Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy miejskiego monitoringu wizyjnego wraz ze zmianą lokalizacji Centrum Monitoringu Wizyjnego i wybranych punktów kamerowych

Publication date 2014-08-12
End date 2014-08-20 11:30:00
Instytucja Gmina Starachowice
Miejscowość Starachowice
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo,
  • Kable światłowodowe,
  • Systemy i serwery informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 173581 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302331411, 323331007, 325620000, 351200001, 488000006, 453100003, 453111001, 453143200, 452323108, 453143004, 452332001, 713200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy miejskiego monitoringu wizyjnego wraz ze zmianą lokalizacji Centrum Monitoringu Wizyjnego i wybranych punktów kamerowych w ramach projektu Starachowice - bezpieczne w praktyce! współfinansowanego ze środków rządowego programu Razem Bezpieczniej:
1) Opracowanie dokumentacji:
projekt budowlano - wykonawczy przyłącza światłowodowego,
projekt techniczny Centrum Monitoringu Wizyjnego wraz z instalacją zasilającą
2) Dostawa sprzętu teleinformatycznego, roboty budowlane i remontowe, usługi:
aranżacja pomieszczenia Centrum Monitoringu Wizyjnego i doposażenie serwerowni Urzędu Miejskiego,
zasilanie elektryczne Centrum Monitoringu Wizyjnego (CMW),
przebudowa systemu transmisji,
wymiana systemu zarządzania obrazem,
zmiana lokalizacji 2 punktów kamerowych
uporządkowanie istniejącego pomieszczenia CMW w budynku Komendy Powiatowej Policji w Starachowicach.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączonym Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) Zmiana lokalizacji Centrum Monitoringu Wizyjnego i Punktów Kamerowych systemu monitoringu wizyjnego miasta Starachowice

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Starachowice
Ulica ul. Radomska 45
Nr domu 45
Miejscowosc Starachowice
Kod poczt 27-200
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 41 273 82 75
Fax 41 273 82 75
Internet http://www.starachowice.eu/
Regon 29100989200000
E mail zamowienia@um.starachowice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 13/11/2014
Wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, oo których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275z póź. zm) Wadium w wysokości: 3 500,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 97 1560 0013 2851 9704 3000 0013 Getin Noble Bank Spółka Akcyjna tytułem: WADIUM na przetarg Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy miejskiego monitoringu wizyjnego wraz ze zmianą lokalizacji Centrum Monitoringu Wizyjnego i wybranych punktów kamerowych - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy miejskiego monitoringu wizyjnego wraz ze zmianą lokalizacji Centrum Monitoringu Wizyjnego i wybranych punktów kamerowych, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonym do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
Wiedza Wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich trzech lat głównych dostaw z zakresu wykonania systemów monitoringów miejskich, w tym wymagane jest minimum zaprojektowanie i wykonanie jednego systemu monitoringu miejskiego w oparciu o bezprzewodowy przesył danych, składający się z przynajmniej 7 kamer, lub o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonym do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonym do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w formularzu Oferta załączonym do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) wykazu oferowanych urządzeń i oprogramowania, zawierający co najmniej nazwę producenta, nazwę i model produktu - Wykonawca wypełnia tabelę Zestawienie oferowanych urządzeń w formularzu Oferta, b) kart katalogowych lub innych dokumentów producentów urządzeń wyszczególnionych w tabeli Zestawienie oferowanych urządzeń w formularzu Oferta, zawierających parametry techniczne i użytkowe, potwierdzające zgodność z wymogami Zamawiającego, c) kopii Certyfikatu ISO-9001 oraz ISO-14001 dla producenta serwera systemu zarządzania obrazem, d) kopii Certyfikatu CE dla serwera systemu zarządzania obrazem, e) oświadczenia Wykonawcy, że przedłoży wraz z umową dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz że posiada autoryzacje producenta serwera, f) oświadczenia Wykonawcy, że przedłoży wraz z umową zapewnienie producenta serwera systemu zarządzania obrazem o przejęciu na siebie wszelkich zobowiązań związanych z serwisem w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez Wykonawcę lub firmę serwisującą, g) oświadczenia Wykonawcy, że przedłoży wraz z umową dokumenty potwierdzające udzielenie 2-letniej gwarancji on-site producenta lub autoryzowanego przez producenta dystrybutora na terenie RP na przełącznik sieciowy szaf UM, SM, z czasem wymiany urządzenia na sprawne w następnym dniu roboczym. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty musi złożyć co najmniej jeden z wykonawców
Inne dokumenty - wypełniony formularz OFERTA, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 SIWZ, potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SIWZ)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. zmiana części zamówienia, którą wykonują podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego; 2. wprowadzenie podwykonawcy, w przypadku braku możliwości wykonania zamówienia siłami własnymi, za zgodą Zamawiającego
Kryt cena A
Spec www http://bip.um.starahowice.pl/
Spec war Urząd Miejski Referat Zamówień Publicznych (pok. 111) ul. Radomska 45 27- 200 Starachowice
Data skl 20/08/2014
Godz skl 11:30
Miejsce Urząd Miejski Biuro Obsługi Mieszkańców (parter) ul. Radomska 45 27- 200 Starachowice
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)