Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.

Publication date 2020-09-17
End date 2020-09-25 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 8 im. Wojciecha Korfantego
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586121-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
2.Zamówienie podzielone zostało na 9 części*:Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY,Część 2: MIĘSO DROBIOWE, Część 3: WARZYWA I OWOCE,
Część 4: MROŻONKI, Część 5: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE, Część 6: JAJA, Część 7: PIECZYWO, Część 8: RYBY,Część 9: DANIA GOTOWE (świeże).
* Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 980c62ac-cee0-4e44-ae8d-e0ccea6f80c0
Biuletyn 586121-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 8 im. Wojciecha Korfantego
Regon 27150303000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Mikołów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 261 328
Zamawiajacy fax 322 261 328
Zamawiajacy email sp8mikolow@interia.pl
Adres strony url http://sp8mikolow.bip.net.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 1843 z pózn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie - Gmina Mikołów 43-190 Mikołów ul. Karola Miarki 9 tel. (32) 226-20-54; fax.(32)226-01-69 NIP: 635-18-05-347 REGON: 365421894 http://cuwmikolow.bip.net.pl/ e-mail: sekretariat@cuw.mikolow.eu
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://sp8mikolow.bip.net.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sp8mikolow.bip.net.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Numer referencyjny PN/02/2020/SP8
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 2.Zamówienie podzielone zostało na 9 części*:Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY,Część 2: MIĘSO DROBIOWE, Część 3: WARZYWA I OWOCE, Część 4: MROŻONKI, Część 5: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE, Część 6: JAJA, Część 7: PIECZYWO, Część 8: RYBY,Część 9: DANIA GOTOWE (świeże). * Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI Terminy wykonania zamówienia Od dnia 16.10.2020 r. do 31.08.2021r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia Termin realizacji pojedynczej dostawy zgodnie z przesłanym zamówieniem. Zamawiający będzie składał zamówienie z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
IV 4 4 data 2020-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być złożona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%, 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60, Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:40 pkt. – do 1 godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:40 pkt. – do 30 minut, 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej.
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne:Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa MIĘSO DROBIOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60 Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 1 godziny 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny 0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 30 minut 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 2: MIĘSO DROBIOWE 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa WARZYWA I OWOCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60 Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 1 godziny 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny 0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 30 minut 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 3: WARZYWA I OWOCE 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa MROŻONKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60 Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 1 godziny 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny 0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 30 minut 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 4: MROŻONKI 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60 Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 1 godziny 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny 0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 30 minut 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 5: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa JAJA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60 Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 1 godziny 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny 0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 30 minut 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 6: JAJA 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60 Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 1 godziny 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny 0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 30 minut 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 7: PIECZYWO 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa RYBY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60 Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 1 godziny 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny 0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 30 minut 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 8: RYBY 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa DANIA GOTOWE (ŚWIEŻE)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60 Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. W części 1,2,3,4,5,6,8,9 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 1 godziny 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny 0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin W części 7 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 30 minut 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. 2.Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej, CO - cena oferty badanej
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Kod CPV:15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne, Część 9: DANIA GOTOWE (ŚWIEŻE) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Wolności 27 i Oddziały Przedszkolne ul. Mokierska 1, 43-190 Mikołów
  

Criterion

Kryteria Łączna cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)