Utrzymania ciągłości pracy dzierżawionych urządzeń drukujących

Publication date 2014-08-08
End date 2014-08-21 09:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 265612 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 503131003, 503132004, 503100001, 302321108, 301251105, 503130002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

utrzymanie ciągłości pracy dzierżawionych urządzeń drukujących, w tym:
1. dostawa i uruchomienie systemu zarządzania wydrukiem (dalej Systemem),
2. dostawa, instalacji i pełnej konfiguracji 300 nowych urządzeń (jednego modelu) z Systemem na stanowiskach pracy użytkowników,
3. zapewnienie stałej sprawności technicznej urządzeń oraz niezawodnego działania Systemu wraz z gwarancją jakości wytwarzanych przez te urządzenia wydruków - zgodnie z dokumentacją techniczną urządzeń drukujących,
4. dokonywania bieżących dostaw i wymian wszystkich materiałów eksploatacyjnych w sposób zapewniający ciągłą pracę

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-109
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E mail zamowienia@um.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/08/2017
Wadium Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 16 500,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy pięćset złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej usługi polegającej na zapewnieniu stałej sprawności technicznej urządzeń drukujących oraz niezawodnego działania systemu zarządzania wydrukiem wraz z dostawą co najmniej 100 nowych urządzeń drukujących, o wartości wykonanej usługi co najmniej 200 000,00 zł (usługi rozliczane w innych walutach niż PLN, należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów i podać w PLN) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 1. Wykaz winien wskazywać wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej usługi polegającej na zapewnieniu stałej sprawności technicznej urządzeń drukujących oraz niezawodnego działania systemu zarządzania wydrukiem wraz z dostawą co najmniej 100 nowych urządzeń drukujących, o wartości wykonanej usługi co najmniej 200 000,00 zł (usługi rozliczane w innych walutach niż PLN, należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów i podać w PLN) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie lub wykonywanie co najmniej jednej usługi polegającej na zapewnieniu stałej sprawności technicznej urządzeń drukujących oraz niezawodnego działania systemu zarządzania wydrukiem wraz z dostawą co najmniej 100 nowych urządzeń drukujących, o wartości wykonanej usługi co najmniej 200 000,00 zł (usługi rozliczane w innych walutach niż PLN, należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów i podać w PLN) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4. Wykaz cen jednostkowych. 5. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana zaoferowanego sprzętu w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, skutkujących brakiem dostępności zaoferowanych produktów, 2) zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad ppkt 1 - zmiana zaoferowanego sprzętu na sprzęt spełniający wymagania określone w załączniku nr 1 do umowy; zmiana ta nie powoduje zmiany wynagrodzenia brutto 2) ad ppkt 2 - kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT.
Kryt cena A
Spec www www.bip.lublin.eu
Spec war Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 7, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł +koszt przesyłki).
Data skl 21/08/2014
Godz skl 09:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 7
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Paweł Marczuk - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, pokój nr 22, telefon 81 466 11 63. 1.2. W zakresie procedury: p. Radosław Antoń - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 20. 2. Termin wykonania zamówienia - od daty zawarcia umowy do 31.08.2017r.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)