Organizacja szkolnych placów zabaw, dostosowanie pomieszczeń i dostarczenie wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych szkół filialnych w Grębowie , Dąbrowie, Dzielicach przy Zespole Szkół Publicznych w Rozdrażewie w ramach rządowego programu Przedszkole w szkole
Publication date | 2014-08-08 |
End date | 2014-08-25 09:30:00 |
Instytucja | Zespół Szkół Publicznych |
Miejscowość | Rozdrażew |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 172333 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 302131006, 323220006, 320000003, 375352009, 451127239, 375000003, 391610008, 450000007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla oddziałów przedszkolnych jest w:1.Szkole Filialnej w Grębowie:a) rozbudowa i ogrodzenie placów zabaw na działce Nr 342. W zakres zamówienia, w zadaniu nr 1a, wchodzi wykonanie następujących robót:1.roboty ziemne i przygotowawcze;2.wyposażenie placu zabaw (zestaw placu zabaw, zjeżdżalnia, trap, wieża, mostek łukowy, drabinki, gra kółko-krzyżyk 1 szt., zestaw huśtawka , bujaki 1 szt., zestaw równoważna 1 szt.);3.zagospodarowanie terenu;4.ogrodzenie panelowe 52 mb + furtka panelowa 1 szt. Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej załącznik 1a. ( w złączniku kosztorys ofertowy pominąć wycenę w punkcie 2). Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania: wszystkich robót, które określa dokumentacja projektowa.b)dostosowanie pomieszczeń - roboty remontowe W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 1b remont sali lekcyjnej wchodzi wykonanie następujących robót zakres prac:zmycie starych farb z ścian i sufitu;poszpachlowanie nierówności; gruntowanie powierzchni ścian i sufitu; wykonanie lamperii z tynku żywicznego do wysokości 1,40m; malowanie ścian i sufitu farbami emulsyjnymi. Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w przedmiarze robót załącznik 1b.Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania: wszystkich robót, które określa dokumentacja,przedmiar robót c)wyposażenie, dostawy. W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 1c , wchodzi wykonanie następujących robót i dostaw : mebli i wyposażenia; zakupu i montażu mebli do wyposażenia szatni;zabawek i pomocy dydaktycznych,komplet zabawek; kompletu pomocy dydaktycznych; artykułów plastycznych;sprzętu ITC;sprzętu audiowizualnego; tablicy interaktywnej z oprogramowaniem.Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w załącznikach 1c 1 i 1c 2. 2. Szkole Filialnej w Dąbrowie a) rozbudowa i ogrodzenie placów zabaw na działce Nr 77 W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 2a wchodzi wykonanie następujących robót:1.roboty ziemne i przygotowawcze;2.wyposażenie placu zabaw (zestaw placu zabaw 1 szt.-huśtawka ważka, huśtawka podwójna, karuzela );3.zagospodarowanie terenu;5.ogrodzenie panelowe 136 mb + furtka panelowa 1 szt.Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej załącznik 2a.Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania:wszystkich robót, które określa dokumentacja projektowa.b) dostosowanie pomieszczeń - roboty remontowe. W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 2b- remont toalet, wchodzi wykonanie następujących robót,zakres prac:roboty rozbiórkowe i demontażowe - przygotowanie ścian pod okładzinę z płytek, rozebranie posadzki z płytek, demontaż ustępów, umywalek i baterii, wywóz elementów z rozbiórki; roboty budowlane remontowe ,okładziny ścienne z płytek ceramicznych 20x20cm, posadzka z płytek 33,3x33,3cm, montaż ustępów wraz z płuczką, połączeniem elastycznym i zaworem kątowym, montaż umywalek wraz z bateriami. Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w przedmiarze robót załącznik 2b. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania:wszystkich robót, które określa dokumentacja, przedmiar robót c)wyposażenie,dostawy.W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 2c, wchodzi wykonanie następujących robót i dostaw:mebli i wyposażenia, zakupu i montażu rolet okiennych; wyposażenia wypoczynkowego; zakupu i montażu mebli do wyposażenia szatni; zabawek i pomocy dydaktycznych,komplet zabawek; kompletu pomocy dydaktycznych; artykułów plastycznych; sprzętu ITC; sprzętu audiowizualnego; tablicy interaktywnej z oprogramowaniem. Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w załącznikach 2c 1 i 2c 2.3) Szkole Filialnej w Dzielicach a) rozbudowa i ogrodzenie placów zabaw na działce Nr 171. W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 3a, wchodzi wykonanie następujących robót:1.roboty ziemne i przygotowawcze;2.wyposażenie placu zabaw (zestaw placu zabaw 1 szt., huśtawka ważka, huśtawka wolnostojąca, bujaki 2 szt.);3.zagospodarowanie terenu ;4.elementy małej architektury ( kosze na śmieci 2 szt.);5.ogrodzenie panelowe 112,5 mb + furtka panelowa 1 szt. Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej załącznik 3a.Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania: wszystkich robót, które określa dokumentacja projektowa.b) dostosowanie pomieszczeń, roboty remontowe W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 3b - remont toalet, wchodzi wykonanie następujących robót, zakres prac: roboty rozbiórkowe i demontażowe, rozbiórka okładzin ściennych z płytek, posadzki z płytek, demontaż ustępu, umywalek i baterii, zmycie ścian, wywóz elementów z rozbiórki; roboty budowlane remontowe, okładziny ścienne z płytek ceramicznych 20x20cm, posadzka z płytek 33,3x33,3cm, malowanie ścian i sufitu farbami emulsyjnymi, montaż ustępu wraz z płuczką, połączeniem elastycznym i zaworem kątowym, montaż umywalek wraz z bateriami,montaż skrzydeł drzwiowych wraz z malowaniem ościeżnic metalowych.Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w przedmiarze robót załącznik 3b. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania:wszystkich robót, które określa dokumentacja, przedmiar robót c)wyposażenie,dostawy.W zakres zamówienia ,w zadaniu nr 3c, wchodzi wykonanie następujących robót i dostaw: mebli i wyposażenia, zakupu i montażu, rolet okiennych; wyposażenia wypoczynkowego; zakupu i montaż mebli do wyposażenia szatni; zabawek i pomocy dydaktycznych - komplet zabawek; kompletu pomocy dydaktycznych; artykułów plastycznych; kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi; sprzętu ITC, sprzętu audiowizualnego; tablicy interaktywnej z oprogramowaniem.Szczegółowy opis i zakres zadania został określony w załącznikach 3c 1 i 3c 2. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Szkół Publicznych |
Ulica | ul. Krotoszyńska 42 |
Nr domu | 42 |
Miejscowosc | Rozdrażew |
Kod poczt | 63-708 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 62 722 13 01 |
Fax | 62 722 13 01 |
Internet | www.zsp.rozdrazew.com.pl |
Regon | 00056536300000 |
E mail | zsp.rozdrazew@interia |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: JST |
Rodzaj zam inny | JST |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/10/2014 |
Zaliczka | Nie |
Niepelnosprawne | Nie |
Uprawnienie | Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży aktualny wypis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. |
Wiedza | Wykonanie placu zabaw, infrastruktury dydaktycznej lub sportowej o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, tj. referencje lub protokoły odbioru, wykonaniu co najmniej dwóch dostaw pomocy i wyposażenia meblowego wraz z montażem o wartości co najmniej 20.000 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. |
Potencjal | Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem technicznym. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. |
Sytuacja | Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 zł. Polisa winna być opłacona na czas związania z ofertą. Ocena spełnienia wyżej wyniesionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. |
Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 6 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 12 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Dok podm zag 5 | Tak |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ.2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m.in. w przypadku: a) wystąpienia nieprzewidzianych prac, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji ww prac; b) gdy zmiany będą korzystne dla zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 3. Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.zsp.rozdrazew.com.pl |
Spec war | Zespół Szkół Publicznych w Rozdrażewie ul. Krotoszyńska 42 63-708 Rozdrażew |
Data skl | 25/08/2014 |
Godz skl | 09:30 |
Miejsce | Zespół Szkół Publicznych w Rozdrażewie ul. Krotoszyńska 42 63-708 Rozdrażew Sekretariat |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Zdolne | Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i kadrą techniczną do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót w zakresie objętym zamówieniem. Ponadto Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem i minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. |
Inf dodat | Program - Przedszkole w szkole - finansowany z Europejskiego Fundusz Społecznego. |