Dostawa i montaż stołów laboratoryjnych, mebli, krzeseł i tablic dla WEi I (Instytut Elektroniki i Technik Informacyjnych)

Publication date 2014-08-11
End date 2014-08-20 10:00:00
Instytucja Politechnika Lubelska
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Tablice,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Systemy aktowe,
  • Stoły laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 267672 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391810004, 391321007, 391210006, 391130007, 301959001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Temat: Dostawa i montaż stołów laboratoryjnych i kontenerów.
Wspólny Słownik Zamówień: 39181000-4 - Stoły laboratoryjne
Opis: Stoły laboratoryjne na stelażu metalowym z nadstawką. Kontenery na kołkach z 4 szufladami
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2 Temat: Dostawa i montaż szaf nietypowych
Wspólny Słownik Zamówień: 39132100-7 - Szafy na akta
Opis: Szafy nietypowe opis wg zapotrzebowania
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3 Temat: Dostawa i montaż mebli typowych.
Wspólny Słownik Zamówień: 39121000-6 - Biurka i stoły
Opis: Biurko standard bez szuflad, prostokątne Biurko narożne / zestaw biurkowy nietypowy, narożny Stół konferencyjny Niska szafka stojąca
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4 Temat: Dostawa i montaż krzeseł i foteli.
Wspólny Słownik Zamówień: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
Opis: Fotel biurowy, Krzesła laboratoryjne, bez tapicerki
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5 Temat: Dostawa i montaż tablic.
Wspólny Słownik Zamówień:
Opis: Tablica biała suchościeralna , porcelanowa: suchościeralna, magnetyczna, odporna na zadrapania.WSZ 30195900-1
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Opis

Temat: Dostawa i montaż stołów laboratoryjnych i kontenerów.
Wspólny Słownik Zamówień: 39181000-4 - Stoły laboratoryjne
Opis: Stoły laboratoryjne na stelażu metalowym z nadstawką. Kontenery na kołkach z 4 szufladami
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Temat: Dostawa i montaż szaf nietypowych
Wspólny Słownik Zamówień: 39132100-7 - Szafy na akta
Opis: Szafy nietypowe opis wg zapotrzebowania
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Temat: Dostawa i montaż mebli typowych.
Wspólny Słownik Zamówień: 39121000-6 - Biurka i stoły
Opis: Biurko standard bez szuflad, prostokątne Biurko narożne / zestaw biurkowy nietypowy, narożny Stół konferencyjny Niska szafka stojąca
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Temat: Dostawa i montaż krzeseł i foteli.
Wspólny Słownik Zamówień: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
Opis: Fotel biurowy, Krzesła laboratoryjne, bez tapicerki
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Temat: Dostawa i montaż tablic.
Wspólny Słownik Zamówień: 30195900-1
Opis: Tablica biała suchościeralna , porcelanowa: suchościeralna, magnetyczna, odporna na zadrapania.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Lubelska
Ulica ul. Nadbystrzycka 38D
Nr domu 38D
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-618
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 5384633
Fax 081 5384372
Internet www.pollub.pl
Regon 00000172600000
E mail bzp@pollub.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Zaliczka Nie
Wiedza Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca powinien dołączyć do oferty Wykaz wykonanych dostaw lub usług. Wykaz dostaw lub usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca powinien dołączyć do oferty wykaz wykonanych dostaw wyposażenia. Wymagane jest wskazanie co najmniej 1 dostawy wyposażenia o wartości nie mniejszej niż: zadanie Nr. Opis zadania Wartość nie mniejsza niż [ zł. Brutto] 1 Dostawa i montaż stołów laboratoryjnych 100 000,00 2 Dostawa i montaż szaf 50 000,00 3 Dostawa i montaż mebli 20 000,00 4 Dostawa krzeseł i foteli 30 000,00 5 Dostawa i montaż tablic. 5 000,00 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane jest aby co najmniej jeden z nich wykazał co najmniej jedną dostawę wyposażenia o wartości nie mniejszej niż zawarte w powyższej tabeli minimalne wartości dla poszczególnych zadań. W przypadku składania jednej oferty na dwa lub więcej zadań Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej dostawy wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia lub podobnego o wartości nie mniejszej niż suma wartości brutto poszczególnych zadań. W przypadku wartości wykonanych dostaw określonych w innych walutach niż PLN, do ich przeliczenia na PLN należy przyjąć średni Kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu . wzór dokumentu stanowi złącznik do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, ze usługi/dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 19.1. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy 2. Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 3. Pozostałe istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć: a. wysokości ceny w przypadku - zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy; b. przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja urządzeń zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot Umowy. c. terminu płatności - w przypadku opóźnienia przekazania zaliczki przez Instytucję Pośredniczącą - odnośnie wyposażenia, którego zakup jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej 4. Wszystkie sytuacje określone w ustępie poprzednim stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
Kryt cena A
Spec www www.pollub.pl
Spec war Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin.
Data skl 20/08/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)