DOSTAWĘ DRUKÓW ZWIĄZANYCH Z FUNKCJONOWANIEM STREFY PŁATNEGO PARKOWANIA W BIAŁYMSTOKU

Publication date 2014-08-08
End date 2014-08-22 11:45:00
Instytucja Miasto Białystok
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Pozostałe druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 265728 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 224580005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących rodzajów druków związanych z funkcjonowaniem Strefy Płatnego Parkowania w Białymstoku - zgodnie ze wzorami określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, w podanych poniżej maksymalnych ilościach:
a) karta postojowa 30 minutowa z oznaczeniem podstrefa A - do 3.200.000 szt. tj. 32.000 bloczków x 100 szt.
b) karta postojowa 30 minutowa z oznaczeniem podstrefa B - do 3.200.000 szt. tj. 32.000 bloczków x 100 szt.
c) karta postojowa 60 minutowa z oznaczeniem podstrefa A - do 1.500.000 szt. tj. 15.000 bloczków x 100 szt.
d) karta postojowa 60 minutowa z oznaczeniem podstrefa B - do 1.100.000 szt. tj. 11.000 bloczków x 100 szt.
e) wezwanie - raport - do 150.000 sztuk tj. 3.000 bloczków x 50 szt.
f) abonament zwykły z oznaczeniem podstrefa A - do 900 szt.
g) abonament zwykły z oznaczeniem podstrefa B - do 600 szt.
h) abonament mieszkańca z oznaczeniem podstrefa A - do 900 szt.
i) abonament mieszkańca z oznaczeniem podstrefa B - do 600 szt.
2.Zamawiający zastrzega, że wymienione ilości druków mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od zbytu. Dostawy poszczególnych rodzajów druków będą realizowane sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty otrzymania zamówienia w asortymencie i ilości zgodnie z zamówieniem Zamawiającego przesłanym faxem potwierdzonym pismem za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
3. Objęte zakresem zamówienia druki w każdym asortymencie muszą zawierać numerator, a w razie konieczności oprócz numeratora również serię. Nadruk serii i numeratora powinny być wykonane mechanicznie. Farba świecąca w ultrafiolecie - kolor czerwony.
4. Papier do wszystkich druków powinien być offsetowy o gramaturze 80 gram.
5. Karty postojowe powinny być formatu 7,2 cm / 16 cm i posiadać następujące zabezpieczenia:
a) na polach do zakreśleń należy zastosować farbę, która pod wpływem wycierania ( np. gumką ) ulega ścieraniu (np. zastosowanie grafitu),
b) obramowanie ramki, w której znajdują się pola do zakreśleń powinno zawierać mikrodruko treści Białystok,
c) seria i numerator oraz liczba określająca czas parkowania powinny być pokryte farbą świecącą w ultrafiolecie - kolor czerwony,
d) na polach do zakreśleń należy zastosować farbę zabezpieczającą kartę przed zakreśleniem nietrwałymi środkami - znikopisami.
6. Abonament zwykły i mieszkańca z oznaczeniem podstrefy A i B należy wykonać następująco:
a) powinny być formatu A-5,
b) wykonać hologram w formie nalepki, w kształcie koła o średnicy 2 cm, zawierający herb miasta Białegostoku (wzór herbu Białegostoku należy pobrać ze strony internetowej www.białystok.pl - zakładka wschodzący Białystok- symbole miasta). Ilość dostarczanych hologramów będzie odpowiadać ilości zamawianych rodzajów abonamentów.
c) abonament zwykły z oznaczeniem podstrefa A i podstrefa B powinny być koloru czerwonego,
d) abonament mieszkańca z oznaczeniem podstrefa A i podstrefa B powinny być koloru fioletowego,
e) w nagłówku należy umieścić napis Strefa Płatnego Parkowania w Białymstoku,
f) na tle czerwonym i fioletowym powinien znajdować się nadruk o treści: Urząd Miejski w Białymstoku Biuro Strefy Płatnego Parkowania.
7. Wezwanie - raport należy wykonać na papierze samokopiującym, bloczki powinny być sklejone i zszyte, a oryginał wezwania powinien zawierać perforację umożliwiającą swobodne wyrwanie z bloczka bez naruszenia kopii. Format A-6.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany szaty graficznej zamawianych druków w trakcie obowiązywania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Białystok
Ulica ul. Słonimska 1
Nr domu 1
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-950
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 869 60 02
Fax 085 869 62 65
Internet www.bialystok.pl
Regon 00051500000000
E mail zzp@um.bialystok.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej 1 zamówienie na dostawę druków odpowiadających swoim rodzajem drukom stanowiących przedmiot zamówienia, o wartości min. 100.000,00 zł takich jak bilety komunikacji miejskiej , karty parkingowe, druki ścisłego zarachowania, a w przypadku zamówień realizowanych, wartość zrealizowanych dostaw wynosi min. 100 000,00 zł. - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1)każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w Rozdziale III.4.2 tiret 2 oraz w III.4.4 2)warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będą badane łącznie - dokumenty określone sekcji III.4.1 tiret 1 powinien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w sekcji III.4.1 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w III.4.2 tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie. 2.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (tj. w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (np. na lub wg zał. nr 6 do SIWZ). Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy winno być sporządzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowiązanie podejmuje. W przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów stanowiących dowody, o których mowa w rozdz. VII pkt 1 ppkt 2 SIWZ, muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 3.W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących w szczególności: a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Udostępnienie potencjału dotyczącego wiedzy i doświadczenia wiąże się z udziałem podmiotu trzeciego w realizacji zamówienia. 4 Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, 2) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu 5. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, podane w walutach obcych, wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.bip.bialystok.pl
Spec war Urząd Miejski w Białymstoku Biuro Strefy Płatnego Parkowania ul. Składowa 11 pokój nr 14
Data skl 22/08/2014
Godz skl 11:45
Miejsce Urząd Miejski Biuro Strefy Płatnego Parkowania ul. Składowa 11, pok. 14- sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 za główne dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia w/w dowodów, uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2) - Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty wykazu wszystkich wykonanych dostaw oraz informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw wzory kart postojowych spełniające wymogi opisane w przedmiocie zamówienia w rozdziale I pkt 1-5 niniejszego SIWZ

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)