Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem

Publication date 2014-08-12
End date 2014-08-27 11:00:00
Instytucja Powiat Wodzisławski
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 174455 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302313000, 302161100, 302321108, 302321500, 386521001, 302131006, 302133008, 483100004, 480000008, 302132007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, oprogramowania, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, a także systemu informatycznego umożliwiającego kompleksowe zarządzanie pracami Rady Powiatu oraz obsługę obrad Komisji i Zarządu Powiatu o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części i obejmuje:
Część I - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl.
Część II - Dostawa systemu informatycznego do zarządzania pracami Rady Powiatu oraz obsługi Komisji i Zarządu Powiatu.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część lub na obie części przedmiotu zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie.
3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad, spełniający wszelkie normy bezpieczeństwa dopuszczające go do użytku oraz posiadać deklaracje zgodności CE.
4. Wykonawca dostarczy zamawiającemu sprzęt i oprogramowanie będące przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2.
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia:
Część I: (za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych do zaoferowanego sprzętu) na okres 36 miesięcy, a na materiały eksploatacyjne 12 miesięcy oraz świadczył bezpłatny serwis gwarancyjny, zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w załączniku do oferty. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty Oświadczenie o warunkach gwarancji, które stanowi zał. nr 5/I do oferty.
Część II: na okres 24 miesięcy oraz świadczył bezpłatny serwis gwarancyjny, zgodnie z warunkami gwarancji i serwisu, określonymi w załączniku do oferty. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty Oświadczenie o warunkach gwarancji, które stanowi zał. nr 5/II do oferty.
7. Wraz z dostarczonym sprzętem komputerowym wykonawca jest zobowiązany dostarczyć odpowiadające mu instrukcje i sterowniki producenta sprzętu - część I.
8. Obowiązkiem wykonawcy będzie wdrożenie systemu, w tym instalacja oprogramowania oraz przeszkolenie użytkowników w siedzibie zamawiającego oraz dostarczenie instrukcji dla użytkowników i administratorów systemu - cześć II.

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) switch 5-portowy - 10 szt., 2) laptop typ 1 - 2 szt., 3) laptop typ 2 - 1 szt., 4) pendrive - 3 szt., 5) oprogramowanie do edycji plików PDF - 1 szt., 6) komputer - 29 szt., 7) monitor - 9 szt., 8) skaner A4 - 3 szt., 9) urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolor typ 1 - 1 szt., 10) drukarka przenośna - 1 szt., 11) drukarka laserowa kolorowa - 1 szt., 12) router bezprzewodowy - 3 szt., 13) kabel DisplayPort>HDMI - 2 szt., 14) przełącznik KVM - 1 szt. 15) laptop typ 3 - 3 szt., 16) drukarka atramentowa - 1 szt., 17) zewnętrzny dysk przenośny - 5 szt., 18) projektor - 1 szt., 19) urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolor typ 2 - 1 szt., 20) dysk twardy wewnętrzny - 1 szt., 21) przełącznik KVM 2 porty - 10 szt., 22) drukarka laserowa mono - 1 szt..Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) dostawę systemu informatycznego wraz z roczną licencją na jego użytkowanie, umożliwiającego kompleksowe zarządzanie pracami Rady Powiatu Wodzisławskiego, obsługę posiedzeń Komisji oraz obrad Rady Powiatu Wodzisławskiego i Zarządu Powiatu wraz z przechowywaniem danych na serwerach wykonawcy, 2) dostarczenie 5 licencji dostępowych do systemu dla pracowników Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim, 3) dostarczenie 27 licencji dostępowych do systemu dla Radnych Powiatu Wodzisławskiego, 4) dostawę 32 szt. tabletów zapewniających prawidłową współpracę z udostępnionym oprogramowaniem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Wodzisławski
Ulica ul. Bogumińska 2
Nr domu 2
Miejscowosc Wodzisław Śląski
Kod poczt 44-300
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 412 09 30
Fax 32 412 09 31
Internet www.bip.powiatwodzislawski.pl
Regon 27625523000000
E mail katarzyna.lerch@powiatwodzislawski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy).
Wiedza Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto - dotyczy wykonawców składających ofertę na część I.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) Oświadczenie o warunkach gwarancji odpowiednio dla części, na którą składana jest oferta - zał. nr 5/I dla części I, zał. nr 5/II dla części II - wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2) Wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. nr 6 do oferty (jeżeli wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika). 3) Pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej. 2) Wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. nr 6 do oferty (jeżeli wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika). 3) Pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) gdy wykonawca nie jest w stanie dostarczyć sprzętu komputerowego wymienionego w ofercie w szczególności z powodu wycofania go z sieci sprzedaży lub zaprzestania jego produkcji po zawarciu umowy, 2) gdy wykonawca nie jest w stanie dostarczyć oprogramowania wymienionego w ofercie w szczególności z powodu wycofania go z sieci sprzedaży lub zaprzestania jego produkcji po zawarciu umowy, 3) gdy wykonawca nie jest w stanie dostarczyć wymienionego w ofercie sprzętu komputerowego lub oprogramowania w terminie wynikającym z zawartej umowy, gdy jest to skutkiem okoliczności nadzwyczajnych i niemożliwych do przewidzenia, na etapie składania ofert, 4) gdy nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów i usług - zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT, 5) w zakresie zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 6) w zakresie wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert zaoferował samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. W przypadku zaistnienia powyższych sytuacji wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, i których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub składania ofert. 3. Ponadto : 1) w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 1) wykonawca musi zaproponować sprzęt komputerowy o lepszych parametrach niż wymieniony w ofercie (parametry należy potwierdzić stosownymi dokumentami) oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty, 2) w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 2) wykonawca musi zaproponować oprogramowanie w wersji wyższej lub nowszej, ale o nie mniejszej funkcjonalności niż wersja wymieniona w ofercie (co należy potwierdzić stosownymi dokumentami) oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty, 3) w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w punkcie 1 ppkt 3) Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas w którym wystąpiły utrudnienia w realizacji dostawy spowodowane nadzwyczajnymi i niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami, niezależnymi od wykonawcy.
Kryt cena A
Spec www www.bip.powiatwodzislawski.pl
Spec war Wydział Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego ul. Pszowska 92a 44-300 Wodzisław Śl.
Data skl 27/08/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92a.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zakup projektora dla części I zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, projektu Razem znaczy lepiej w ramach POKL, Poddziałanie 5.4.2 wsparcie ekonomii społecznej. Dotyczy sekcji III: W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w pkt III. musi spełnić co najmniej jeden z tych podmiotów lub mogą spełnić je łącznie. Warunki określone III.4.2) i III.4.4) powinien spełniać każdy z tych podmiotów oddzielnie. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 1 rozdziału V SIWZ (warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków), wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, jednoznacznie i bezspornie wskazywać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy, a także w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia zawierać również informacje w jaki sposób wykonawca będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia z wiedzy i doświadczenia podmiotu udostępniającego. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, opisanych w pkt 1 rozdziału V SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Dotyczy Załącznika I Część Nr 2 pkt 3) Czas trwania lub termin wykonania: Termin realizacji: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, iż dostarczenie sprzętu i uruchomienie oprogramowania nastąpi w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)