Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej”

Publication date 2020-09-14
End date 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Konstantynów
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble,
  • Urządzenia do dostarczania prowiantu,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584933-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 330000000, 397000009, 391000003, 393110005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Części I - Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa urządzeń i artykułów medycznych,

CPV: 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

2. Przedmiotem „Części II – Dostawa sprzętu gospodarczego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa sprzętu i urządzeń służących utrzymaniu higieny.

CPV:39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego

3. Przedmiotem „Części III – Dostawa mebli w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa mebli i produktów z nimi związanych.

CPV: 39100000-3 Meble

4. Przedmiotem „Części IV – Dostawa sprzętu gastronomicznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa sprzętu do dostarczania prowiantu.

CPV: 39311000-5 urządzenia do dostarczania prowiantu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5a502095-34fc-442e-827a-976cd5217fd4
Biuletyn 584933-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 30232276000000
Zamawiajacy adres ulica ul. kard. Stefana Wyszyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6-12
Zamawiajacy miejscowosc Konstantynów
Zamawiajacy kod pocztowy 21-543
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 83 341 41 40
Zamawiajacy fax 83 341 41 40
Zamawiajacy email dpskonstantynow@poczta.onet.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna powiatu bialskiego
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, podmiotu świadczącego usługi kurierskie lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie, Kard. Stefana wyszyńskiego 6-12, 21-543 Konstantynów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej”
Numer referencyjny DPS/F/2230/Cov/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu „Części I - Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa urządzeń i artykułów medycznych, CPV: 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 2. Przedmiotem „Części II – Dostawa sprzętu gospodarczego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa sprzętu i urządzeń służących utrzymaniu higieny. CPV:39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego 3. Przedmiotem „Części III – Dostawa mebli w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa mebli i produktów z nimi związanych. CPV: 39100000-3 Meble 4. Przedmiotem „Części IV – Dostawa sprzętu gastronomicznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa sprzętu do dostarczania prowiantu. CPV: 39311000-5 urządzenia do dostarczania prowiantu
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: -a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Części I - Dostawa sprzętu medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zamówienia „Części I - Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa urządzeń i artykułów medycznych,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Części II – Dostawa sprzętu gospodarczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis „Części II – Dostawa sprzętu gospodarczego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa sprzętu i urządzeń służących utrzymaniu higieny.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Części III – Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis „Części III – Dostawa mebli w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa mebli i produktów z nimi związanych.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Części IV – Dostawa sprzętu gastronomicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39311000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis „Części IV – Dostawa sprzętu gastronomicznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej” jest dostawa sprzętu do dostarczania prowiantu.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)