Modernizacja siedmiu oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na części: Część nr 2 - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem placu zabaw. Część nr 5 - Zakup i dostawa mebli i wyposażenia sal, szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, wyposażenia wypoczynkowego, rolet okiennych oraz zabezpieczenia grzejników zabudową.
Publication date | 2014-08-12 |
End date | 2014-08-27 09:00:00 |
Instytucja | Urząd Gminy Czarna Dąbrówka |
Miejscowość | Czarna Dąbrówka |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 268126 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 375000003, 391610006, 391610008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja siedmiu oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na części: Część nr 2 - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem placu zabaw, obejmujące następujące jednostki: Zespół Szkół w Czarnej Dąbrówce Szkoła Podstawowa w Jasieniu Zespół Szkół w Nożynie Zespół Szkół w Rokitach Część nr 5 - Zakup i dostawa mebli i wyposażenia sal, szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, wyposażenia wypoczynkowego, rolet okiennych oraz zabezpieczenia grzejników zabudową obejmujący następujące jednostki: Zespół Szkół w Czarnej Dąbrówce Szkoła Podstawowa w Jasieniu Zespół Szkół w Nożynie Zespół Szkół w Rokitach 3.1. Zamówienie wykonywane jest w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu pt.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej - projektu systemowego, dofinansowanego w całości na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.01-22-012/13-00 3.2. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w dokumentacji projektowej (załącznik nr 8) oraz w opisach przedmiotu zamówienia poszczególnych zadań, zawartych w załącznikach nr 2 i 5 do SIWZ, stanowiących jednocześnie kalkulację cenową do wypełnienia przez Wykonawcę. 3.3. Do obowiązku Wykonawcy zamówienia należy oznakowanie elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez ich oklejenie zgodnie z wytycznymi oznakowania projektów w ramach POKL oraz zamieszczenie w widocznym miejscu informacji o wykonaniu placu zabaw ze środków pochodzących z funduszy unijnych. 3.4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do odpowiedniej placówki szkolnej. Czynności dostawy obejmują wniesienie przedmiotów dostawy do budynku. 3.5. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku - nie wcześniej niż w 2013, nieużywane, wolne od wad, zapakowane w opakowania uniemożliwiające uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 3.6. Wszystkie dostarczone elementy składające się na przedmiot zamówienia: wyposażenie, urządzenia, sprzęt, materiały i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania dopuszczenia do obrotu, w tym w szczególności norm bezpieczeństwa dla dzieci, BHP i p.poż oraz Polskie Normy i europejskie normy. 3.7. Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć na żądanie Zamawiającego wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne certyfikaty zgodności z europejskimi normami lub oświadczenie o posiadaniu w/w certyfikatów. 3.8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji jakości i rękojmi za wady, z wyłączeniem systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, dla których gwarancji udziela producent - w przypadku systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbiorów częściowych dla odebranych wg działów elementów przedmiotu zamówienia wskazanych w kalkulacjach cenowych, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kart gwarancyjnych sprzętu, które wystawia producent, w dniu protokolarnego przekazania tej części przedmiotu zamówienia. 3.10. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych tzn. nie gorszych niż przyjęto w opracowanej dokumentacji - zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP OpisZgodnie z zapisem w załączniku nr 2 do S.I.W.ZZgodnie z zapisem w załączniku nr 5 do S.I.W.Z |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Urząd Gminy Czarna Dąbrówka |
Ulica | Czarna Dąbrówka 33 |
Nr domu | 33 |
Miejscowosc | Czarna Dąbrówka |
Kod poczt | 77-116 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 059 8212643 |
Fax | 059 8212644 |
Internet | czarna-dabrowka.com.pl |
Regon | 00540251000000 |
E mail | gmina@czarna-dabrowka.com.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | B |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamawiający wyklucza udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp. |
Czas | D |
Data zak | 30/10/2014 |
Wadium | Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą wadium w wysokości uzależnionej od części dla której składa ofertę: Część nr 2 - 2 400,00 zł. Część nr 5 - 2 100,00 zł. co jest zgodne z art. 45 PZP |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 10 - ocena wg zasady spełnia/nie spełnia. |
Wiedza | Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie prac stanowiących przedmiot zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 10 - ocena wg zasady spełnia/nie spełnia. |
Potencjal | Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 10 - ocena wg zasady spełnia/nie spełnia. |
Zdolne | Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 10 - ocena wg zasady spełnia/nie spełnia. |
Sytuacja | Spełniają wymogi dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawcy przedłożą stosowne oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 10 - ocena wg zasady spełnia/nie spełnia. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | 1) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzi taka konieczność, 2) wypełniony załącznik: 2, 5 - kalkulacja cenowa, w zależności od deklaracji Wykonawcy w ofercie. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Niedopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych istotnych postanowień w stosunku do treści umowy, z wyjątkiem: - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, społeczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. - Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania zamówienia (dotyczy tylko robót budowlanych przy placu zabaw) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych tj. nagłych i silnych opadów deszczu, gradu, burz, uniemożliwiających położenia nawierzchni na placu zabaw, zamontowanie elementów zabawowych, wykonanie płotu/ ogrodzenia ze względu na zbyt mokrą nawierzchnię lub dokonane zniszczenia nie pozwalające na kontynuowanie prac. - Przesunięcie terminu na wykonanie robót budowlanych przy placu zabaw nie może być dłuższe niż czas trwania w/w warunków pogodowych i usunięcia skutków nimi wywołanych. Przedłużenie realizacji umowy w tym zakresie nie może przekroczyć jednak 30 dni w stosunku do ustalonego terminu realizacji umowy. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy PZP. |
Kryt cena | A |
Spec www | bip.czarnadabrowka.pl w zakładce zamówienia publiczne |
Spec war | Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5, 77-116 Czarna Dąbrówka, godziny urzędowania: poniedziałek 8:00 - 16:00 ; wtorek - piątek 7:00 - 15:00 |
Data skl | 27/08/2014 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Gmina Czarna Dąbrówka, ul. Gdańska 5 sekretariat pokój nr 6 przy przesyłce poleconej, kurierskiej liczy się data wpływu a nie data stempla pocztowego |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamówienie wykonywane jest w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu pt.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej - projektu systemowego, dofinansowanego w całości na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.01-22-012/13-00 |
Czy uniewaznienie | Nie |