Zakup wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego systemu ochrony antywirusowej sieci korporacyjnej statystyki publicznej Symantec Endpoint Protection wraz z uzupełnieniem posiadanego stanu licencyjnego

Publication date 2020-09-17
End date 2020-09-29 00:00:00
Instytucja Centrum Informatyki Statystycznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586589-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 487610000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakup wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego systemu ochrony antywirusowej sieci korporacyjnej statystyki publicznej Symantec Endpoint Protection wraz z uzupełnieniem posiada-nego stanu licencyjnego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 3-letniego wsparcia producenta dla posiadanych 8400 sztuk licencji oprogramowania Symantec Endpoint Protection oraz dostawa 1000 bezterminowych licencji wraz z 3-letnim wparciem producenta na oprogramowanie Symantec Endpoint Protection jako uzupeł-nienie posiadanego stanu licencyjnego dla systemu ochrony antywirusowej sieci korporacyjnej staty-styki publicznej, w tym:
1). Dostawę kluczy aktywacji na trzyletnie (dostarczane rocznie) wsparcie producenta dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Symantec Endpoint Protection w liczbie 8400 sztuk pozwala-jących na pobieranie aktualnych baz sygnatur wirusów, instalację nowych wersji oprogramowania, poprawek bezpieczeństwa i korzystanie z pomocy technicznej.
2). Dostawę oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection w najnowszej dostępnej wersji wraz z bezterminowymi licencjami w liczbie 1000 sztuk jako uzupełnienie posiadanych przez Zamawiającego licencji, wraz z trzyletnim (dostarczanym rocznie) wsparciem producenta, pozwala-jącym na pobieranie aktualnych baz sygnatur wirusów, instalację nowych wersji oprogramowania, poprawek bezpieczeństwa i korzystanie z pomocy technicznej.
3). Świadczenie konsultacji technicznych (asysty technicznej), dotyczących działania systemu ochrony antywirusowej pracującego w oparciu o posiadane przez Zamawiającego i dostarczone przez Wyko-nawcę licencje oprogramowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e7b36558-a05e-4b7b-a29a-2f38be35186e
Biuletyn 586589-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Informatyki Statystycznej
Regon 14239685800000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 208
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-925
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 608 31 44
Zamawiajacy fax 22 825 15 22
Zamawiajacy email m.gwiazda@stat.gov.pl
Adres strony url https://cis.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej https://cis.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne/profil-nabywcy/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej podporządkowana centralnej jednostce administracji rządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://cis.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-biezace/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://cis.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-biezace/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego systemu ochrony antywirusowej sieci korporacyjnej statystyki publicznej Symantec Endpoint Protection wraz z uzupełnieniem posiadanego stanu licencyjnego
Numer referencyjny CIS-WAZ.271.10.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zakup wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego systemu ochrony antywirusowej sieci korporacyjnej statystyki publicznej Symantec Endpoint Protection wraz z uzupełnieniem posiada-nego stanu licencyjnego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 3-letniego wsparcia producenta dla posiadanych 8400 sztuk licencji oprogramowania Symantec Endpoint Protection oraz dostawa 1000 bezterminowych licencji wraz z 3-letnim wparciem producenta na oprogramowanie Symantec Endpoint Protection jako uzupeł-nienie posiadanego stanu licencyjnego dla systemu ochrony antywirusowej sieci korporacyjnej staty-styki publicznej, w tym: 1). Dostawę kluczy aktywacji na trzyletnie (dostarczane rocznie) wsparcie producenta dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Symantec Endpoint Protection w liczbie 8400 sztuk pozwala-jących na pobieranie aktualnych baz sygnatur wirusów, instalację nowych wersji oprogramowania, poprawek bezpieczeństwa i korzystanie z pomocy technicznej. 2). Dostawę oprogramowania antywirusowego Symantec Endpoint Protection w najnowszej dostępnej wersji wraz z bezterminowymi licencjami w liczbie 1000 sztuk jako uzupełnienie posiadanych przez Zamawiającego licencji, wraz z trzyletnim (dostarczanym rocznie) wsparciem producenta, pozwala-jącym na pobieranie aktualnych baz sygnatur wirusów, instalację nowych wersji oprogramowania, poprawek bezpieczeństwa i korzystanie z pomocy technicznej. 3). Świadczenie konsultacji technicznych (asysty technicznej), dotyczących działania systemu ochrony antywirusowej pracującego w oparciu o posiadane przez Zamawiającego i dostarczone przez Wyko-nawcę licencje oprogramowania.
Cpv glowny przedmiot 48761000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 38
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 38 miesięcy od daty podpisania umowy, nie dłużej niż do 31 grudnia 2023 roku w zależności od tego, która z tych okoliczności wystąpi jako pierwsza
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. wykażą się doświadczeniem w realizacji w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa oprogramowania i wdrożenie systemu antywirusowego oraz zapewnienie opieki an-tywirusowej dla co najmniej 1000 użytkowników, o wartości minimum 100 000 zł brutto. 2. dysponują lub będą dysponować zespołem osób zdolnym do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 2 osoby posiadające kwalifikacje zawodowe i doświadczenie nie-zbędne do wykonania zamówienia, zgodnie z zakresem wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: a) każda posiada co najmniej 2 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji specjalisty wdroże-niowego w zakresie projektów informatycznych i wdrażania systemów antywirusowych, b) każda brała udział w roli inżyniera wdrożeniowego w minimum jednym projekcie polega-jącym na wykonaniu wdrożenia systemu antywirusowego dla co najmniej 1000 użytkowni-ków, c) przynajmniej jedna osoba powinna posiadać wiedzę niezbędną do zdobycia certyfikatu producenta z zakresu oferowanego oprogramowania antywirusowego.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.wykaz zamówień, wg. wzoru w załączniku nr 5 do SIWZ – w celu potwierdzenia spełniania warun-ku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonego w pkt 5.1.3 pkt 1) wraz załączeniem dowodów, potwierdzających, że zostały one wykonane lub są wyko-nywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wy-stawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym cha-rakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne do-kumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.wykaz osób wg. wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ - w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonego w pkt 5.1.3 pkt 2),
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależ-ności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 usta-wy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 8.2 Wadium może być wniesione w: 8.1.1 pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim O/O Warszawa Pl. Powstańców Warszawy 4, 00-950 Warszawa Nr konta: 65 1010 1010 0026 1313 9120 0000 z dopiskiem: „Wadium - przetarg CIS-WAZ.271.10.2020”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.1.3 gwarancjach bankowych, 8.1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku zmian: 1) obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
IV 4 4 data 2020-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Przeprowadzenie audytu i aktualizacji środo-wiska
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Dodatkowe godziny asysty technicznej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 50,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)