Dostawa krzeseł laboratoryjnych, krzesła siodłowego, foteli do podawania cytostatyków, czapki laryngologicznej oraz zamrażarek laboratoryjnych.

Publication date 2020-09-16
End date 2020-09-25 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584570-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 330000000, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę krzeseł laboratoryjnych, krzesła siodłowego, foteli do podawania cytostatyków, czapki laryngologicznej oraz zamrażarek laboratoryjnych szczegółowo opisanych w Załącznikach nr 2.1 - 2.6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 47b3be67-157c-499d-93c6-7f5cb2f48575
Biuletyn 584570-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Regon 28836600000000
Zamawiajacy adres ulica W.K. Roentgena
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-781
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22/570-94-60,
Zamawiajacy fax 22/570-94-60
Zamawiajacy email Monika.Szwarczewska@coi.pl,
Adres strony url www.pib-nio.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pib-nio.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pib-nio.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wawelska 15B, 02-034 Warszawa, parter p. 012
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa krzeseł laboratoryjnych, krzesła siodłowego, foteli do podawania cytostatyków, czapki laryngologicznej oraz zamrażarek laboratoryjnych.
Numer referencyjny PN-189/20/KK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę krzeseł laboratoryjnych, krzesła siodłowego, foteli do podawania cytostatyków, czapki laryngologicznej oraz zamrażarek laboratoryjnych szczegółowo opisanych w Załącznikach nr 2.1 - 2.6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Dostawa jednorazowa nastąpi w terminie: Pakiet 1 – do 2 tygodni do dnia zawarcia umowy Pakiet 2 – do 2 tygodni do dnia zawarcia umowy Pakiet 3 - do 4 tygodni do dnia zawarcia umowy Pakiet 4- do 2 tygodni do dnia zawarcia umowy Pakiet 5 - do 2 tygodni do dnia zawarcia umowy Pakiet 6 - do 6 tygodni do dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 -według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualnego na dzień złożenia: a)Świadectwa dopuszczającego przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski – zgodnie z aktualnymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, Deklaracji Zgodności CE – jeśli dotyczy Przedmiot zamówienia musi być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE musi być umieszczony numer identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikowanej. W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, b)Materiałów informacyjnych producenta lub dystrybutora potwierdzających wszystkie wymagane parametry wraz z tłumaczeniem (opisy, fotografie, katalogi, foldery, materiały firmowe w języku polskim) potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta lub dystrybutora z czytelnym oznaczeniem odnośników wskazujących na parametry wymagane przez Zamawiającego. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zgodności deklarowanych parametrów technicznych i eksploatacyjnych z danymi producenta w załączonych opisach, fotografiach, katalogach, folderach, materiałach filmowych, itp. Zamawiający dopuszcza osobne oświadczenie wykonawcy potwierdzające zgodność z wymaganiami.
Inne dokumenty niewymienione 1.Upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP; 2. Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ -formularz ofertowy; 3.Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy, zestawienie parametrów granicznych. Wykonawca,w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (załącznik nr 4 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian ujęty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania Informacje zawarte w ofercie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzurą: NIE UDOSTEPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICE PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART.11 UST.4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI i powinny być odrębną częścią, niezłączoną z oferta w sposób trwały. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo zamówień publicznych . Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będą ich odtajnieniem. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA –Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne,technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
IV 6 1 srodki ochrony Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie -Państwowy Instytut Badawczy, ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa; 2.kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Narodowym Instytucie Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie -Państwowym Instytucie Badawczym, adres email: iod@pib-nio.pl; 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PN-189/20/KK prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. 1843), dalej „ustawa PZP” oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji praw i obowiązków Zamawiającego wynikających bądź powstałych w związku z realizacją zawartej umowy; 6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8.posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9.nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.
IV 4 4 data 2020-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Krzesło laboratoryjne z oparciem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Krzesło laboratoryjne z oparciem - szczegółowo opisane w załączniku nr 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Krzesło siodłowe z oparciem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Krzesło siodłowe z oparciem - szczegółowo opisane w załączniku nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Fotel do podawania cytostatyków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Fotel do podawania cytostatyków - szczegółowo opisany w załączniku nr 2.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - czapka laryngologiczna czołowa z oświetleniem czołowym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Czapka laryngologiczna czołowa z oświetleniem czołowym - szczegółowo opisana w załączniku nr 2.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Lodówko-zamrażarka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Lodówko-zamrażarka - szczegółowo opisana w załączniku nr 2.5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - Zamrażarka laboratoryjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Zamrażarka laboratoryjna - szczegółowo opisana w załączniku nr 2.6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)