Dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania

Publication date 2020-09-18
End date 2020-09-28 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego
Miejscowość Braniewo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587168-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 397100009, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania

Zamawiający podzielił przedmiot zamówienie na trzy części:

Cz. I – sprzęt Agd
Cz. II – akcesoria kuchenne
Cz. III - oprogramowania


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony:
- dla cz. I –sprzęt Agd - w załączniku nr 6 ( poz. 1, poz. 2, poz. 3, poz.4)
- dla cz. II –akcesoria kuchenne - w załączniku nr 6 ( poz. 5, poz. 6, poz. 7, poz.8)
- dla cz. III –oprogramowanie –w załączniku nr 6 ( poz. 9, poz. 10, poz. 11)

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zobowiązał się do udzielenia gwarancji (dla tych pozycji, dla których wymagana jest gwarancja wskazana w cz. I w opisie przedmiotu zamówienia oraz
w ofercie Wykonawcy) - według zasad określonych w projekcie umowy – stanowiącym załącznik nr 7

Zamawiający wymaga dla cz:I
a) czas reakcji 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego,
b) czas naprawy 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego,
c) czas wymiany 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.

Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje środowisko Microsoft Windows lub inne równoważne oznacza to, że programy, których używa Zamawiający będą funkcjonowały w środowisku danego systemu operacyjnego.

Opis równoważności produktów znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bc2d2818-84e4-4dcd-b207-7d81b707028a
Biuletyn 587168-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego
Regon 17970800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gdańska
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Braniewo
Zamawiajacy kod pocztowy 14-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 0-55 243 26 06
Zamawiajacy fax 0-55 243 26 06
Zamawiajacy email zszbraniewo@o2.pl
Adres strony url https://www.zszbraniewo.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu ZSZ – nowoczesna szkoła, RPWM.02.04.01-28-0057/19
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.zszbraniewo.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, doręczenie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego w Braniewie ul. Gdańska 19, 14-500 Braniewo, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania
Numer referencyjny 05/2020/START
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania Zamawiający podzielił przedmiot zamówienie na trzy części: Cz. I – sprzęt Agd Cz. II – akcesoria kuchenne Cz. III - oprogramowania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony: - dla cz. I –sprzęt Agd - w załączniku nr 6 ( poz. 1, poz. 2, poz. 3, poz.4) - dla cz. II –akcesoria kuchenne - w załączniku nr 6 ( poz. 5, poz. 6, poz. 7, poz.8) - dla cz. III –oprogramowanie –w załączniku nr 6 ( poz. 9, poz. 10, poz. 11) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zobowiązał się do udzielenia gwarancji (dla tych pozycji, dla których wymagana jest gwarancja wskazana w cz. I w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy) - według zasad określonych w projekcie umowy – stanowiącym załącznik nr 7 Zamawiający wymaga dla cz:I a) czas reakcji 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, b) czas naprawy 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, c) czas wymiany 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje środowisko Microsoft Windows lub inne równoważne oznacza to, że programy, których używa Zamawiający będą funkcjonowały w środowisku danego systemu operacyjnego. Opis równoważności produktów znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39710000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty załącznik nr 1. 2. Formularz cenowy załącznik nr 5. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, składane w trybie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - załącznik nr 4 – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony, a mianowicie: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą dostarczanego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć przedmiotu umowy będącego przedmiotem umowy w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji przedmiotu umowy w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie przedmiot umowy o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej), c) zmianę dotyczącą dostarczanego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy niedostępny będzie na rynku przedmiot umowy zaoferowany przez Wykonawcę, a dostępny będzie zastępczy o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie, d) zmianę dotyczącą dostarczanego przedmiotu umowy albo terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych również w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy w tym jego ceny (cena nie będzie wyższa tj. będzie równa albo niższa niż wskazana w ofercie), e) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. 2. Warunki dokonania zmian: a) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, b) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy, c) wniosek, o którym mowa w ppkt. b) musi zawierać: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy, d) zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub zwłokę ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt Agd
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis - dla cz. I –sprzęt Agd - opis w załączniku nr 6 ( poz. 1, poz. 2, poz. 3, poz.4) do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Akcesoria kuchenne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis - dla cz. II –akcesoria kuchenne - opis w załączniku nr 6 ( poz. 5, poz. 6, poz. 7, poz.8) do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Cz. III - oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis - dla cz. III –oprogramowanie – opis w załączniku nr 6 ( poz. 9, poz. 10, poz. 11) do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)