Dostawa sprzętu do usuwania elektord

Publication date 2020-09-17
End date 2020-09-25 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584558-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu do usuwania elektrod - 15 zadań asortymentowych. Zadanie 1 - Elektrody defibrylujące (aktywne) do defibrylatorów (bez introducerów) - 25 szt.
Zadanie 2 - Elektrody do stałej stymulacji wewnątrzsercowej „długie” (bez introducerów) - 3 szt.
Zadanie 3 – Zwój do łączenia elektrody oraz prowadnika – 10 szt.
Zadanie 4 - Konwencjonalne elektrody dwubiegunowe do stymulacji prawokomorowej i prawoprzedsionkowej (bez introducerów) – 170 szt.
Zadanie 5 - Cewniki chwytające do usuwania ciał obcych z układu naczyniowego (lasso i kleszczyki): a) Pętla chwytająca typu „lasso”– 20 szt. b) Kleszczyki (szczypce) do chwytania ciał obcych wraz z cewnikiem – 1 szt.
Zadanie 6 - Koszulki z ręcznym napędem – 15 szt.
Zadanie 7 - Koszulki do usuwania wrośniętych elektrod (mechaniczne, bez napędu) – 380 szt. (par)
Zadanie 8 - Mandryny blokujące – 50 szt.
Zadanie 9 – Mandryny stalowe – 300 szt.
Zadanie 10 - Zestawy wprowadzania elektrod standardowych do stałej stymulacji serca – Introducery cienkie krótkie (rozrywalne, peel away) - 30 szt.
Zadanie 11 - Zestawy wprowadzania elektrod standardowych do stałej stymulacji serca – Introducery cienkie długie (rozrywalne, peel away) - 200 szt.
Zadanie 12 - Introducery do wprowadzania elektrody lewokomorowej do zatoki wieńcowej do stałej stymulacji serca – 40 szt.
Zadanie 13 - Śrubokręty do przykręcania elektrod do stymulatora / defibrylatora – 25 szt.
Zadanie 14 - Zaślepka do gniazda: a) IS-1, AC-IP-2 IS-1 Port Plug – 15 szt. b) DF-1, AC-DP-3 DF-1 Port Plug – 15 szt.
Zadanie 15 - Zakrzywiony cewnik do usuwania elektrod z dostępu udowego – 2 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d5e745ff-65c5-49a5-b015-811e81134425
Biuletyn 584558-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Regon 60501340000000
Zamawiajacy adres ulica Aleje Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 773 333
Zamawiajacy fax 846 386 669
Zamawiajacy email zampupl@szpital.zam.pl
Adres strony url www.szpital.zam.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.zam.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.zam.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://szpital-zam.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu do usuwania elektord
Numer referencyjny DZP.3320.65.20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu do usuwania elektrod - 15 zadań asortymentowych. Zadanie 1 - Elektrody defibrylujące (aktywne) do defibrylatorów (bez introducerów) - 25 szt. Zadanie 2 - Elektrody do stałej stymulacji wewnątrzsercowej „długie” (bez introducerów) - 3 szt. Zadanie 3 – Zwój do łączenia elektrody oraz prowadnika – 10 szt. Zadanie 4 - Konwencjonalne elektrody dwubiegunowe do stymulacji prawokomorowej i prawoprzedsionkowej (bez introducerów) – 170 szt. Zadanie 5 - Cewniki chwytające do usuwania ciał obcych z układu naczyniowego (lasso i kleszczyki): a) Pętla chwytająca typu „lasso”– 20 szt. b) Kleszczyki (szczypce) do chwytania ciał obcych wraz z cewnikiem – 1 szt. Zadanie 6 - Koszulki z ręcznym napędem – 15 szt. Zadanie 7 - Koszulki do usuwania wrośniętych elektrod (mechaniczne, bez napędu) – 380 szt. (par) Zadanie 8 - Mandryny blokujące – 50 szt. Zadanie 9 – Mandryny stalowe – 300 szt. Zadanie 10 - Zestawy wprowadzania elektrod standardowych do stałej stymulacji serca – Introducery cienkie krótkie (rozrywalne, peel away) - 30 szt. Zadanie 11 - Zestawy wprowadzania elektrod standardowych do stałej stymulacji serca – Introducery cienkie długie (rozrywalne, peel away) - 200 szt. Zadanie 12 - Introducery do wprowadzania elektrody lewokomorowej do zatoki wieńcowej do stałej stymulacji serca – 40 szt. Zadanie 13 - Śrubokręty do przykręcania elektrod do stymulatora / defibrylatora – 25 szt. Zadanie 14 - Zaślepka do gniazda: a) IS-1, AC-IP-2 IS-1 Port Plug – 15 szt. b) DF-1, AC-DP-3 DF-1 Port Plug – 15 szt. Zadanie 15 - Zakrzywiony cewnik do usuwania elektrod z dostępu udowego – 2 szt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 4. Zamawiający informuje, że Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w poszczególnych zadaniach, będzie zobowiązany do utworzenia w siedzibie Zamawiającego „Banku sprzętu” będącego przedmiotem zamówienia: - dla zadania 1 w ilości 5 szt. - dla zadania 4 w ilości 40 szt. - dla zadania 6 w ilości 3 szt. - dla zadania 7 w ilości 40 szt. - dla zadania 8 w ilości 15 szt. - dla zadania 9 w ilości 50 szt. w terminie dwóch tygodni licząc od daty zawarcia umowy. Sprzęt dostarczony w ramach „Banku” będzie własnością wykonawcy do chwili wykorzystania go przez Zamawiającego, o czym Wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 3 pkt 1 SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Karty katalogowe/ ulotki oferowanego przedmiotu zamówienia; 2) Charakterystyka techniczno – jakościowa oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem nazwy handlowej. Charakterystyka musi zawierać co najmniej dane na temat parametrów wymaganych określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz „oferta wykonawcy” (zał. nr 1 do SIWZ). 2) Oferta cenowa przygotowana w sposób podany w SIWZ str. 11.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany przewidziane we wzorze umowy - zał. nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)