Dostawy pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, zabawek, i wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi dla potrzeb projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowanego w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego
Publication date | 2014-08-12 |
End date | 2014-08-25 10:00:00 |
Instytucja | Urząd Gminy Tomaszów Lubelski |
Miejscowość | Tomaszów Lubelski |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 269674 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 375200009, 301920001, 351130009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
3.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, i wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do 7 oddziałów przedszkolnych funkcjonujących w 4 Zespołach Szkół Publicznych w: Łaszczówce, Majdanie Górnym, Podhorcach i Sabaudii w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.1. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz ilości do poszczególnych oddziałów przedszkolnych zawiera Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3.1.1. Miejsca dostaw: a) ZSP Łaszczówka:Zespół Szkół Publicznych w Łaszczówce, Łaszczówka ul. Spółdzielcza 2, 22-600 Tomaszów Lubelski; b) ZSP Majdan Górny Zespół Szkół Publicznych im. Żołnierzy Września 1939 r. w Majdanie Górnym, Majdan Górny, ul. Długa 180, 22-600 Tomaszów Lubelski c) ZSP Podhorce:Zespół Szkół Publicznych im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Podhorcach, Podhorce 124, 22-600 Tomaszów Lubelski d) ZSP Sabaudia:Zespół Szkół Publicznych im. Ordynacji Zamoyskiej w Sabaudii, Sabaudia 47, 22-600 Tomaszów Lubelski 3.1.2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Towary na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego 3.1.3.Wykonawca dokona rozładunku Towarów ze środka transportu i złożenia we wskazanym przez Zamawiającego miejscu własnymi siłami. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi min. 12 miesięcy od dnia dostawy dla Zamawiającego i podpisania /bez uwag/ odbioru końcowego. W przypadku gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych, Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z zamontowaniem elementów eksploatacyjnych. 5. W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę, można stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadania funkcyjno-użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych przedmiotów niż podane w dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te przedmioty. 6. Przedmioty muszą być fabrycznie nowe, posiadać deklarację zgodności producenta stwierdzającą, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami PN-EN: 71-1:2005; 71-2:2006; 71-3:1996, A1: 2001, AC:202; 71-4 / AI:2000, A2: 2004; 71-5:2000; 71-6:1996; 71-7:2003; 71-8:2004; 71-10:2006; 71-11:2006; 50088/A1/A2: 1998 itp., lub posiadać aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa /wymagane przed odbiorem końcowym zamówienia/, atesty, wystawione przez laboratorium, jednostkę certyfikującą lub inny podmiot prowadzący ocenę zgodności, akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji, potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania i warunki określone w odpowiednich Polskich Normach.7. Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy.8. Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia, a Zamawiający stosownie do dyspozycji art. 29 Ustawy pzp niniejszym uzupełnia takie wskazanie lub równoważny- zmianę materiałów (wyrobów) na inne, ale o parametrach równoważnych lub lepszych od określonych w SIWZ i dokumentacji technicznej, jakość materiału musi być potwierdzona stosownym certyfikatem. Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Wszelkie wymiary podane w załączniku Nr 7 należy traktować jako minimalne.9.Wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim w przypadku dokumentów obcojęzycznych. 10.Wykonawca równolegle dostarczy tłumaczenia tych dokumentów na język polski. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Urząd Gminy Tomaszów Lubelski |
Ulica | ul. 29 Listopada 9 |
Nr domu | 9 |
Miejscowosc | Tomaszów Lubelski |
Kod poczt | 22-600 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 084 6643085 |
Fax | 084 6643873 |
Internet | www.tomaszowlubelski.pl |
Regon | 00055096000000 |
E mail | inwestycje@tomaszowlubelski.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 30 |
Wadium | Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo Zamówień Publicznych). |
Wiedza | Zmawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli przedłoży wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub wykonywane należycie - Załącznik nr5 do SIWZ. Dowodem jest poświadczenie, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca przedkłada oświadczenie należy załączyć uzasadnienie niemożliwości uzyskania poświadczenia. |
Potencjal | Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych). |
Zdolne | Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 44 Prawo zamówień publicznych). |
Sytuacja | W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100 000, 00 PLN. Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w innych walutach niż PLN, należy przyjąć średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego miesiąca, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 16 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Inne dokumenty | Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy, formularz ofertowy, |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1) gdy konieczność zmiany, w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) gdy konieczność zmiany terminu realizacji następuje w związku z: a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b) brakiem możliwości prowadzenia dostaw na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, d) wstrzymaniem dostaw przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy. 5. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu przepisu art. 144 ust. 1 Ustawy pzp zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy. Zmiana taka wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.tomaszowlubelski.pl |
Spec war | Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ul. 29 Listopada 10 22-600 Tomaszów Lubelski |
Data skl | 25/08/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ul. 29 Listopada 10 22-600 Tomaszów Lubelski |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Podziałanie 9.1.1.Zminiejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. |
Czy uniewaznienie | Nie |