Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Szaflary - wyposażenie

Publication date 2014-08-08
End date 2014-08-18 09:00:00
Instytucja Urząd Gminy
Miejscowość Szaflary
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble przedszkolne,
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny,
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 265444 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 481900006, 302131006, 323220006, 320000003, 375000003, 375200009, 391610008, 393140006, 397151008, 397200005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Szaflary - wyposażenie, tj. zakup wyposażenia podnoszącego jakość świadczonych działań edukacyjnych oraz wyposażenia sal. Dofinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
W skład zamówienia wchodzić będą elementy wyposażenia, takie jak:
Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel w tym zakup: stołów, krzeseł, biurek, szaf i innych mebli do szatni oraz innych pomieszczeń, doposażenie w zabawki i pomoce dydaktyczne, zakup artykułów plastycznych oraz wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo, zakup sprzętu multimedialnego, komputerowego, tablic interaktywnych, wyposażenia do utrzymania czystości a także wyposażenia kuchni.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy
Ulica ul. Zakopiańska 18
Nr domu 18
Miejscowosc Szaflary
Kod poczt 34-424
Wojewodztwo małopolskie
Tel 018 2754703
Fax 018 2754977
Internet www.szaflary.org
Regon 49001550700000
E mail ug.szaflary@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/09/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
Wiedza w zakresie realizacji dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, opis sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku: wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto oraz wykazanie, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Potencjal Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
Zdolne Zamawiający nie formułuje warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu mogą spełnić wspólnie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty - wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku-załącznik nr 1), - zestawienie rzeczowo-finansowe wyposażenia (wg załączonego druku-załącznik nr 1a), - dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w rozdziale VII SIWZ), -oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: Zmian ogólnych: - zmiany będące skutkiem poprawy oczywistej pomyłki pisarskiej bądź rachunkowej, - zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - zmiany terminów, warunków i sposobu płatności z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zmian wpływających na wynagrodzenie: - możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) - możliwe jest obniżenie kosztu wykonania przedmiotu umowy, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy (na korzyść Zamawiającego) wynikające z przyczyn technicznych, technologicznych, organizacyjnych, których przed zawarciem umowy nie można było przewidzieć. Zmiany danych teleadresowych wykonawcy, nazwy wykonawcy, osób reprezentujących firmę, - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, Zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie dostawcy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w terminie do 30 dni od daty uzyskania informacji o podstawie do odstąpienia w przypadkach wskazanych w ustawie oraz gdy: - zostanie ogłoszona likwidacja lub złożony zostanie wniosek o ogłoszenie upadłości Wykonawcy, - Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy w terminie, - Wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy, - Wykonawca przerwał realizację umowy z przyczyn leżących po jego stronie, 3. Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku zapłaty kar umownych i odszkodowania, o których mowa w § 7. 4. Zmiana umowy lub odstąpienie od niej wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Kryt cena A
Spec www www.szaflary.org
Spec war Urząd Gminy Szaflary ul. Zakopiańska 18 34-424 Szaflary pokój nr 8
Data skl 18/08/2014
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Gminy Szaflary ul. Zakopiańska 18 34-424 Szaflary Sekretariat pokój nr 10
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)