Dostawa wyposażenia i doposażenia przedszkola w Przytyku.
Publication date | 2014-08-08 |
End date | 2014-08-18 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Przytyk |
Miejscowość | Przytyk |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 266156 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 392200000, 391621006, 375200009, 391610008, 302131006, 323220006, 320000003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje; 1. dostawę i montaż wyposażenia i doposażenia kuchni oraz sprzętu elektronicznego, multimedialnego i audiowizualnego, dostawę i montaż wyposażenia i doposażenia w meble, zabawki, pomoce dydaktyczne i artykułów plastycznych . Zamówienie podzielone jest na dwie części; - zał.2a; wyposażenia: są to meble oraz elementy kuchni wymagające montażu i sprzęt elektroniczny, multimedialny i audiowizualny. - zał.2b; doposażenia; są to zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne oraz elementy kuchni nie wymagające montażu. Szczegółowy zakres dostaw zawarty jest w załączniku nr 2 (zawiera 2a i 2b) do SIWZ. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 (zawiera zał.2a i zał.2b) do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej również specyfikacją lub SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie rzeczy fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym określonym we właściwych aktach prawnych. 4.Podane z specyfikacji nazwy własne mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego oraz gwarantują taka sama funkcjonalność jak rzeczy opisanych w zał. nr 2. 5. Ciężar udowodnienia, że zaoferowany przedmiot jest równoważny w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego spoczywa na Oferencie. 6. Oferent jest odpowiedzialny za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w tym za terminowe wykonanie, jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi. 7. Oferent na swój koszt dostarczy, rozładuje oraz zamontuje sprzęty elektroniczne i złoży meble w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz dokona ich rozruchu. 8. Każdy z dostarczonych przedmiotów powinien posiadać deklaracje zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym, w szczególności być zgodny z Dyrektywa2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów.Wymaga się, aby w/w asortyment; - dot. wyposażenia i doposażenia kuchni posiadał co najmniej parametry i wymagania jakościowe firmy: np. stalgast. - dot. wyposażenia i doposażenia w meble posiadał co najmniej parametry i wymagania jakościowe firmy: np. moje bambino. - dot .sprzętu elektronicznego, multimedialnego i audiowizualnego - parametry wg.opisu. 9. Wybrany Wykonawca wraz przedmiotem zamówienia przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów (protokoły inwentaryzacje, opinie, uzgodnienia, certyfikaty, gwarancje)potwierdzających spełnianie wymagań i prawidłowości ich zamontowania. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych,Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt. Dopuszcza się zamianę asortymentu w ramach zamówienia. 10.W ramach wyszczególnionych w w/w dokumentach należy wykonać również: -wszelkie roboty-prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę dostawy : tj. oraz; - protokoły badań, sprawdzeń; - atesty i inne dokumenty na dostarczony i wbudowany asortyment, - rozliczenie końcowe dostawy z podaniem dostarczonych elementów, ich ilości i wartości ogółem brutto . Wymienione w niniejszym punkcie dokumenty winny być przedłożone dla Zamawiającego na dzień odbioru końcowego. 11. Asortyment niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia zał.nr 2, zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w w.w dokumentach zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, wyrobów Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, wyrobów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materiałów, wyrobów równoważnych wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wbudowaniem, dostawą. 12.Odpady, śmieci powstałe w trakcie realizacji dostawy, Wykonawca wywiezie poza teren budowy i będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001roku o odpadach ( Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu dostawy, Wykonawcy w tych warunkach nie przysługuje prawo do żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót oraz dokonania zamienności zamówionego asortymentu. Wykonawca udziela 24 miesięcy gwarancji na dostarczone produkty i usługę montażu. Okres rękojmi za wady biegnie równolegle z okresem udzielonej gwarancji jakości. Czas trwania okresu rękojmi za wady strony ustalają na okres tożsamy z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Przytyk |
Ulica | ul. Zachęta 57 |
Nr domu | 57 |
Miejscowosc | Przytyk |
Kod poczt | 26-650 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 048 6180095 w. 35 |
Fax | 048 6180087 |
Internet | www.bip.przytyk.pl |
Regon | 00054536600000 |
E mail | budownictwo@przytyk.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na dostawy występujące w zamówieniu podstawowym, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawą Pzp do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy. |
Czas | D |
Data zak | 23/09/2014 |
Wadium | Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 4 000,00PLN (słownie: cztery tysiące złotych). |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym załącznika nr 4 do SIWZ. |
Wiedza | Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym załącznika nr 4 do SIWZ. |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym załącznika nr 4 do SIWZ. |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym załącznika nr 4 do SIWZ. |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonym załącznika nr 4 do SIWZ. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Inne dokumenty | W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. W powyższym przypadku ustalenia podane w pkt III.4.3.1 dotyczące terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.Zamawiający przewiduje możliwość; a) zmiany treści umowy w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; b) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadkach: - wyjątkowo niesprzyjających warunków pogodowych, - działania siły wyższej, - konieczności wykonania dostaw dodatkowych i zamiennych oraz zamówień dodatkowych i uzupełniających; - wystąpienia przerw w realizacji lub ich wstrzymanie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) wykonanie, na polecenie Zamawiającego, dostawy, nie wyszczególnionej w opisie przedmiotu zamówienia; d) wykonanie, na polecenie Zamawiającego, dostaw zamiennych w stosunku do wymaganych w zakresie przedmiotowego zamówienia, przesunięcia zamówienia z wyposażenia do doposażenia, w przypadku gdy wykonanie tego zamówienia spowoduje poprawienie jakości, funkcjonalności wyposażenia i doposażenia lub jest to spowodowane wymaganiami formalnymi, e) rezygnacji z części dostaw w przypadku błędów lub zawyżenia ilości zamówienia.; f) zmiany ustalonych podwykonawców w sytuacjach, gdy dotychczasowy podwykonawca nie realizuje dostawy w sposób należyty, bądź z przyczyn losowych nie może kontynuować dostaw; h) zmiany wynagrodzenia w przypadku wykonania dostaw zamiennych, rezygnacji z części zamówienia, oraz zmiany ustawowej stawki podatku VAT. i) zmiany wynagrodzenia w przypadku wykonania; zamówień uzupełniających i dodatkowych. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.przytyk.pl |
Spec war | Urząd Gminy w Przytyku, ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk, pokój nr 34. |
Data skl | 18/08/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy w Przytyku, ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk w pok. 24 tj. SEKRETARIAT. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |