Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów służbowych Gminy Gołdap

Publication date 2014-08-11
End date 2014-08-19 10:00:00
Instytucja Gmina Gołdap
Miejscowość Gołdap
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Karty płatnicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 267452 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 91341008, 91321004, 301631000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu paliw w systemie sprzedaży bezgotówkowej do pojazdów służbowych Gminy Gołdap w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2015 r..
1.2. W wyposażeniu zamawiającego obecnie znajduje się 17 pojazdów .
1.3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliwa płynnego spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j.: Dz.U. z 2013 r., poz. 1058) w szacunkowych ilościach przedstawionych poniżej:
benzyny bezołowiowej Pb 95 - 1 800 litrów
oleju napędowego - 54 300 litrów
Powyższe ilości są ilościami szacunkowymi, wskazanymi jedynie w celu wyboru najkorzystniejszej oferty,a ilości zakupione przez Zamawiającego, w okresie realizacji umowy, nie muszą ich pokrywać. Zamawiający gwarantuje, iż zakupi od Wykonawcy co najmniej 70% ilości litrów paliwa podaną przez Zamawiającego.
1.4. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup ww. rodzajów paliw na całodobowych stacjach paliwowych.
1.5. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji paliw innych podmiotów zrzeszonych w danej stacji i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę
1.6. Wykonawca zapewni możliwość tankowania na stacjach paliw (akceptujących karty flotowe Wykonawcy) na terenie całego kraju - w tym co najmniej jedną stację na terenie Gołdapi.
1.7. Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytułu wyczerpania wartości zamówienia.
1.8. Wykonawca zapewnia bezgotówkowe pobieranie paliwa z wykorzystaniem systemu elektronicznych kart flotowych zabezpieczonych kodem PIN, zapewnia bezgotówkowe przekazanie kart flotowych, wystawia raz w miesiącu zbiorcze faktury VAT, akceptuje płatność przelewem w ciągu 21 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury na Gminę Gołdap.
1.9. Cena jaką Zamawiający zapłaci za każdą dostawę paliwa wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny paliwa brutto obowiązującej na danej stacji paliw w momencie dokonywania zakupu, pomniejszonej o stały procentowy rabat - upustu.
Cena zakupu za 1 litr paliwa nie może być wyższa dla Zamawiającego niż cena detaliczna obowiązująca w dniu zakupu na danej stacji paliw
1.10. Do wystawionych faktur Wykonawca dołączy raport transakcji będący wykazem zbiorczym, usystematyzowanym wg kolejności dat zakupu. Raport będzie zawierał następujące dane:
- datę i czas przeprowadzenia poszczególnych transakcji,
- numery rejestracyjne pojazdów,
- numery kart flotowych, na które dokonano zakupu,
- ilość, rodzaj i cenę zakupionego paliwa, nazwę miejscowości numer lub adres stacji, na której dokonano tankowania.
1.11. W celu potwierdzenia nabycia paliwa, każdorazowo kierowca Zamawiającego będzie otrzymywał paragon z kasy rejestrującej lub inny dowód dokonania transakcji bezgotówkowej (dowód wydania, pokwitowanie, dowód zastępczy.
1.12. Wykonawca w terminie 15 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego, wyda 17 kart na numery rejestracyjne samochodów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, które będą uprawniały do tankowania na obszarze całego kraju
1.13. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy, które Wykonawca będzie zobowiązany nieodpłatnie dostarczyć w terminie 15 dni od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania
1.14. Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytułu wyczerpania szacunkowej ilości paliwa przewidzianej do zakupu
1.15. Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faksów, adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy
1.16. Zakup wskazanych rodzai paliw może odbywać się sporadycznie w okresie wiosenno - letnim do zbiorników przenośnych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Gołdap
Ulica Plac Zwycięstwa 14
Nr domu 14
Miejscowosc Gołdap
Kod poczt 19-500
Wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Tel 87 6156000
Fax 87 6150800
Internet www.goldap.pl
Regon 79067123100000
E mail przetargi@goldap.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 19.08.2014 r. do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275) 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginalny dokument należy złożyć w kasie tutejszego Urzędu Miejskiego, pok. nr 16 - piętro I, do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 19.08.2014 r. godz. 10.00 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 3, ppkt. 2.1 niniejszej SIWZ oraz posiadać aktualną koncesję na sprzedaż paliw wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j.: Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.)
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie, a oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie, a oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie, a oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie, a oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Aktualną koncesję na sprzedaż paliw wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j.: Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.) 2. Dowodu wniesienia wadium; 3. Dokument (np.: pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w części dotyczącej zmiany terminu wykonania umowy.
Kryt cena A
Spec www www.goldap.pl
Spec war Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap
Data skl 19/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I piętro - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)