Dostawa i instalacja chromatografu gazowego z elektroniczną kontrolą przepływu gazów wyposażonego w autosampler do nastrzyku próbek ciekłych oraz kwadrupolowy detektor masowy nr postępowania: ZP/37/2014

Publication date 2014-08-08
End date 2014-08-18 13:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 172389 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 384322107, 484610007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja fabrycznie nowego chromatografu gazowego sprzężonego z detektorem masowym (GC MS), którego parametry techniczne sprzętu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Pisemna gwarancja na dostępność części na okres 10 lat dołączona do oferty.
3. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni stały serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, jeśli nie ma innego sposobu zapewnienia prawidłowej pracy zestawu. Wszystkie koszty związane z usunięciem awarii powstałej z winy producenta pokrywa Wykonawca.
4. Urządzenie zainstalowane przez autoryzowany serwis, który ma siedzibę w Polsce.
5. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego nie dłuższy niż 48 godzin.
6. Oferowane urządzenie musi być nowe, kompletne, po instalacji gotowe do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem.
7. Aparatura musi posiadać wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp. Oraz spełniać wszelkie wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi.
8. Wykonawca dołączy do oferty Certyfikat zgodności CE świadczący o zgodności urządzenia z europejskimi warunkami bezpieczeństwa.
9. Wykonawca dołączy do oferty Certyfikaty ISO 9000 i CE na wytwarzanie sprzętu.
10. Oferta winna obejmować dostawę sprzętu na miejsce jego pracy w Laboratorium Kryminalistycznym na koszt i ryzyko Wykonawcy, jego instalację, konfigurację oprogramowania i przeszkolenie pracowników Zamawiającego w jego obsłudze.
11. Dostawa sprzętu na miejsce jego pracy rozumiana jest jako dostarczenie urządzenia do siedziby Zamawiającego oraz jego transport przez Wykonawcę na terenie budynku Laboratorium Kryminalistycznego na wskazane miejsce jego pracy.
12. Oferta powinna uwzględniać przegląd serwisowy zestawu (usługa bezpłatna) wykonany po pierwszych dwunastu miesiącach użytkowania i na miesiąc przed końcem gwarancji.
13. Wykonawca zapewni minimum 3 dniowe szkolenie dla Zamawiającego w którego skład wchodzi m.in:
a) czyszczenie źródła jonów;
b) wymiana i skracanie kolumny i prekolumny, wymiana i czyszczenie linera;
c) obsługa całości oprogramowania.
14. Wykonawca winien dostarczyć instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim oraz angielskim w wersji papierowej i elektronicznej.
15. Wraz z oprogramowaniem Wykonawca winien dostarczyć w języku polskim:
a) przy oprogramowaniu firmware licencję lub inną informację stwierdzającą jego legalność, warunki gwarancji, aktualizacji, obostrzenia,
b) przy pozostałym oprogramowaniu licencje.
16. Gwarancja na całe urządzenie powinna wynosić minimum 2 lata od dnia ukończenia czynności związanych z instalacją, sprawdzeniem poprawności działania, przeszkoleniem użytkowników. Czas przestoju (awaria) powoduje przedłużenie okresu gwarancji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Dąbrowskiego 30
Nr domu 30
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35-036
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 017 8582192
Fax 017 8582193
Internet www.podkarpacka.policja.gov.pl
Regon 69031697000000
E mail b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 56
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawę chromatografu gazowego sprzężonego z detektorem masowym (GC-MS) o wartości brutto co najmniej 250 000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie zamówienia. Zamawiający na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) wymaga, aby Wykonawca w wykazie dostaw wykazał, tylko te dostawy, które odpowiadają rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Do tych dostaw Wykonawca złoży dowody, określające, czy te dostawy zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumentów, o których mowa w Rozdziale V SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) wymaga, aby Wykonawca w wykazie dostaw wykazał, tylko te dostawy, które odpowiadają rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Do tych dostaw Wykonawca złoży dowody, określające, czy te dostawy zostały wykonane w sposób należyty. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, musi przybierać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis osoby pod treścią oświadczenia spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust. 2b ustawy. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda załączenia do oferty dokumentów dotyczących: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w rozdziale V pkt 7 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub notariuszem. 5. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów. 7. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.podkarpacka.policja.gov.pl
Spec war Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 18.
Data skl 18/08/2014
Godz skl 13:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 18.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Certyfikat zgodności CE świadczący o zgodności urządzenia z europejskimi warunkami bezpieczeństwa. 2. Certyfikaty ISO 9000 i CE na wytwarzanie sprzętu.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)