GuidZP400 |
d1d435c5-c655-4bf0-80d8-67b8b90731aa
|
Biuletyn |
586178-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
|
Regon |
61101603400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bielska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
59
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
242 676 800
|
Zamawiajacy fax |
242 676 848
|
Zamawiajacy email |
cuw@powiat.plock.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-plock.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.powiat-plock.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.powiat-plock.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, ul. Bielska 59, 09-400 Płock.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2021 roku".
|
Numer referencyjny |
CUW.DZP.262.24.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2021 roku” w podziale na części:
Część I. Dostawa papieru kserograficznego.
Część II. Dostawa artykułów do archiwizacji.
Część III. Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z zestawieniem cenowym (sporządzonym na bazie zestawienia stanowiącego załącznik do opisu przedmiotu zamówienia).
2) Pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia – w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT;
2) Odbiorcy – w przypadku rezygnacji, zmiany miejsca siedziby, likwidacji lub innych zmian organizacyjnych w związku ze zmianami wprowadzonymi przez Zamawiającego,
3) zmian wynikających z nowelizacji przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu umowy i które wymagają modyfikacji umowy.
4) artykułu biurowego wskazanego w ofercie Wykonawcy na artykuł o takiej samej lub wyższej jakości w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany artykuł nie będzie dostępny na ogólnodostępnym rynku w chwili realizacji przedmiotu zamówienia, czego nie można było przewidzieć na etapie realizacji zamówienia, przy zachowaniu należytej staranności. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania konieczności dokonania takiej zmiany.
Zmiana artykułu może nastąpić jedynie po takiej samej lub niższej cenie niż określona w załączniku do oferty Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru kserograficznego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Czas realizacji dostawy poszczególnej partii artykułów (stanowi kryterium oceny ofert) najkrótszy możliwy czas realizacji dostawy wymagany przez Zamawiającego to 2 dni robocze. Maksymalny termin dostawy wynosi 6 dni roboczych. W przypadku zadeklarowania czasu realizacji innego niż określony przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2021 roku” w podziale na części:
Część I. Dostawa papieru kserograficznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów do archiwizacji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Czas realizacji dostawy poszczególnej partii artykułów (stanowi kryterium oceny ofert) najkrótszy możliwy czas realizacji dostawy wymagany przez Zamawiającego to 2 dni robocze. Maksymalny termin dostawy wynosi 6 dni roboczych. W przypadku zadeklarowania czasu realizacji innego niż określony przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Czas realizacji dostawy poszczególnej partii artykułów (stanowi kryterium oceny ofert) najkrótszy możliwy czas realizacji dostawy wymagany przez Zamawiającego to 2 dni robocze. Maksymalny termin dostawy wynosi 6 dni roboczych. W przypadku zadeklarowania czasu realizacji innego niż określony przez Zamawiającego, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2021 roku” w podziale na części: Część III. Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II.
|
| |