Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

Publication date 2013-10-28
End date 2013-11-12 09:00:00
Instytucja Zarząd Transportu Miejskiego
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 438172 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 301000000, 302300000, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. Sprzęt musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 410, w opakowaniach - zgodnie z pkt. 3.4. SIWZ oraz załącznikiem nr 1 do SIWZ.
Zadanie nr 1-Akcesoria komputerowe
ZADANIE NR 2-urządzenia biurowe
ZADANIE NR 3-oprogramowanie biurowe i serwerowe
ZADANIE NR 4-elektroniczna waga magazynowa
ZADANIE NR 5-drukarki specjalistyczne i akcesoria
ZADANIE NR 6-oprogramowanie inne
ZADANIE NR 7-serwis oprogramwania AssetDesk na rok 2013 oraz rozszerzenie liczby licencji na urządzenia aktywne sieciowo
ZADANIE NR 8-zestawy komputerowe
ZADANIE NR 9-przenośny kompresor
ZADANIE NR 10-urządzenie specjalistyczne - monitoring
ZADANIE NR 11-oprogramowanie specjalistyczne - monitoring
ZADANIE NR 12-oprogramowanie antywirusowe
ZADANIE NR 13-urządzenia specjalistyczne - serwer
ZADANIE NR 14-system informacji prawnej,
ZADANIE NR 15-ploter,
ZADANIE NR 16-oprogramowanie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Transportu Miejskiego
Ulica ul. Na Stoku 49
Nr domu 49
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-874
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 3091323 do 25 w. 410
Fax 058 3091323 w. 402
Internet www.ztm.gda.pl
Regon 22004675300000
E mail i.ciechowska@ztm.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 16
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 13/12/2013
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty próbek, opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego: a)Dla Zadania nr 1-2, 4-5, 8-10, 13 oraz 15: W celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 7.1.2.1. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą szczegółowego opisu parametrów technicznych zaproponowanego sprzętu oraz akcesoriów w języku polskim wg wzoru przez siebie opracowanego, wraz z ewentualnymi prospektami reklamowymi, handlowymi itp. pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (pkt. 3.4. SIWZ). Opis ten winien zawierać także nazwę, markę lub/i typ każdego oferowanego urządzenia w ramach sprzętu. b)Dla Zadania nr 5 oprócz ww. opisu wykonawca winien dostarczyć drukarkę do kart celem wykonania testów, wraz z niezbędnymi akcesoriami (również z taśmą do drukowania taką samą jaką Wykonawca będzie dostarczał w ramach tego zamówienia). Przy czym Zamawiający wskazuje, iż z uwagi na duży koszt żądanej drukarki zostanie ona zwrócona wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: a)związane ze zmianami organizacyjnymi m.in. zmiana rachunku bankowego b)zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy oraz w przypadku waloryzacji stawki o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z ostatnich dwunastu miesięcy poprzedzających miesiąc od którego obowiązywać ma waloryzacja, c)gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
Kryt cena A
Spec www http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/test/przetargi_lista
Spec war w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, I piętro pok. 106
Data skl 12/11/2013
Godz skl 09:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, I piętro pok. 112-sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.11.2013r. o godzinie 09:15 w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, IV piętro pok. 412-sala konferencyjna, 2.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: 1.w sprawach formalno-prawnych: Izabela Ciechowska-Karczewska (58) 309-13-23 wew. 1061 w godz. 8:00 - 14:00, adres mailowy: i.ciechowska@ztm.gda.pl 2.w sprawach związanych z opisem przedmiotu zamówienia: Andrzej Organiak (58) 309-13-23 wew. 410 w godz. 8:00 - 14:00, adres mailowy: a.organiak@ztm.gda.pl
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)