PN-22/20 Dostawa opatrunków, odzieży ochronnej do pracowni cytostatyków i wyroby do dializy nerkowej.

Publication date 2020-09-17
End date 2020-09-25 00:00:00
Instytucja Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586177-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 351134106, 331815203, 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opatrunków, odzieży ochronnej do pracowni cytostatyków i wyrobów do dializy nerkowej o wymaganiach określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, w zakresie 6 pakietów:
1) Pakiet nr 1: Odzież ochronna CPV 35113410-6,
2) Pakiet nr 2: Wyroby do dializy nerkowej w systemie Multifiltrate CPV 33181520-3,
3) Pakiet nr 3: Opatrunki specjalistyczne CPV 33141110-4,
4) Pakiet nr 4: Opatrunki specjalistyczne z węglem aktywowanym CPV 33141110-4,
5) Pakiet nr 5: Opatrunki mocujące CPV 33141110-4,
6) Pakiet nr 6: Opatrunki specjalistyczne hydrokoloidowe, z karboksymetylocelulozy i alginianowe CPV 33141110-4.
2. Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Apteka Szpitalna ZAMAWIAJĄCEGO w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22 w budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi (dojazd od ulicy Rolnej).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9233c083-b2e0-43ab-81f9-be00639f6be2
Biuletyn 586177-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
Regon 81739100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzałowska
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71-730
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 251 410
Zamawiajacy fax 914 251 406
Zamawiajacy email szpital@onkologia.szczecin.pl
Adres strony url www.onkologia.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.onkologia.szczecin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.onkologia.szczecin.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne w formie elektronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal i poczty elektronicznej
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Z uwagi na utrudnienia spowodowane sytuacją epidemiologiczną Zamawiający dopuszcza realizację poszczególnych czynności postępowania, w tym składania ofert, zarówno w formie elektronicznej, jak i w formie pisemnej.
Nazwa nadana zamowieniu PN-22/20 Dostawa opatrunków, odzieży ochronnej do pracowni cytostatyków i wyroby do dializy nerkowej.
Numer referencyjny PN-22/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opatrunków, odzieży ochronnej do pracowni cytostatyków i wyrobów do dializy nerkowej o wymaganiach określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, w zakresie 6 pakietów: 1) Pakiet nr 1: Odzież ochronna CPV 35113410-6, 2) Pakiet nr 2: Wyroby do dializy nerkowej w systemie Multifiltrate CPV 33181520-3, 3) Pakiet nr 3: Opatrunki specjalistyczne CPV 33141110-4, 4) Pakiet nr 4: Opatrunki specjalistyczne z węglem aktywowanym CPV 33141110-4, 5) Pakiet nr 5: Opatrunki mocujące CPV 33141110-4, 6) Pakiet nr 6: Opatrunki specjalistyczne hydrokoloidowe, z karboksymetylocelulozy i alginianowe CPV 33141110-4. 2. Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Apteka Szpitalna ZAMAWIAJĄCEGO w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22 w budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów Piersi (dojazd od ulicy Rolnej).
Cpv glowny przedmiot 35113410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 290509,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Pakiet nr 1: od daty zawarcia umowy do 30.04.2022r. Pakiety nr 2- 6: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnienia warunków udziału WYKONAWCA przedkłada: 1. Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego, aktualne na dzień składania ofert. 2. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, także składa oświadczenie jak w pkt. 1.
Zakresie warunkow udzialu Oferta na etapie jej składania powinna zawierać: 1. Ofertę cenową w formie wypełnionego przez WYKONAWCĘ formularza ofertowego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ wraz z wypełnionym Załącznikiem nr 1 do SIWZ przedstawiającym koszty jednostkowe oferowanego przedmiotu dostawy. 2. Upoważnienie lub pełnomocnictwo w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza w postaci dokumentu elektronicznego, lub w oryginalnej formie pisemnej dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). W przypadku oferty pisemnej upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenia i dokumenty składane przez WYKONAWCĘ przed udzieleniem Zamówienia w terminie 5 dni od dnia wezwania przez ZAMAWIAJĄCEGO: W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia: 1. do pakietów nr: 2 - 6 (z wyłączeniem pozycji nr 3 z pakietu nr 2): oświadczenie WYKONAWCY o treści: "Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr PN-22/20 na pakiet nr........zobowiązujemy się dostarczyć wyroby medyczne, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2020.0.186 t.j.) Jednocześnie zobowiązujemy się na żądanie Zamawiającego okazać ważne i aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP dla każdego oferowanego wyrobu medycznego, w tym: - Deklaracje Zgodności, - Certyfikaty wydane przez jednostki notyfikowane jeśli konieczne jest potwierdzenie spełniania wymagań zasadniczych przez oferowane wyroby medyczne, - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne zostały zgłoszone lub dokonano powiadomienia o nich do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. W trakcie badania i oceny ofert, w przypadku konieczności ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo żądania od WYKONAWCY aktualnych dokumentów wymienionych w powyższym oświadczeniu. W przypadku nie okazania przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego w/w dokumentów, oferta zostanie odrzucona. 2. do pakietu nr 1 pozycja nr 1 (kombinezon ochronny): strony katalogowe producenta lub inne dokumenty producenta lub niezależnych ośrodków badawczych potwierdzające zgodność oferowanego produktu z wymaganiami SIWZ oraz próbki ( 3 sztuki kombinezonu w rozmiarze M i 2 sztuki kombinezonu w rozmiarze S). 3. do pakiet nr 1 pozycje nr 2 i 3: strony katalogowe producenta lub inne dokumenty producenta lub niezależnych ośrodków badawczych potwierdzające zgodność oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ oraz próbki (5 kapturów i 5 par osłon na obuwie w rozmiarze M). 4. do pakietu nr 2: strony katalogowe/dokumenty producenta zawierające opisy, kody/nr katalogowe oferowanych wyrobów medycznych i produktu leczniczego. 5. do pakietów nr 3 – 6: strony katalogowe zawierające opisy, kody/nr katalogowe wszystkich oferowanych produktów i próbki (po 5 szt. każdego oferowanego produktu z pakietu nr 3; po 1 szt. każdego oferowanego produktu z pakietów nr 4 - 6). 6. Zamawiający wymaga aby wszystkie próbki do ofert były niepodlegającymi zwrotowi, pełnowartościowymi produktami, z możliwością użycia w celu przetestowania. Każda próbka musi mieć podany nr serii i datę ważności.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst 1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian do umowy, które będą dla niego korzystne lub będą wynikały z jego możliwości płatniczych, względnie będą dokonane w interesie publicznym albo ważnym interesie ZAMAWIAJĄCEGO oraz w przypadku zmiany wynagrodzenia w związku z zajściem okoliczności przewidzianych w § 3 ust. 9 i ust. 10 umowy, a także zmian związanych ze zmianami stanu prawnego w trakcie obowiązywania umowy. 2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza także wprowadzenie zmian do umowy w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 –3, pkt 4 lit. b i c oraz pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Zmiany i uzupełnienia umowy pod rygorem nieważności mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksów, podpisanych przez obie strony.
IV 4 4 data 2020-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 07:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 Odzież ochronna CPV 35113410-6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 214440,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2022r.
Zalacznik krotki opis Odzież ochronna
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 Wyroby do dializy nerkowej w systemie Multifiltrate CPV 33181520-3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33181520-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 55500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021r.
Zalacznik krotki opis Wyroby do dializy nerkowej w systemie Multifiltrate
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 Opatrunki specjalistyczne CPV 33141110-4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7320,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021r.
Zalacznik krotki opis Opatrunki specjalistyczne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 Opatrunki specjalistyczne z węglem aktywowanym CPV 33141110-4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1090,50
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021r.
Zalacznik krotki opis Opatrunki specjalistyczne z węglem aktywowanym
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 Opatrunki mocujące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021r.
Zalacznik krotki opis Opatrunki mocujące
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 Opatrunki specjalistyczne hydrokoloidowe, z karboksymetylocelulozy i alginianowe CPV 33141110-4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10758,00
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30.04.2021r.
Zalacznik krotki opis Opatrunki specjalistyczne hydrokoloidowe, z karboksymetylocelulozy i alginianowe
  

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin wymiany/uzupełnienia reklamowanego produktu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)