą mieć opis, na którym widnieje oznaczenie liczbowe jednostki wojskowej zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny, zabezpieczy transport oraz sprzęt niezbędny przy rozładunku, zapewni wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4) Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, wysokiej jakości, wolny od wad fizycznych lub prawnych (sprzęt sportowy i survivalowy muszą spełniać normy, które dopuszczają go do użytku), w pierwszym gatunku, pochodzić z bieżącej produkcji oraz odpowiadać Opisowi przedmiotu zamówienia. 4. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w Formularzu cenowym szczegółowym (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia). 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu cenowym szczegółowym (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia). 5. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem odbioru towaru jest magazyn LOCO Zamawiającego w Koszalinie. 6. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 6 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 u Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej 17wog.wp.mil.pl, zakładka BIP/PLATFORMA ZAKUPOWA informacji z otwarcia ofert , o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania INFORMACJE DOTYCZĄCE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca 3; • Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. 4 Marca 3, 75 – 901 Koszalin, telefonicznie pod numerem: 261 456 815 lub mailowo: 17wog.przetargi@ron.mil.pl • inspektorem ochrony danych osobowych w 17 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest Pani Ewelina LICKIEWICZ, kontakt: 261 456 839.; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Dostawa odzieży i sprzętu sportowego, odzieży i sprzętu survivalowego oraz pucharów i medali z przeznaczeniem dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu ( 5 zadań ) – numer postępowania 31/WOG/D/Szkol./20. • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm. ), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO znajduje się w Formularzu oferty.
IV 4 4 data 2020-09-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży sportowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18412000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i sprzętu sportowego, odzieży i sprzętu survivalowego oraz pucharów i medali z przeznaczeniem dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu ( 5 zadań ). 2. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień – 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy 18412000-0 Odzież sportowa 18820000-3 Obuwie sportowe 35800000-2 Sprzęt osobisty i pomocniczy 18512200-3 Medale 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu cenowym szczegółowym ( dla każdego zadania oddzielnie). 4. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien być zabezpieczony przez bezzwrotne opakowania gwarantujące, iż nie zostanie uszkodzony w czasie transportu, przeładunku i magazynowania. 2) W celu sprawnego przyjęcia dostawy, opakowania zbiorcze lub zabezpieczające przedmiot umowy, muszą mieć opis, na którym widnieje oznaczenie liczbowe jednostki wojskowej zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny, zabezpieczy transport oraz sprzęt niezbędny przy rozładunku, zapewni wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4) Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, wysokiej jakości, wolny od wad fizycznych lub prawnych (sprzęt sportowy i survivalowy muszą spełniać normy, które dopuszczają go do użytku), w pierwszym gatunku, pochodzić z bieżącej produkcji oraz odpowiadać Opisowi przedmiotu zamówienia. 5. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w Formularzu cenowym szczegółowym (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia). 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu cenowym szczegółowym (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia). 6. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem odbioru towaru jest magazyn LOCO Zamawiającego w Koszalinie. 7. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 6 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu sportowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i sprzętu sportowego, odzieży i sprzętu survivalowego oraz pucharów i medali z przeznaczeniem dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu ( 5 zadań ). 2. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień – 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy 18412000-0 Odzież sportowa 18820000-3 Obuwie sportowe 35800000-2 Sprzęt osobisty i pomocniczy 18512200-3 Medale 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu cenowym szczegółowym ( dla każdego zadania oddzielnie). 4. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien być zabezpieczony przez bezzwrotne opakowania gwarantujące, iż nie zostanie uszkodzony w czasie transportu, przeładunku i magazynowania. 2) W celu sprawnego przyjęcia dostawy, opakowania zbiorcze lub zabezpieczające przedmiot umowy, muszą mieć opis, na którym widnieje oznaczenie liczbowe jednostki wojskowej zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny, zabezpieczy transport oraz sprzęt niezbędny przy rozładunku, zapewni wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4) Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, wysokiej jakości, wolny od wad fizycznych lub prawnych (sprzęt sportowy i survivalowy muszą spełniać normy, które dopuszczają go do użytku), w pierwszym gatunku, pochodzić z bieżącej produkcji oraz odpowiadać Opisowi przedmiotu zamówienia. 5. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w Formularzu cenowym szczegółowym (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia). 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu cenowym szczegółowym (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia). 6. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem odbioru towaru jest magazyn LOCO Zamawiającego w Koszalinie. 7. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 6 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży survivalowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35800000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i sprzętu sportowego, odzieży i sprzętu survivalowego oraz pucharów i medali z przeznaczeniem dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu ( 5 zadań ). 2. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień – 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy 18412000-0 Odzież sportowa 18820000-3 Obuwie sportowe 35800000-2 Sprzęt osobisty i pomocniczy 18512200-3 Medale 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu cenowym szczegółowym ( dla każdego zadania oddzielnie). 4. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien być zabezpieczony przez bezzwrotne opakowania gwarantujące, iż nie zostanie uszkodzony w czasie transportu, przeładunku i magazynowania. 2) W celu sprawnego przyjęcia dostawy, opakowania zbiorcze lub zabezpieczające przedmiot umowy, muszą mieć opis, na którym widnieje oznaczenie liczbowe jednostki wojskowej zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny, zabezpieczy transport oraz sprzęt niezbędny przy rozładunku, zapewni wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4) Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, wysokiej jakości, wolny od wad fizycznych lub prawnych (sprzęt sportowy i survivalowy muszą spełniać normy, które dopuszczają go do użytku), w pierwszym gatunku, pochodzić z bieżącej produkcji oraz odpowiadać Opisowi przedmiotu zamówienia. 5. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w Formularzu cenowym szczegółowym (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia). 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu cenowym szczegółowym (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia). 6. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem odbioru towaru jest magazyn LOCO Zamawiającego w Koszalinie. 7. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 6 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu survivalowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i sprzętu sportowego, odzieży i sprzętu survivalowego oraz pucharów i medali z przeznaczeniem dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu ( 5 zadań ). 2. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień – 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy 18412000-0 Odzież sportowa 18820000-3 Obuwie sportowe 35800000-2 Sprzęt osobisty i pomocniczy 18512200-3 Medale 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu cenowym szczegółowym ( dla każdego zadania oddzielnie). 4. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien być zabezpieczony przez bezzwrotne opakowania gwarantujące, iż nie zostanie uszkodzony w czasie transportu, przeładunku i magazynowania. 2) W celu sprawnego przyjęcia dostawy, opakowania zbiorcze lub zabezpieczające przedmiot umowy, muszą mieć opis, na którym widnieje oznaczenie liczbowe jednostki wojskowej zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny, zabezpieczy transport oraz sprzęt niezbędny przy rozładunku, zapewni wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4) Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, wysokiej jakości, wolny od wad fizycznych lub prawnych (sprzęt sportowy i survivalowy muszą spełniać normy, które dopuszczają go do użytku), w pierwszym gatunku, pochodzić z bieżącej produkcji oraz odpowiadać Opisowi przedmiotu zamówienia. 5. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w Formularzu cenowym szczegółowym (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia). 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu cenowym szczegółowym (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia). 6. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem odbioru towaru jest magazyn LOCO Zamawiającego w Koszalinie. 7. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 6 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa pucharów i medali
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i sprzętu sportowego, odzieży i sprzętu survivalowego oraz pucharów i medali z przeznaczeniem dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu ( 5 zadań ). 2. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień – 37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy 18412000-0 Odzież sportowa 18820000-3 Obuwie sportowe 35800000-2 Sprzęt osobisty i pomocniczy 18512200-3 Medale 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu cenowym szczegółowym ( dla każdego zadania oddzielnie). 4. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien być zabezpieczony przez bezzwrotne opakowania gwarantujące, iż nie zostanie uszkodzony w czasie transportu, przeładunku i magazynowania. 2) W celu sprawnego przyjęcia dostawy, opakowania zbiorcze lub zabezpieczające przedmiot umowy, muszą mieć opis, na którym widnieje oznaczenie liczbowe jednostki wojskowej zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny, zabezpieczy transport oraz sprzęt niezbędny przy rozładunku, zapewni wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4) Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być fabrycznie nowy, wysokiej jakości, wolny od wad fizycznych lub prawnych (sprzęt sportowy i survivalowy muszą spełniać normy, które dopuszczają go do użytku), w pierwszym gatunku, pochodzić z bieżącej produkcji oraz odpowiadać Opisowi przedmiotu zamówienia. 5. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w Formularzu cenowym szczegółowym (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia). 3) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w Formularzu cenowym szczegółowym (nazwa, cechy, przeznaczenie przedmiotu zamówienia). 6. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem odbioru towaru jest magazyn LOCO Zamawiającego w Koszalinie. 7. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 6 SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)