ZAKUP WYPOSAŻENIA DLA SIERADZKIEGO CENTRUM KULTURY

Publication date 2020-09-14
End date 2020-09-22 00:00:00
Instytucja Sieradzkie Centrum Kultury
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584577-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego dla Sieradzkiego Centrum Kultury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4aacac69-2720-42e4-95d4-05e2002542ad
Biuletyn 584577-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sieradzkie Centrum Kultury
Regon 00526015400000
Zamawiajacy adres ulica Dominikańska
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 43 8223819,
Zamawiajacy fax 43 8271006
Zamawiajacy email info@mdksieradz.pl, ksiegowosc@scksieradz.pl
Adres strony url http://www.scksieradz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.scksieradz.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w Sieradzkim Centrum Kultury w Sieradzu, ul. Dominikańska 19, 98-200 Sieradz - pokój księgowości lub dostarczyć na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Dominikańska 19, 98-200 Sieradz
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP WYPOSAŻENIA DLA SIERADZKIEGO CENTRUM KULTURY
Numer referencyjny 1/2020/ZP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu nagłaśniającego dla Sieradzkiego Centrum Kultury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-19T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 1 dostawę z montażem sprzętu nagłaśniającego o wartości brutto nie mniejszej niż 180.000,00 zł. W przypadku Wykonawców, którzy dokonali dostawy z montażem sprzętu nagłaśniającego w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość dostawy po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda: 1. oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2.SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu dostaw (na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3.) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1. SIWZ
Inne dokumenty niewymienione W jednym opakowaniu wraz z ofertą, winny być złożone oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy, wymagane postanowieniami pkt 8 oraz niżej wymienione dokumenty: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 3. karty katalogowe, instrukcje obsługi lub inne oficjalne dokumenty producenta oferowanych urządzeń.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach: 1) zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) stosownie do wysokości zmiany stawek. 2) w przypadku zmiany uregulowań prawnych mających istotny wpływ na podniesienie kosztów realizacji zamówienia stosownie do wynikających z nich zmian, 3) zmiany nazwy lub adresu Wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej – przekształceniem, 4) zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia a także okoliczności wywołane epidemią lub stanem zagrożenia epidemiologicznego. Zamawiający wymaga zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria rozwiązania technologiczne – funkcjonalność
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)