Adaptacja i zagospodarowanie terenu świetlicy wiejskiej we wsi Sawice-Bronisze - Etap II

Publication date 2014-08-08
End date 2014-08-25 09:45:00
Instytucja Gmina Repki
Miejscowość Repki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyposażenie domowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 265134 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 454100004, 454421008, 453112002, 453151009, 454310007, 454100004, 451112914, 392000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia p.n. Adaptacja i zagospodarowanie terenu świetlicy wiejskiej we wsi Sawice-Bronisze - Etap II polega na wykonaniu robót remontowych budynku świetlicy wiejskiej, zagospodarowanie terenu wokół świetlicy oraz wyposażenie w niezbędny sprzęt do funkcjonowania obiektu.

Zakres zamówienia obejmuje m. in :
a) Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych
b) Wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych
c) Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych
d) Wykonanie posadzek z płytek 60x60 cm oraz cokolików z płytek o wym. 30x30 cm
e) Remont instalacji elektrycznej wraz z wymiana opraw oświetleniowych
f) Roboty w zakresie zagospodarowania terenu - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej,
g) Wyposażenie obiektu w elementy małej architektury, urządzenia wypoczynkowe, zabawowe i komunalne
h) Wyposażenie świetlicy wiejskiej (wyposażenie sali, kuchni )

Miejsce realizacji robót
- Sawice-Bronisze, gmina Repki - Działka Nr 324. Obręb-0025 Sawice-Bronisze

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Repki
Ulica ul. Parkowa 7
Nr domu 7
Miejscowosc Repki
Kod poczt 08-307
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 025 7875029
Fax 025 7875066
Internet www.repki.pl
Regon 71158205500000
E mail gminarepki@list.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/05/2015
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim O/Repki nr 59 9221 0000 0035 0307 2000 0030. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) przed upływem terminu składania ofert tj. do 25.08.2014 r. do godz. 9:45 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia wg art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy pzp
Wiedza Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwa zamówienia w zakresie budowy, przebudowy, remontów obiektów kubaturowych o wartości min. 80 000 zł (osiemdziesiąt tysięcy zł) każde z załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących , czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena, czy wykonawca spełnia ww. warunki zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia wg art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy pzp
Zdolne Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca wykaże, że dysponuje osobami lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów, posiadającymi uprawnienia wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, które zostały im wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej (min. 1 osoba), instalacji elektrycznych (min. 1 osoba).Ocena, czy wykonawca spełnia ww. warunki zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 zł ( osiemdziesiąt tysięcy złotych) oraz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 80 000 zł ( osiemdziesiąt tysięcy złotych)
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 dwa zamówienia w zakresie budowy, przebudowy, remontów obiektów kubaturowych o wartości min. 80 000 zł (osiemdziesiąt tysięcy zł) każde
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ b) kosztorys ofertowy c) zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy d) potwierdzenie wniesienia wadium e) pełnomocnictwo- jeżeli dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy może nastąpić w sytuacjach: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią: a) warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; b) klęski żywiołowe; c) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; e) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. Odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umów; f) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; g) wykonanie dodatkowych robót zamiennych; h) zaistnienie konieczności wykonania robót dodatkowych; i) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. 2) Zmiany osobowe a) zmiana osób, realizująca przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze lub określone innymi ustawami; b) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ 3) Zmiany organizacji spełnienia świadczeń w zakresie: a) zmiana zasad dokonywania odbiorów robót; 4) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy; d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji.
Kryt cena A
Spec www www.repki.pl
Spec war Urząd Gminy Repki ul. Parkowa 7 08-307 Repki
Data skl 25/08/2014
Godz skl 09:45
Miejsce Urząd Gminy Repki ul. Parkowa 7 08-307 Repki- Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 Działanie - Odnowa i Rozwój Wsi
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)