Przedłużenie wsparcia wraz z aktualizacją oprogramowania systemów: NGFW (Next Generation FireWall), wirtualizacji i ochrony poczty

Publication date 2020-09-17
End date 2020-09-25 00:00:00
Instytucja Narodowe Archiwum Cyfrowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rozszerzanie umów serwisowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586102-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 725910004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie wsparcia wraz z aktualizacją oprogramowania systemów: NGFW, wirtualizacji i ochrony poczty.
2. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji i serwisu oraz pełny opis techniczny dla przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w niniejszej SIWZ (między innymi w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, oraz załączniku nr 5 – Istotne postanowienia Umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 79024f46-ffe5-46d8-a822-52976c57b19f
Biuletyn 586102-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowe Archiwum Cyfrowe
Regon 12290000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Hankiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-103
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 572 16 00
Zamawiajacy fax +48 22 572 16 01
Zamawiajacy email sekretariat@nac.gov.pl
Adres strony url https://nac.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny archiwum państwowe
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://nac.bip.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://nac.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowe Archiwum Cyfrowe, ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa, pok. 206 – sekretariat Archiwum
Nazwa nadana zamowieniu Przedłużenie wsparcia wraz z aktualizacją oprogramowania systemów: NGFW (Next Generation FireWall), wirtualizacji i ochrony poczty
Numer referencyjny OA.26.4.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie wsparcia wraz z aktualizacją oprogramowania systemów: NGFW, wirtualizacji i ochrony poczty. 2. Szczegółowe określenie zakresu gwarancji i serwisu oraz pełny opis techniczny dla przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w niniejszej SIWZ (między innymi w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, oraz załączniku nr 5 – Istotne postanowienia Umowy).
Cpv glowny przedmiot 72591000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu złożenia kompletnej oferty należy przedłożyć: 1.1. wypełniony formularz oferty sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu zamówienia, w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczną ocenę, czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w wypadku gdy ofertę składa pełnomocnik; (W wypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, należy do oferty przedłożyć: 2.1 Oświadczenie o niezachodzeniu przesłanek wykluczenia (według szablonu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 2.2 Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (według szablonu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ)* *Wykonawca, który w momencie składania oferty jest świadomy, że nie należy do grupy kapitałowej, może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Należy jednak, w tym wypadku, pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia przez wykonawcę. 3. W wypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII. ust. 2 niniejszego SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia. 4. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VII. ust. 2 niniejszego SIWZ. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale VII muszą być przedstawione w formie oryginałów przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawców. 7. Wykonawcy ubiegający się na podstawie art. 23 ustawy Pzp. wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga! Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących wypadkach: 1) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; 2) w wypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; 3) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem, że zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy. 4) zmiana terminu realizacji w wypadku wystąpienia siły wyższej (niezależnej od Stron umowy) o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia.
IV 4 4 data 2020-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowe Archiwum Cyfrowe, ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa • inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest Pan Łukasz Jarząbek, kontakt: adres e-mail: iod@nac.gov.pl; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z pożn. zm.), • Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych powyżej, lecz nie krócej niż liczony od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia okres wynikający z art. 97 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) oraz przepisów wydanych na podstawie art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2019 r. poz. 553 i 730), w zależności od tego, która z tych dat nastąpi później. • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.1. Zamawiający wymaga, aby osoba uczestnicząca w realizacji zamówienia poprzez świadczenie usług dotyczących obsługi zamówienia (osoba realizująca czynności wsparcia) na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy wykonująca pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) była zatrudniona w zakresie prac wykonywanych na rzecz Zamawiającego na podstawie umowy o pracę. (Zamawiający dopuszcza, by realizacja zamówienia odbywała się przez więcej niż jedną osobę; należy wtedy traktować wszystkie poniższe zapisy w tym zakresie w odniesieniu do więcej niż jednej osoby z pełną konsekwencją przyjęcia takiego sposobu realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę). 3.2. Wykonawca musi zatrudniać osobę wykonującą czynności na podstawie umowy o pracę, a w wypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej w/w czynności. 3.3. Najpóźniej w 7 dniu od podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz osobowy wraz z informacją o czasie trwania umowy oraz informacją o czynnościach wykonywanych przez wskazaną osobę, zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy (lub analogiczny dokument od podwykonawców, jeżeli są już znani). 3.4. Najpóźniej w 7 dniu od podpisania umowy Wykonawca poinformuje pracowników o zasadach zatrudnienia obowiązujących przy realizacji danego zamówienia, co potwierdzi ich podpis stwierdzający przyjęcie tejże informacji do wiadomości na wykazie osobowym wskazanym w pkt. 3.3. 3.5. Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym, a jeżeli strony nie ustalą terminu – w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu zanonimizowaną kopię aktualnej umowy o pracę potwierdzającą, że czynności, o których mowa w pkt 3.1. są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją złożoną w ofercie Wykonawcy. 3.6. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania zgody od pracownika na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. 3.7. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umowy/umów zawartych przez Wykonawcę (podwykonawcę) z pracownikiem wykonującym w ramach zamówienia czynności, o których mowa w pkt 3.1. w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 3.4. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracownika wykonującego czynności, o których mowa w pkt 3.1. na podstawie umowy o pracę. 3.8. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności, o których mowa w pkt 3.1. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, o której mowa w Istotnych postanowieniach umowy. 3.9. Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie w/w warunków realizacji zamówienia zostały opisane w Istotnych postanowieniach umowy.

Criterion

Kryteria Tryb Wsparcia
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Okres wsparcia
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)